شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

معرفی محصولات پودری رامک

پودرهای خوراکی که اغلب توسط بدنسازها مصرف می‌شود، حاوی مواد مغذی از جمله پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌های مفید هستند. برای مثال پودر شیرخشک از جمله مواد لبنی ست که علاوه بر تأمین برخی مواد مغذی مورد نیاز بدن، به عضله سازی هم کمک می‌کند.

معرفی محصولات پودری رامک

 پودر آب پنیر هم از جمله محصولاتی ست که اغلب توسط بدنسازها مصرف می‌شود و در عضله‌سازی و حجم‌سازی تاثیر زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با محصولات پودری برند رامک آشنا کنیم.

پودر آب پنیر

یکی از محصولات پرطرفدار رامک، پودر آب پنیر است که ارزش غذایی بالایی دارد. این پودر 50 درصد از مواد مغذی موجود در شیر را به همراه دارد. همچنین 20 درصد از کل پروتئین موجود در شیر، در این پودر یافت می‌شود. ارزش غذایی بالای این پودر باعث شده است تا بسیاری از متخصصان تغذیه و مربیان سالن‌های ورزشی آن را به ورزشکاران توصیه کنند.

 

این پودر با استفاده از دستگاه دهیدراتو مواد غذایی و آب پنیر تهیه می‌شود. این محصول دارای کازئین شیر (نوعی پروتئین) است و اسیدآمینه‌های ضروری بدن را تأمین می‌کند. سه نوع مختلف پروتئین در پودر آب پنیر، شامل کنستانتره، ایزوله و هیدرولیزات است که همگی دارای ترکیبات غذایی منحصر به فرد هستند.

فواید مصرف پودر آب پنیر چیست؟

پروتئین موجود در این پودر، ماده مغذی موثری در حمایت از سوخت و ساز توده‌های عضلانی ست. اگر زمان ورزش این پودر مصرف شود، به دلیل پروتئین این محصول، عضله‌سازی بهتر اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید بین وعده‌های غذایی، قبل یا بعد از تمرین این پودر را مصرف کنید.

حتی اگر به طعم آن علاقه نداشته باشید، می‌توانید با وانیل یا پودر کاکائو هم ترکیب کنید تا طعم دلخواه‌تان را بدست آورید. لاکتوز و چربی موجود در آب پنیر در مرحله فیلتراسیون از بین می‌رود و همچنین در مرحله فیلتراسیون ثانویه هم آب پنیر مایع به صورت پودر خشک شده در می‌آید که می‌توانید آن را تا مدت‌ها نگهداری کرد.

کاربرد پودر آب پنیر

شما می‌توانید از این پودر زمان انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی استفاده کنید. پروتئین نقش زیادی در ایجاد عضلات بدن ایفا می‌کند و به مقدار زیادی در این پودر یافت می‌شود. اگر به دنبال مکمل‌های بدنسازی با قیمت مناسب هستید، پودر ماءالجبن یا همان پودر آب پنیر محصول مناسبی است که می‌توانید مصرف کنید.

به علاوه این پودر فاقد کربوهیدرات و چربی ست و باعث افزایش وزن نمی‌شود. بلکه حجم‌سازی مهم‌ترین دستاورد آن است که باید همزمان با انجام فعالیت‌های بدنی انجام شود.

پروتئین موجود در این پودر مانند سایر منابع پروتئینی، اسیدآمینه‌های مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی بافت عضلانی را تأمین می‌کند. همچنین تحقیقات متعددی نشان داده است، مصرف این این پودر باعث سیر نگه داشتن شما می‌شود که در روند کاهش وزن تاثیر زیادی دارد.

نحوه مصرف پودر ماءالجبن

شما می‌توانید این پودر را به صورت خالی، قبل و یا بعد از تمرینات ورزشی مصرف کنید. میزان مصرف شما باید براساس نظر مربی ورزشی باشد. همچنین از پودر آب پنیر برای درست کردن پفیلا، کیک و شیرینی هم استفاده می‌شود.

شیر

پودر شیر خشک

یکی دیگر از محصولات برند رامک پودر شیرخشک است که این محصول هم خواص و فواید زیادی به همراه دارد. این محصول برخلاف پودر آب پنیر که حاوی مقدار زیادی پروتئین است، کربوهیدرات بیشتری دارد و برای افراد لاغر و ضعیف پیشنهاد می‌شود. به طور کلی خاصیت شیرخشک به دو دسته فیزیکوشیمایی و حسی تقسیم می‌شود.

فواید شیرخشک برای چاقی صورت

کربوهیدرات یکی از مواد مغذی مورد نیاز برای وزن‌گیری است که در چاقی صورت هم تاثیر زیادی دارد. شاید بارها شنیده باشید برای اینکه چاق شوید به سراغ نان، برنج، سیب زمینی و سایر غذاهای حاوی کربوهیدرات بروید. پودر شیر خشک ساختار دوگانه دارد:

-         ساختار اولیه شامل مواد جامد شیر است. پروتئین، چربی و سایر مواد معدنی در آن کم و بیش پراکنده است. البته سطح لاکتوز آن بیشتر از شیر است.

-         اندازه و پراکندگی مواد مغذی در پودر شیر خشک رامک با شیر تفاوت زیادی ندارد.

میزان لاکتوز در شیرخشک

لاکتوز نوعی قند مفید است که به صورت غیرکریستالی در شیرخشک یافت می‌شود. این ماده رطوبت پذیر است و اگر رطوبت نسبی هوای اطراف 50 درصد یا بالاتر باشد، به راحتی آن را جذب می‌کند و به لاکتوز چسبنده تبدیل می‌شود. به همین دلیل اگر شیرخشک را در محیط مرطوب قرار دهید، ذرات آن خیلی زود به یکدیگر می‌چسبد و شکل خمیری پیدا می‌کند.

پس بهتر است همیشه این پودر را در جای خشک نگهداری کنید.

میزان پروتئین در شیرخشک

یکی دیگر از مواد مغذی در پودر شیر خشک رامک که در شیر هم یافت می‌شود، پروتئین است. همانطور که گفتیم این ماده مغذی در افزایش حجم و تقویت عضلات بدن نقش موثری دارد. بنابراین می‌توانید همزمان با افزایش وزن، عضلات خود را هم با ورزش تقویت کنید.

چربی موجود در شیرخشک

چربی موجود در این پودر به صورت گلبول‌های احاطه شده با پوشش غشایی ست که بعد از مصرف در بدن آزاد می‌شود. اگر شیرخشک را در مقداری آب حل کنید، لایه روغنی را روی آن می‌بینید که حاصل حل شدن گلبول‌های چربی است. 85 تا 95 درصد از این پودر را چربی تشکیل می‌دهد. اگر اضافه وزن یا کلسترول خون دارید، از مصرف بیش از حد این پودر خودداری کنید.

شیر

موارد مصرف شیرخشک

برای اینکه مصرف شیرخشک تاثیر بیشتر و بهتری روی بدن شما داشته باشد، می‌توانید آن را به صورت زیر مصرف کنید:

-         از این پودر می‌توانید همزمان با غلات پخته شده (جو دوسر) استفاده کنید. نصف فنجان شیرخشک را با یک فنجان غلات پخته شده ترکیب و میل کنید.

-         برای غلیظ‌تر شدن اسموتی‌ها نیز می‌توانید یک یا دو قاشق شیرخشک اضافه کنید.

-         به جای خامه‌های پرچرب می‌توانید از پودر شیر خشک رامک فاقد چربی استفاده کنید.

-         برای درست کردن انواع کیک، کلوچه، شیرینی و نان این پودر قابل استفاده کنید.

-         زمان درست کردن سوپ، می‌توانید نصف فنجان شیرخشک را به غذای خود اضافه کنید.

-         اگر می‌خواهید وزن خود را افزایش دهید، می‌توانید یک چهارم فنجان شیرخشک را به یک فنجان پوره سیب زمینی اضافه کنید.

-         از این پودر می‌توانید برای انواع سس، کاستارد و پودینگ استفاده کنید.

و در انتها ...

شیر

شیر خشک و پودر آب پنیر از جمله محصولات برند رامک هستند که برای بدنسازها، ورزشکاران و افراد لاغر توصیه می‌شوند. پودر آب پنیر با داشتن مقدار زیادی پروتئین در عضله‌سازی برای بدنسازها کاربرد دارد و شیرخشک هم با داشتن کربوهیدرات فراوان برای چاقی صورت و افزایش وزن موثر است.

رامک از جمله برندهای شناخته شده در زمینه تولید محصولات لبنی ست که می‌توانید شیرخشک و پودر آب پنیر را از این برند انتخاب کنید. امیدواریم اطلاعات ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد. منتظر دریافت نظرات و انتقادات شما هستیم.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ...... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied