شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

از کجا تاریخ ساخت اکانت کلش رویال را بفهمیم

در برخی موارد و گاهی اوقات شما می خواهید از تاریخ ساخت اکانت کلش رویال خود مطلع شوید. گاهی شما در این مواقع مجبور به تماس با پشتیبانی کلش رویال خواهید شد. در این زمان سوپرسل به شما می گوید که برای تایید شدن هویت باید تاریخ آغاز بازی و یا ایجاد اکانت را بگویید. حال سوال این است که از کجا تاریخ ساخت اکانت کلش رویال را بفهمیم؟ پاسخ این سوال را در این مقاله به شما خواهیم داد.

از کجا تاریخ ساخت اکانت کلش رویال را بفهمیم

راه های پیدا کردن زمان ساخت اکانت کلش رویال

 

برخی گیمرها برای ارتقاع سطح بازی خود به دنبال خرید اکانت کلش اف کلنز لول بالا یا کلش رویال هستند. اگر قصد خرید و فروش اکانت کلش را داشته باشید، بدون شک نیاز به پیدا کردن زمان ساخت آن دارید. موارد زیر گزینه های مناسبی برای پیدا کردن زمان ساخت اکانت کلش رویال شما هستند:

  • در مرحله اول باید وارد منوی اپلیکیشن های موجود در تلفن همراه خود بروید.
  • سپس برروی اپلیکیشن های Play Games کلیک و آن را اجرا نمایید. حال باید نام بازی را داخل لیست اپلیکیشن های موجود پیدا کنید. در صورت پیدا نکردن برنامه، می توانید نام بازی را جستجو نمایید.
  • زمانی که برنامه را یافتید، وارد آن شوید. حال باید برروی آیکون 3 خط بالای صفحه که در قسمت چپ بازی وجود دارد را لمس نمایید.
  • در صورتی که چندین اکانت گوگل و یا ایمیل دارید، آیکون فلش را در آدرس ایمیل لمس کنید. سپس باید اکانتی که با آن بازی کلش رویال را نصب کرده اید لمس نمایید.
  • در این مرحله برروی گزینه MY Games کلیک نمایید.
  • حال بازی کلش رویال را انتخاب کنید.
  • در این مرحله لیستی از تمامی عایدی شما در بازی کلش رویال نشان داده می شود. در لیست ارائه شده گزینه Bigger Coffers را پیدا و روی آن کلیک کنید. شاید گزینه هایی مانند Bigger Coffers II در این لیست شما را گمراه کنند؛ اما به یاد داشته باشید ما با دیگر گزینه های کاری نخواهیم داشت.
  • بعد از لمس گزینه Bigger Coffers یک تاریخ برروی سمت راست و زیر پنجره پاپ آپ نمایان خواهد شد. این تاریخ نشان دهنده زمان ساخت اکانت کلش رویال شما است.

تاریخی که شما می بینید در واقع تاریخ وقتی است که برای بار اول شما در بازی کلش رویال منبع ذخیره طلای بازی را به لول 2 برده اید. این کار معمولا در گام های ابتدایی بازی صورت خواهد گرفت. در نتیجه این تاریخ همان تاریخ شروع بازی در کلش رویال شما است.

 

 

کلش رویال

 

نحوه پیدا کردن تاریخ بازی کلش رویال در گوشی های اندروید

در تلفن های همراه اندورید هم شما می توانید به راحتی از قسمت Play Games و سپس ورود به بخش های  My Games و all my games، سپس ورود به بازی کلش رویال از لیست My Achievements اولین تاریخ ورود خود را پیش از خرید اکانت کلش اف کلنز لول بالا دریافت کنید. در برخی موارد به علت قدیمی بودن بازی در این بخش تاریخی درج نشده است. کسانی که به تازگی اقدام به خرید اکانت کلش اف کلنز لول بالا کرده اند در این بخش تاریخی به اندازه 500 xp مشاهده می کنند. البته در برخی موارد هم ممکن است شما تاریخ اولین دستاورد را پیدا نکنید. در این صورت نگران نباشید پشتیبان بازی اسکرین هایی از تاریخ دیگر دستاوردهای شما را می پذیرد. 

یک راه ساده تر برای پیدا کردن  تاریخ ساخت اکانت بازی کلش رویال در تلفن های اندورید ورود به بازی، سپس لمس آیکون موجود در راست صفحه است. در این روش با لمس آیکون چهره یک خانم نمایان خواهد شد. بعد از دیدن این چهره باید گزینه achievements انتخاب کنید. صفحه تلفن را پایین بکشید و از لیست موجود گزینه bigger coffers را برگزینید. با لمس این گزینه تاریخ ساخت اکانت و شروع بازی به شما نشان داده خواهد شد.

نحوه ساخت اکانت در بازی کلش رویال

در تلفن های اندروید برای ایجاد اکانت و شروع بازی کلش رویال باید ابتدا یک Google ID ایجاد نمایید. زمانی که وارد این بازی شدید باید روی گزینه Setting کلیک کرده و بعد از قسمت Account، گزینه دیگری را به نام Add Account انتخاب کنید. در مرحله آخر هم بعد از انتخاب گزینه گوگل آیدی شما ایجاد خواهد شد. البته در برخی موارد کاربران بعد از خرید اکانت کلش اف کلنز لول بالا، قصد ساخت آیدی جدیدی نیز دارند که در این مواقع باید طبق اصول و موارد زیر عمل نمایند:

  • ابتدا وارد بازی کلش رویال شده و بعد روی گزینه Setting کلیک نمایید.
  • از میان لیست باز شده گزینه Connected را انتخاب کنید.
  • بعد از قرمز شدن آیکون گزینه Connected، ارتباط بازیکن با اکانت کلش رویال از بین می رود.
  • حال می توانید مانند مراحل بالا به راحتی اکانت جدید خود را در بازی کلش رویال ایجاد نمایید.

 

 

کلش رویال

 

کلام آخر

در زمان بروز مشکل برای اکانت کلش رویال شما مجبور به تماس با پشتیبانی این بازی خواهید شد. در این زمان پشتیبان برای احراز هویت شما می خواهد که تاریخ ساخت اکانت و شروع بازی را به او بگویید. حال اگر با روش های پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت بازی کلش رویال آشنا باشیم، می دانیم که از کجا تاریخ ساخت اکانت کلش رویال را بفهمیم. بنابراین می توانیم با دادن تاریخ های نزدیک به شروع بازی به پشتیبان برنامه، مشکل خود را برطرف کنیم. 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied