شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

طرز کار و قیمت منبع دوجداره آبگرم

منبع دوجداره آبگرم به معنای منبع انرژی است که برای گرم کردن آب در سیستم‌های آبگرمکن دو استفاده می‌شود. یعنی این منبع انرژی هم برای تأمین گرمای آب گرم و هم برای تأمین انرژی حرارتی برای سیستم گرمایشی در مصرف قرار می‌گیرد.

منبع دوجداره آبگرم به معنای منبع انرژی است که برای گرم کردن آب در سیستم‌های آبگرمکن دو استفاده می‌شود. یعنی این منبع انرژی هم برای تأمین گرمای آب گرم و هم برای تأمین انرژی حرارتی برای سیستم گرمایشی در مصرف قرار می‌گیرد.

 

 

منبع دوجداره آبگرم چیست؟

این منبع یک آبگرم کن می باشد که جهت گرم کردن آب گرم بهداشتی به صورت غیر مستقیم با توجه به نیاز ساختمان داخل موتورخانه نصب می گردد. تمامی ساختمان های مسکونی، اداری یا تجاری که نیاز به آب گرم بهداشتی دارند، لزوما به یک مبدل گرمایی نیاز دارند. این مبدل می تواند منبع دوجداره و منبع کویلی باشد.

یکی از مهم ترین این بخش ها منبع دو جداره آبگرم می باشد که عملکرد مخصوص به خود را دارد که بخش مهمی از وظایف موتور خانه بر عهده ی این قسمت می باشد. اگر بخواهیم تعریفی از این قسمت ارائه دهیم باید بگوییم ، منبع دوجداره بخشی است که به وسیله ی آن می توان آب گرم مصرفی ساختمان را تامین نمود.

منبع دو جداره که اغلب در ساختمان های حرارت مرکزی دیده می شود ،از دو عدسی محدب و از دو استوانه تودرتو تشکیل می شود و روش کار این منبع به این صورت است که آب سرد وارد جداره اول منبع شده و آب گرم دیگ شوفاژ وارد جداره دوم منبع می شود و بر اثر انتقال حرارت بین جداره اول و دوم ، آب درون جداره اول تبدیل به آب گرم مصرفی شده و آب درون جداره دوم گرمای خود را مقداری از دست داده و راهی دیگ شوفاژ می شود.آب داغ یا بخار تولید شده در دیگ به جدار خارجی منبع ارسال شده و آب موجود در استوانه داخلی را گرم می کند.

 

مشخصات و لیست قیمت منبع دوجداره شوفاژکاران اهورا

منبع دوجداره آبگرمکنی است که برای گرم کردن آب گرم بهداشتی داخل موتورخانه ساختمان نصب می شود.

تمامی ساختمان ها اعم از مسکونی ، تجاری ، اداری و ... نیاز به آبگرم بهداشتی دارند که این کار با استفاده از این منبع انجام می شود. منابع آبگرم یکی از تجهیزات اصلی موتورخانه ها می باشند و در دو نوع منبع کویل دار و دوجداره ساخته می شوند.

شما می توانید با مشاهده محصولات منبع دوجداره در سایت شوفاژ کاران اهورا ، لیست قیمت منبع دوجداره را مشاهده نمایید.

 

 

راهنمای خرید منبع دوجداره

در زمان سفارش خرید منبع دوجداره ، باید نسبت به فضا و ابعادی که مناسب محیط نصب شماست ، آگاه باشید و در صورتی که ابعاد های آماده برای شما مناسب نباشد باید ابعاد مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

ظرفیت منبع دوجداره چقدر است؟

این منابع در ظرفیت های مختلفی قابل ساخت و تولید هستند که معروف ترین و پرفروش ترین آن ها به شرح زیر می باشند:

  • منبع دوجداره 200 لیتری
  • قیمت منبع دوجداره 300 لیتری
  • منبع دوجداره 400 لیتری
  • قیمت منبع دو جداره 500 لیتری
  • منبع دوجداره دیجی کالا
  • منبع دوجداره 600 لیتری
  • منبع دو جداره 800 لیتری
  • منبع دوجداره 1000 لیتری
  • قیمت منبع دوجداره 400 لیتری

 

کاتالوگ و مشخصات فنی منبع دوجداره شرکت شوفاژکاران اهورا در تهران

 

 

مزایای منبع دوجداره موتورخانه

با داشتن منبع دوجداره، احتمال خرابی یا عدم عملکرد یکی از منابع کاهش می‌یابد. در صورتی که یکی از منابع دچار مشکل شود، منبع دیگر می‌تواند به صورت پشتیبانی عمل کند و تأمین آب گرم را تضمین کند. این امر به اطمینان شما از تأمین آب گرم در تمام زمان‌ها کمک می‌کند.

استفاده از منبع دوجداره آبگرم به طور کلی می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌ها منجر شود. با استفاده از منابع متناسب با نیاز و استفاده از انرژی الکتریکی به صورت تکمیلی در مواقع لزوم، می‌توانید مصرف انرژی و هزینه‌های مربوطه را به حداقل برسانید.

  • قیمت ارزان طراحی، تولید و ساخت منبع دوجداره نسبت به سایر مبدل های حرارتی
  • عدم نیاز به پمپ سیرکولاتور
  • عدم افت فشار بخاطر دولایه بودن ساختار منبع
  • بازدهی ۹۸ درصد در تولید آب گرم

 

جنس منبع دوجداره آبگرم از چیست؟

جنس ورق منبع دو جداره 400 لیتری و همینطور تمامی لیتر ها از آهن گالوانیزه می باشد. این ورق ها به دلیل اینکه فشار بالایی در آنها جریان ندارد ضخامت بالایی ندارند ولی باید توجه کرد که نوع ورق حتما آهن گالوانیزه گرم باشد تا برای جوشکاری مناسب باشد.

 

آیا منبع دو جداره نیاز به عایق دارد؟

بسته به نوع و کاربرد منبع دوجداره، ممکن است نیاز به عایق‌بندی داشته باشد. در صورتی که منبع دوجداره مورد استفاده در سیستم‌های حرارتی یا گرمایشی قرار گیرد، عایق‌بندی مناسب برای حفظ و کاهش ازدیاد حرارت واجد اهمیت است. عایق کاری می توان به کاهش حجم انرژی مصرفی کمک کرد. این کار در منابع دوجداره لازم است انجام شود.

 

دلیل گرم نشدن منبع دو جداره آب گرم

آب گرمی که در بویلر تولید می شود از طریق لوله های در نظر گرفته شده وارد استوانه ی خارجی می شود. هنگامی که آب سرد از شبکه آب شهری وارد قسمت استوانه ی داخلی می شود،به طور همزمان آب گرم منبع خارجی در اطراف استوانه داخلی به حرکت درمی آید.

اختلاف دمایی که بین این دو سیال وجود دارد باعث گرم شدن آب منبع داخلی می شود.هنگامی که آب گرم شد، آب منبع داخلی از طریق شیر مخصوصی که در نظر گرفته شده است برای استفاده از محیط ساختمان آماده می شود. آب خروجی با از دست دادن دمای خود دوباره به منبع دوجداره بازگشت داده می شود تا مراحل گفته شده دوباره تکرار شود.

 

گرم نشدن منبع دو جداره می تواند ناشی از چند علت باشد که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • از کار افتادن مشعل موتورخانه
  • از کار افتادن پمپ سیرکولاتور موتورخانه
  • مصرف بیش از حد از ظرفیت منبع
  • هوا گرفتن لوله های رفت و برگشت گرمایش منبع

 

چه چیزی را میتوان جایگزین منبع دوجداره کرد؟

 

جایگزین منبع دو جداره میتوان چند نمونه از تجهیزات گرمایشی موتورخانه را نام برد :

  • منبع کویل دار ایستاده
  • منبع کویل دار افقی
  • مبدل حرارتی پوسته و لوله

 

خرید منبع دوجداره دست دوم

در شرکت شوفاژکاران اهورا تمامی محصولات بصورت نو تولید می شوند و فروش منبع دوجداره دست دوم انجام نمی شود. ما طبق خواسته و سفارش شما طراحی و ساخت منبع مورد نظرتان را انجام خواهیم داد.

 

مرکز فروش منبع دوجداره در تهران

شرکت شوفاژ کاران اهورا، یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده انواع تجهیزات تصفیه، انواع آبگرمکن‌ها، منابع ذخیره و از این قبیل تجهیزات می‌باشد. می توانید از لینک زیر تمامی محصولات این شرکت را مشاهده نمایید.

اولویت کار شرکت شوفاژ کاران اهورا، رضایت مشتریان است و همین امر در کیفیت بالای محصولات این شرکت، اثری مثبت داشته است. نکته حائز اهمیت در رابطه با شرکت شوفاژ کاران اهورا ساخت انواع منابع آب گرم و ذخیره با هر نوع ظرفیت و متریال، مطابق با خواسته مشتریان است.

تلفن : ۰۲۱۴۴۰۶۵۴۶۸ (خرید منبع دوجداره از شرکت شوفاژکاران اهورا)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied