شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

راهنمای برج جهنمی یا اینفرنو تاور در کلش آف کلنز (از ویژگی و ساخت تا استراتژی دفاعی)

کلش آف کلنز بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در جهان است. کلش آف کلنز این اجازه را می‌دهد تا بازیکنان نه تنها با استفاده از انواع نیروهای اکسیر و دارک اکسیر به پایگاه‌های دشمن حمله کنند، بلکه می‌توانند یک قلعه دفاعی قوی بسازند و در برابر سایر حریفان، حالت دفاعی از خود به نمایش بگذارند.

راهنمای برج جهنمی یا اینفرنو تاور در کلش آف کلنز (از ویژگی و ساخت تا استراتژی دفاعی)

برای ایجاد یک پایگاه قوی، بازیکنان می‌توانند از سازه‌های دفاعی مانند برج آرچر، برج اینفرنو، توپ، خمپاره، توپخانه عقاب و غیره استفاده کنند. هر سازه دفاعی، نوع حمله و سطح قدرت آتش خود را دارد. یک بازیکن خوب باید از تواناییهای دفاعی هر برج، قبل از استقرار آن‌ها در پایگاه آگاه باشد.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با Inferno Tower یا برج جهنمی اطلاعات مفید و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم، بنابراین اگر به مطالبی چون برج جهنمی کلش آف کلنز و هزینه ارتقا برج جهنمی علاقه‌مند هستید، می‌توانید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

ویژگی‌های برج جهنمی کلش اف کلنز

اگرچه مردم برج جهنمی کلش اف کلنز را با چشم سائورون از ارباب حلقه‌ها مقایسه کرده‌اند، اما این سازه اصلاً ترسناک نیست و می‌توان گفت در گذشته، زمانی که تمام اثرات شفابخش را روی همه واحدهای هدف نفی می‌کرد، بسیار قوی‌تر بود.

تطبیق‌پذیری از دو حالت شلیک برج جهنمی کلش آف کلنز، ناشی از آن است که از حالت‌های تک هدف و چند هدف برخوردار است. شما زمانی که به بالاترین سطح تاون هال رسیدید، می‌توانید برج اینفرنو را داشته باشید.

این برج با استفاده از آتش جهنمی، به تک‌تک سربازان ضربه می‌زند و تمام اثرات شفابخش را متوقف می‌کند. در ادامه این بخش از مقاله به بررسی مهم‌‎ترین ویژگی‌های برج اینفرنو خواهیم پرداخت که عبارت‌اند از:

  • در حالت Single-Target، برج جهنمی فقط به یک هدف آسیب می‌رساند. هرچه زمان بیشتری روی یک هدف خاص تمرکز کند، آسیب بیشتری می‌تواند وارد کند.

  • مدتی طول می‌کشد تا شعله در حالت Single-Target گرم شود و در قوی‌ترین نیروهای نفتکش موثر باشد.

  • در حالت Multiple-Target، برج جهنمی می‌تواند به‌طور همزمان به 5 هدف آسیب برساند.

  • هرگز تمام برج‌های اینفرنو را روی حالت Single-Target قرار ندهید وگرنه به‌سرعت توسط گروه بزرگی از نیروها از بین می‌روند.

  • تمام نیروهایی که توسط برج اینفرنو هدف قرار می‌گیرند، با هیچ چیز قابل درمان نیستند.

  • برج اینفرنو باید به‌صورت دوره‌ای با :de: Dark Elixir بارگیری شود.

استراتژی‌های برج جهنمی یا اینفرنو تاور

برج‌های اینفرنو در تمام سطوح، دستخوش تغییرات بصری قابل توجهی می‌شوند. در بالای برج اینفرنو یک لنز متمرکز دایره‌ای قرار دارد و یک مخزن مستطیلی شکل دارک اکسیر در یک طرف آن نصب شده‌است.

درست مانند X-Bow، برج اینفرنو نیز دارای زمان بارگذاری مجدد است. اگر مهمات شما در آخرین باری که بازی کردید خالی بود، تا ورود بعدی شما دوباره بارگیری می‌شود. وقتی مهمات برج تمام ‌شود، بی‌فایده است؛ زیرا نمی‌تواند حمله کند و آسیب بزند.

در نهایت، شما فقط می‌توانید تا دو برج اینفرنو (از هر نوع) با سطح تاون هال 10 بسازید. وقتی به سطح تاون هال 12 رسیدید، می‌توانید همزمان سه برج اینفرنو داشته باشید. در ادامه این بخش از مقاله، به بررسی مهم‌ترین استراتژی‌های برج جهنمی کلش آف کلنز می‌پردازیم که عبارت‌اند از:

استراتژی‌های دفاعی

  • ده‌ها نیرو می‌توانند برج جهنمی تک‌هدف را به‌راحتی نابود کنند. اطمینان حاصل کنید که حداقل برج جهنمی چند هدفه دارید و این برج‌ها توسط ساختمان‌های آسیب‌پاشیده محافظت می‌شوند.

  • حداقل یک برج جهنمی تک‌هدفی در دهکده خود داشته باشید.

  • به‌دلیل ویژگی‌هایشان، همیشه برج‌های اینفرنو را در هسته پایگاه خود در کنار ساختمان‌های مهم دیگر (ذخیره‌ها، تالار شهر و…) قرار دهید.

  • حالت Multiple-Target در برابر نیروهای کم ارتفاع HP کاملاً کار می‌‎کند، اما ممکن است آسیب زیادی مانند Hog Riders را وارد کند.

  • برج‌های اینفرنو را نزدیک به هم قرار ندهید، زیرا مهاجم می‌تواند همه آن‌ها را تنها با یک فریز اسپل آزاد کند.

استراتژی دفاعی در مقابل حمله کلش اف کلنز

استراتژی‌های تهاجمی

  • طلسم لایتنینگ 4 سطح 4 می‌تواند برج اینفرنو سطح 1 را نابود کند.

  • 5 اسپل لایتنینگ سطح 4 می‌تواند یک برج دوزخ سطح 2 را نابود کند.

  • 5 اسپل لایتنینگ سطح 4 می‌تواند برج اینفرنو سطح 3 را نابود کند.

اگر می‌خواهید به داخل پایگاهی بروید که برج‌های اینفرنو دارد، همیشه نیروهای تانک داشته باشید. نیروهای تانک را ابتدا و سپس نیروهای DPS بالا را بلافاصله بعد از آن‌ها قرار دهید، چون برج جهنمی Single-Target اگر هدف را تغییر دهد باید دوباره گرم شود تا بتوانید به‌راحتی آن را با یک دسته از نیروهای کوچک مانند Barbarians، Archers یا Minions نابود کنید.

تفاوت‌های برج اینفرنو در هر حالت حمله

  • 1 سوراخ بزرگ = حالت تک‌هدف

  • 3 سوراخ کوچک = حالت چندهدف

هزینه ارتقا برج جهنمی کلش آف کلنز

یکی از ترسناک‌ترین دفاع‌ها در بازی، برج جهنمی کلش آف کلنز است. برج اینفرنو را می‌توان به‌عنوان یک دفاع تک‌هدف یا چندهدف پیکربندی کرد که بالاتر، راجع‌به استراتژی‌های دفاعی و تهاجمی آن صحبت کردیم.

این دفاع هیچ هدف ترجیحی ندارد و همیشه نزدیک‌ترین نیرو را هدف قرار خواهد داد. هر بار که کاربر وارد بازی می‌شود، این دفاع دوباره بارگذاری می‎‌شود، بنابراین در پایگاه‌های غیرفعال "مرده" به حساب می‌آید.

یکی از مهم‌ترین نکات برای دسترسی راحت‌تر به برج جهنمی یا اینفرنو تاور، خرید جم کلش آف کلنز است، به عبارتی شما می‌توانید برای این‌که سریع‌تر به این ساختمان (اینفرنو تاور) دست پیدا کنید، خرید جم را در دستور کار خود قرار دهید.

ناگفته نماند که راه‌های به‌دست آوردن جم، بسیار است که از انواع این روش‌ها می‌توان به از بین بردن، تکمیل کردن ماموریت‌ها، شکست رقبا و امثالهم اشاره کرد، اما منطقی‌ترین راه، خرید جم از معتبرترین وب‌سایت است که دردسری هم برای شما ندارد.

این کار با این‌که نیازمند پرداخت هزینه از جانب شماست، اما باعث ارتقا برج جهنمی کلش آف کلنز می‌شود و به همین راحتی همیشه آن را در دسترس خود خواهید داشت. برای کسب اطالاعات بیشتر درزمینه هزینه ارتقا برج جهنمی، می‌توانید با متخصصان این حوزه مشورت کنید.

عکس از اینفرنو تاور در تاون هال 10

کلام‌آخر

ما در مقاله فوق به بررسی دقیق هر آنچه که شما در رابطه با برج جهنمی کلش آف کلنز و هزینه ارتقا برج جهنمی نیاز داشتید پرداختیم. امیدواریم هر سوالی که در این زمینه داشته‌اید، برطرف شده باشد و از مطالعه این مقاله، لذت برده باشید.

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied