شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

فروش و نصب انواع مختلف پارتیشن اداری

در برخی از ادارات به منظور جداسازی و تفکیک موقتی فضای داخلی، لازم است از پارتیشن استفاده شود.

فروش و نصب انواع مختلف پارتیشن اداری

 به‌طور کلی پارتیشن را برای منظم کردن و همچنین زیباسازی فضای داخلی اتاق و به‌وجود آوردن فضا‌های خصوصی مورد استفاده قرار می‌دهند. در برخی از شرکت‌ها و ادارات کارکنان نیازمند تمرکز کافی برای انجام امور روزمره خود هستند؛ لذا در این‌گونه مواقع از پارتیشن‌ها برای ایجاد مکانی آرام استفاده می‌کنند. برای انتخاب بهترین پارتیشن اداری باید مواردی را مد نظر داشت. لازم است در زمان نصب انواع پارتیشن‌های اداری به طراحی دکوراسیون فضای داخلی اداری نیز توجه نمود.

 

انواع پارتیشن ‌های اداری؛ دنیای بی نهایت پارتیشن ها در پرچین کو

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها و ادارات برای جداسازی فضا‌های مورد نیاز خود احتیاج دارند تا از پارتیشن‌های اداری استفاده کنند. در واقع به این دلیل که پارتیشن‌ها به سادگی قابل نصب هستند و در صورت اجرا آسیبی به کف اصلی فضا وارد نخواهند کرد، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. همچنین جابه‌جایی آسان پارتیشن در صورت احتیاج، یکی دیگر از مزیت‌های پارتیشن‌های اداری به حساب می‌آید. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر از انواع پارتیشن‌های اداری و کاربردهای آن‌ها می‌توانید با پرچین کو تماس حاصل نمایید.

تنوع بسیار زیادی از پارتیشن‌های‌ اداری وجود دارند که با در نظر گرفتن متریال و همچنین کاربری مورد نظر انتخاب خواهند شد. تنوع پارتیشن‌ها باعث شده تا از نظر قیمتی تفاوت‌های بارزی بین آن‌ها به چشم بخورند. به‌طور کلی می‌توان گفت پارتیشن‌ها به مدل‌هایی مانند پارتیشن اداری به‌صرفه اقتصادی و پارتیشن‌های اداری بدون فریم و پارتیشن‌های اداری دو جداره و متحرک تقسیم می‌شوند.

 

 

فروش و نصب انواع مختلف پارتیشن اداری

 

اهمیت استفاده از پارتیشن ‌های شیشه ‌ای برای محیط کار

امروزه برای بالا بردن روحیه هر کارمندی در محیط کار و همچنین به منظور افزایش تمرکز هر فرد، نیاز به تنوع و تغییر در محیط کار است. برای به‌وجود آوردن محیط کاری مناسب استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از گزینه‌های مهم به حساب می‌آید. برای ایجاد تغییرات در محیط کار می‌توان دکوراسیون ادارات را تغییر داد. همچنین بسته به شرایط متفاوت هر محیط و با در نظر گرفتن هزینه و سرعت و همچنین زمان، نیازمند اخذ بهترین تصمیم‌ خواهیم بود.

از آنجایی که تمامی مزیت‌های استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای علاوه بر تفکیک ‌سازی و فضاسازی‌های مورد نیاز در محیط کار به دکوراسیون و طراحی داخلی نیز معطوف می‌شود، استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای بهترین راه‌حل موجود خواهد بود. استفاده از پارتیشن در محیط‌های اداری این مزیت را برای شما خواهد داشت که در هر زمان دلخواه بتوانید شرایط محیط کاری خود را تغییر دهید. لذا جهت کسب اطلاعات مناسب و مشاهده این نوع از پارتیشن‌ها سایت پرچین کو بهترین گزینه محسوب شده تا در این راستا با کمک پشتیبانی قوی خود، ابهامات موجود را برطرف نماید.

 

 

فروش و نصب انواع مختلف پارتیشن اداری

 

هزینه پارتیشن اداری

به‌طور کلی می‌توان گفت هزینه نصب پارتیشن‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد. در قسمت زیر برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با توجه به این‌که پارتیشن‌ها برای تقسیم‌بندی و فضاسازی محیط استفاده می‌شوند لذا المان‌های زیادی برای به کار بردن پارتیشن اداری در محل مورد نظر تأثیرگذار هستند. فاکتور‌هایی مانند فضای مختلف کاری و همچنین اتاق برگزاری جلسات یا محیط‌هایی که برای استراحت و غذا خوردن در نظر گرفته شده‌اند می‌توانند پارتیشن‌های مخصوص به خود را داشته باشند. بهترین هزینه و بالاترین کیفیت یکی از بزرگ‌ترین اصول ماست.

متراژ

یکی از موارد بسیار مهمی که در قیمت پارتیشن اداری نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند متراژ پروژه است. به‌طور کلی می‌توان گفت که هرچه میزان متراژ پروژه بیشتر باشد طبیعتاً مقدار پارتیشن مورد استفاده برای این محیط نیز افزایش یافته و در نهایت قیمت پارتیشن بر همین اساس مشخص خواهد شد. نکته حائز اهمیت در رابطه با قیمت پارتیشن‌های اداری این است که هرچه متراژ افزایش پیدا کند در مقابل قیمت کاهش پیدا خواهد کرد.

به عنوان مثال در متراژ ۲۰ متر قیمت بر اساس هر متر در مقایسه با متراژ ۱۰ متر کمتر محاسبه می‌شود. اطلاعات مربوط به متراژ به‌طور دقیق و کاربردی جهت سهولت در تصمیم‌گیری بازدیدکنندگان توسط کارشناسان مجموعه برای شما بیان خواهد شد.

ابعاد پارتیشن اداری

یکی دیگر از موارد تأثیر‌گذار بر قیمت پارتیشن اداری، ابعاد و اندازه پارتیشن است. زمانی که پارتیشن‌ها غیر متعارف و در ابعاد بزرگ سفارش داده می‌شوند هزینه‌های اضافی بر آن متحمل خواهند شد. به عنوان مثال هزینه‌های تولید و بارگیری و ارسال جزء هزینه‌هایی هستند که بر قیمت نهایی پارتیشن اداری در سایز‌های غیر استاندارد تأثیر‌ میگ‌ذارند. همچنین شیشه‌ سکوریت استفاده شده در پارتیشن هرچه به اندازه استاندارد نزدیک‌تر باشد از قیمت مناسب‌تری برخوردار خواهد بود چرا که حمل شیشه‌های سکوریت بزرگ شامل هزینه‌های ارسال می‌گردد.

در واقع برای حمل این شیشه‌ها به ماشین‌های خاصی جهت حمل نمودن آن‌ها نیاز است. این هزینه مستقیماً بر قیمت پارتیشن‌های اداری تأثیر خواهد گذاشت. پارتیشن‌هایی که در ابعاد بزرگ‌تر طراحی و اجرا می‌شوند در زمان نصب نیازمند تکنسین‌ها و متخصصان بیشتر و ماهر‌تری هستند. لذا اجرت افراد بالاتر بوده که این موضوع نیز بر قیمت پارتیشن‌های اداری تأثیر می‌گذارد. مجموعه پرچین کو هزینه‌ها را متناسب با ابعاد پارتیشن‌ها برای تهیه آن‌ها در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده و تیم پشتیبانی این سایت نیز همواره پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

 

 

فروش و نصب انواع مختلف پارتیشن اداری

 

ضخامت و استحکام

به‌طور معمول برای ساخت پارتیشن‌های اداری از شیشه‌هایی با ضخامت ۱۰ میل استفاده می‌کنند. برای مثال هرچه ضخامت شیشه استفاده شده در پارتیشن اداری بیشتر باشد مبلغ نهایی نیز بیشتر خواهد شد. یکی از هزینه‌هایی که به‌صورت چشم‌گیر و مستقیم بر قیمت نهایی پارتیشن‌های اداری تأثیر‌گذار بوده حمل و اجرای پارتیشن است. در واقع در صورتی‌که ضخامت شیشه‌های استفاده شده در پارتیشن بیشتر باشد برای حمل و اجرای این پارتیشن به ماشین‌های مخصوص و همچنین افراد بیشتری برای اجرای آن نیاز خواهد بود. لازم به ذکر است که در صورت افزایش ضخامت شیشه‌های پارتیشن شاهد استحکام بیشتری نیز هستیم.

تیم پرچین کو با بررسی ضخامت و استحکام پارتیشن‌های اداری و با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، هزینه نهایی را به‌ صورت مقرون به‌صرفه ارائه داده و در صورت سوال و وجود ابهام تیم پشتیبانی می‌تواند پاسخگو باشد.

حمل و باربری

یکی از هزینه‌هایی که بر قیمت پارتیشن اداری تأثیرگذار بوده حمل و باربری است. در واقع مسافت و فاصله محل ساخت پروژه تا محل مورد نظر بر قیمت پارتیشن تأثیر‌گذار خواهد بود. به‌طور کلی هرچه مسافت بیشتر باشد هزینه بیشتری را باید بابت حمل و باربری پارتیشن پرداخت کنید. همان‌طور که در قسمت بالا نیز بیان گردید در صورتی‌که شیشه‌های مورد استفاده در پارتیشن از نظر عرض و ارتفاع، بیشتر از اندازه استاندارد باشند مبلغی را نیز باید بابت حمل شیشه‌های پارتیشن بپردازید. برخی از پارتیشن‌ها به شهرستان‌ها ارسال می‌شوند که در این‌ گونه مواقع هزینه بسته‌بندی و ارسال نیز به قیمت نهایی پارتیشن اداری افزوده خواهد شد.

جهت بازدید و کسب اطلاعات دقیق در مورد مسائل مختلف از جمله هزینه‌های باربری کافیست تا با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید تا از بابت هزینه‌ها و حمل پارتیشن‌ها اطمینان خاطر حاصل نمایید.

اجرای پروژه

بسیاری از افرادی که پس از ساخت پارتیشن برای نصب آن مراجعه می‌کنند جزء افراد آموزش دیده و مجرب هستند. این افراد در تمامی کلاس‌های حضوری و غیر حضوری شرکت کرده‌اند تا بتوانند تسلط کامل بر اجرای انواع پروژه‌ها را داشته باشند. در واقع اجرای پروژه یکی از مهم‌ترین مراحل نصب پارتیشن اداری به حساب می‌آید که باید به واسطه افراد متخصص انجام گیرد و همچنین باید به‌صورت کاملاً اصولی نصب گردد. مراحل اجرای یک پروژه پارتیشن‌بندی نیز از دسته اطلاعاتی است که کارشناسان ما در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

 

فروش و نصب انواع مختلف پارتیشن اداری

 

همان طور که می‌دانید استفاده از پارتیشن مزایای بسیار زیادی را دارد به عنوان مثال زمانی که از پارتیشن استفاده می‌کنید می‌توانید محیط‌های سالم‌تر اداری را داشته باشید همچنین از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن می‌توان به ایجاد فضای بیشتر اشاره کرد. با توجه به مزایای بسیار زیادی که استفاده از پارتیشن‌ها دارند، پیشنهاد می‌کنیم برای تفکیک فضا و همچنین برای زیباسازی محیط پیرامون کار خود از پارتیشن استفاده نمایید و با ما در تماس باشید تا بهترین انتخاب از آن شما باشد.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied