شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

این گونه شکست هایم ثروتمندم کردند

هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی آید. باید سختی کشید و مدام خود را تقویت کرد تا به نتیجه رسید. حتی گاهی باید شکست خورد تا تجربه بیشتری برای ادامه مسیربه دست آید. اگر ایده و انگیزه کاری را در سر دارید باید برای آن بجنگید و هر روز خود را قوی تر کنید. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

این گونه شکست هایم ثروتمندم کردند

تن ماهی طبیعت

کشور ایران در حوزه واردات و صادرات تن ماهی فعالیت می کند، همانطور که شاید شما نیز دقت کرده باشید نمونه های خارجی این محصول به ندرت در ایران دیده می شود.

زیرا کیفیت تن ماهی طبیعت ایرانی بسیار بالا بوده است تا آن جایی که بخش زیادی از تولیدات آن به کشورهای دیگر صادر می شود.

تن ماهی منبع تغذیه ای خوبی برای دریافت پروتئین مورد نیاز بدن می باشد، این محصول به دلیل آن که در طولانی مدت می توان از آن استفاده کرد بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرد.

اما نکته منفی که در مورد این نوع کنسرو وجود دارد آن است که اغلب از ماهی های بی کیفیت برای تولید آن استفاده می شود.

 

 

تن ماهی تحفه با شوید

کنسرو روشی برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی با ماندگاری بین 1 تا 5 سال است.

تن ماهی تحفه با شوید حاوی مواد مغذی و ویتامین های گروه ب، ویتامین آ، پروتئین، امگا 3 و اسید های چرب و مواد معدنی مانند سلنیوم، منیزیم، پتاسیم، فسفر و روی هستند.

با این حال این محصولات حاوی جیوه نیز هستند بنابراین به زنان باردار توصیه نمی شود.

کنسرو ماهی اصولا دارای روغن مایع است.

اما با پیشرفت تکنولوژی و صنایع غذایی، تولید کنندگان این محصول نتیجه گرفتند با توجه به ذائقه های مختلف ماهی در آب نمک یا ماهی در روغن زیتون هم تولید کنند.

 

 

آراد برندینگ

 

تن ماهی شیلانه

اگر خانم خانه دار باشید و یا دانشجو و یا فردی که تنها زندگی می کند قطعاً این سؤال که شام یا نهار چه چیزی درست کنم را زیاد از خود پرسیده اید، خوشمزه بودن و قیمت غذا همیشه مهم است که کنسرو تن ماهی شیلانه آسان بازشو در روغن با طعمی عالی همه این موارد را دارد.

هرکدام از ما شاید روش مخصوص به خود را در طبخ تن ماهی داریم، به طور مثال تن ماهی را با کته و یا حتی با سبزی پلو نیز مصرف می کنند، برخی در وعده شام آن را با نان و برخی دیگر در بعضی سالادها از آن استفاده می کنند.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی