شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دنیاب، بزرگ‌ترین مرجع نیازمندی ایرانیان برای خارج کشور را بهتر بشناسید

قصد سفر یا مهاجرت به خارج از کشور را دارید یا بعد از سال‌ها می‌خواهید به ایران برگردید؟ در دنیاب فهرستی از نیازهای اصلی برای سفر یا مهاجرت به خارج کشور (یا ایران) پیدا می‌کنید که حسابی به شما کمک می‌کند.

دنیاب، بزرگ‌ترین مرجع نیازمندی ایرانیان برای خارج کشور را بهتر بشناسید

چرا باید مهاجرت کنیم یکی از اساسی ترین سوالات انسان امروز است. افراد با پاسخ های مختلفی که به سوال ”چرا مهاجرت کنیم”، مسیر زندگی خود را تعیین می کنند. بدون شک خوبی ها و بدی های مختلفی در مهاجرت از یک کشور به کشور دیگر وجود دارد که با بررسی آن ها می توانیم به یک تصمیم قاطع برای آینده خود برسیم. ساختن آینده روشن هدف همه ماست و قطعا امکان پذیر است.

یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت خصوصا برای جوانان بهره مندی از امکانات تحصیلی بیشتر و کیفیت آموزش بالاتر است. سالانه بهترین دانشگاه­ های جهان میزبان میلیون ­ها دانشجوی بین المللی هستند و بنابراین مهاجرت تحصیلی یکی از پرتکرار ترین روش های مهاجرتی به شمار می رود. بسیاری از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی نیز تلاش می­ کنند اقامت خود را تمدید نمایند تا بتوانند به روتین زندگی خود در کشور مقصد ادامه دهند.

بعد از مهاجرت یکی از سخت‌ترین کارها برقراری ارتباط موثر برای رفع نیازهای به ظاهر ساده است، نیازهای فراتر از خرید روزمره، پزشک یا کار و تحصیل. پیدا کردن تعمیر کار قابل اعتماد، پرستار بچه به زبان مادری و چیزهایی شبیه به این‌ها نیازهای ساده‌ای هستند که رفع آن‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

همین مسئله باعث شکل گیری دنیاب؛ بزرگترین نیازمندی ایرانیان، برای خارج کشور برای ثبت آگهی در خارج کشور شد. سال 1397 با ایده وصل کردن ایرانیان خارج از کشور به هم و تشکیل بازاری امن و مستقل برای آنان دنیاب را خلق کردیم و با استقبالی بیش از حد تصور روبه‌رو شدیم.

 

نحوه شکل‌گیری دنیاب

بر اساس گفته مقام‌های رسمی آمار رسمی مهاجران ایرانی ۵ میلیون و 100 هزار نفر است، با این همه برخی منابع آمار غیررسمی و واقعی مهاجران را چیزی بین 8 تا 10 میلیون نفر تخمین می‌زنند. این یعنی یک جامعه بزرگ آماری با نیازهای متنوع و گاهی خاص.

همین جامعه آماری و نیازهای آن باعث تولد دنیاب در سال 1397 شد. از پرستار ایرانی برای حفظ زبان مادری برای کودک تا خدمات فنی و چیزهایی شبیه به این بسیاری از ایرانی‌ها دوست داشتند نیازهای خود را با هم‌وطنان خود رفع کنند. با همین نگاه و با الهام از سیستم‌های کلاسیک نیازمندی دنیاب متولد شد و ماموریت خود را تسهیل ثبت آگهی در خارج کشور و تسهیل خدمت‌رسانی ایرانیان به یکدیگر قرار داد.

دنیاب می‌خواهد پل ارتباطات تجاری ایرانیان خارج از کشور باشد و تبدیل به بازار مورد اعتماد آن‌‌ها شود، بازاری که به جز خدمات راهنمای تفریحات، دورهمی‌ها و شادی‌های ایرانیان نیز باشد.

 

شرح کار دنیاب

به طور خلاصه دنیاب پلتفرم خرید و فروش بدون واسطه‌ به صورت آنلاین است و تمرکز روی خرید و فروش خدمات برای ایرانیان خارج از کشور است. نکته مهم این است که مدیران دنیاب هیچ دخالتی در روند خرید و فروش یا جهت‌دهی به محتوای ارائه شده ندارند. این به آن معنا است که دنیاب تنها و تنها با تکیه بر کاربران خود و نیازهای آن حرکت می‌کند.

همین مسئله باعث شد تا پس از آغاز به کار دنیاب ما شاهد حضور آگهی‌های غیر خدماتی نیز باشیم، آگهی‌هایی که روی کارناوال‌ها، شادی‌های دسته‌جمعی و کنسرت‌های ایرانی متمرکز هستند.

مهاجرت  (3)

وظیفه دنیاب در این میان رساندن خریدار و فروشند یا همان خدمت دهند و خدمت گیرنده درست مثل یک پل. شما در دنیاب کشورهایی با بیشتر ساکنان ایرانی را پیدا می‌کنید و آگهی خود را بر اساس کشوری که در آن هستید منتشر می‌کنید. انتخاب کشور، تایپ متن، انتخاب عکس و بعد هم ارسال آگهی. شما آگهی خود را در کم‌ترین زمان در دنیاب با میلیون‌ها ایران به اشتراک می‌گذارید.

 

آیا دنیاب خدمات مهاجرتی می‌دهد؟

دنیاب نه تنها خدمات مهاجرتی، بلکه هیچ خدمات دیگری نمی‌دهد. البته با توجه به این که دنیاب یک پلتفرم نیازمندی ایرانیان، برای خارج کشور است شما احتمالا می‌توانید خدمات مربوط به مهاجرت، ویزا و چیزهایی شبیه به این را پیدا کنید. تا زمانی که خدمات ارائه شده خلاف قانون نباشند دنیاب از انتشار هیچ آگهی جلوگیری نمی‌کند.

 

آیا انتشار آگهی در دنیاب هزینه‌ای دارد؟

انتشار آگهی در دنیاب رایگان است و رایگان خواهد ماند. شما برای انتشار آگهی خود به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیاز ندارید. البته اگر بخواهید آگهی شما به صورت ویژه تبلیغ شود آنگاه  مثل دیگر پلتفرم‌های این حوزه پکیج‌های تبلیغاتی دنیاب برای شما موجود است. برای انتشار آگهی‌تان می توانید با مراجعه به سایت دنیاب اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.

 

امنیت خرید خود را افزایش دهید

دنیاب با تکیه بر گزارش کاربران و قوانین کاربری خود سعی دارد حداکثر امنیت را برای خرید خدمات شما مهیا کند، اما بدانید که دنیاب مسئولیتی در برابر آگهی‌های منتشر شده ندارد و بهتر است که شما حتما قبل از خرید تحقیقات لازم را به عمل آورید. پیشنهاد ما این است که با تماس تلفنی، چک کردن مراجع معتبر قضایی، ملکی و.. و خرید حضوری امنیت خرید خود را افزایش دهید.

 

چه خدماتی در دنیاب پیدا می‌شود؟

همه چیز در دنیاب پیدا می‌شود، اما به تناسب نیازهای ایرانیان اجاره یا خرید و فروش ملک در خارج کشور و کاریابی در خارج کشور داغ‌تر است. دنیاب برای کمک به هم‌وطنان کارجو و کاریابی در خارج کشور امکان ارسال رزومه را به شکل اختصاصی مهیا کرده است. با این همه از پرستار بچه، تا آشپز، لوله‌کش و خدمات دیگر همه چیز در دنیاب پیدا می‌شود.

 

اجاره یا خرید و فروش ملک در خارج کشور

اجاره یا خرید و فروش ملک در خارج کشور یکی از آن مسائلی است که برای مهاجرین چالش‌برانگیز است. شما می‌توانید با دنیاب تجربه‌ای متفاوت در اجاره یا خرید و فروش ملک در خارج کشور به خصوص در کشورهایی مثل ترکیه یا کانادا داشته باشید.

 

کاریابی در خارج کشور

مهاجرت  (1)

کاریابی در خارج کشور یکی از آن چیزهایی است که حسابی چالش‌برانگیز است. اگر کمی ضعف در زبان محلی داشته باشید یا با همسر خود مهاجرت کرده باشید و اصلا زبان بلد نباشید یافتن کار برای شما یک چالش حاسبی است. با حضور در دنیاب کاریابی در خارج کشور کمی راحت‌تر می‌شود چون به کارفرمایان ایران و محیط‌های فارسی زبان دسترسی دارید.

 

خرید بلیت کنسرت خارج کشور

به لطف توجه ایرانیان به دنیا شما می‌توانید اقدام به خرید بلیت کنسرت خارج کشور هم بکنید و بلیت کنسرت‌های مختلف ایرانی در نقاط مختلف دنیا را با بهترین قیمت تهیه کنید.

 

فهرستی از نیازهای اصلی برای سفر یا مهاجرت به خارج کشور (یا ایران)

قصد سفر یا مهاجرت به خارج از کشور را دارید یا بعد از سال‌ها می‌خواهید به ایران برگردید؟ در دنیاب فهرستی از نیازهای اصلی برای سفر یا مهاجرت به خارج کشور (یا ایران) پیدا می‌کنید که حسابی به شما کمک می‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied