شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

وکیل طلاق در تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

وکیل طلاق در تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

متاسفانه امروزه در جامعه ما آمار مربوط به مشکلات خانوادگی بسیار بالا است. از این رو استخدام یک وکیل خوب که تخصص و دانش لازم را در این زمینه داشته باشد، کمک زیادی به پیشبرد صحیح پرونده‌‌های خانوادگی دارد. ما در این مطب سعی داریم اطلاعات لازم و کافی را در رابطه با استخدام یک وکیل طلاق در تهران در اختیار شما قرار دهیم.

در صورتی که یک وکیل طلاق مجموعه وظایف خود را به درستی انجام دهد، و پیگیری لازم را در خصوص پیشبرد پرونده داشته باشد، احتمال موفقیت پرونده شما بسیار زیاد است. بنابراین می‌توان گفت اولین گام برای برنده شدن در یک پرونده حقوقی، استفاده از راهنمایی و مشاوره یک وکیل مجرب است.

گسترش روز افزون آمار طلاق، سبب به وجود آمدن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فردی بسیاری شده است. لازم به ذکر است که هرچقدر اطلاعات و دانش شما در این زمینه بیشتر باشد، راحت‌تر می‌توانید با مشکلات ناشی از طلاق کنار بیاید. از جمله موضوعات مهم در رابطه با طلاق می‌توان به دریافت مهریه و نفقه، حضانت فرزندان، جهزیه و … اشاره کرد.

.

وکیل طلاق

 

وظایف وکیل طلاق در تهران

قطعا با مجموعه وظایف وکیل طلاق آشنایی دارید. همانطور که می‌دانید مسئله طلاق تنها یکی از حوزه‌های کاری وکیل است. یک وکیل می‌تواند در زمینه‌های تخصصی متنوعی اعمم از ملکی، کیفری، مهاجرت و … فعالیت داشته باشد. وکیل طلاق در تهران  در حوزه مسائلی از جمله مهریه، نفقه، نکاح، حضانت فرزندان، جهزیه و موارد دیگری در خصوص دعاوی خانوادگی فعالیت دارد.

عدم اطلاعات و دانش کافی در حوزه علوم حقوقی، زمینه ساز مشکلات زیادی در پرونده‌های حقوقی است. بنابراین توصیه ما استخدام یک وکیل مجرب قبل از ورود به پرونده می‌باشد. در ادامه قصد داریم شما را با وظایف اصلی وکیل طلاق آشنا کنیم:

 

  • ارائه مشاوره حقوقی جامع و کامل در رابطه با موضوع پرونده به موکل
  • تنظیم کردن لایحه، شکوائیه و دادخواست مربوطه در رابطه با موضوع پرونده
  • ثبت کردن دادخواست برای شروع دادرسی پرونده حقوقی
  • حضور فعالانه در جلسات دادگاه، وکیل می‌تواند به جای موکل در دادگاه حضور پیدا کند
  • وکیل می‌تواند درصورت اجازه‌ی موکل نسبت به رای دادگاه اعلام تجدید نظر، اعتراض و واخواهی کند
  • حضور پیدا کردن در مراجع قضایی، سازمان‌های داوری و نهادهای دولتی و غیر دولتی برای انجام وظایف مربوط به پرونده وکالت

 

مراحل انتخاب یک وکیل طلاق خوب در تهران

برای انتخاب وکیل طلاق در تهران، بهتر است به سراغ وکلایی بروید که تخصص و تجربه بالایی در این حوزه دارند. دقت داشته باشید که در پرونده‌های مربوط به دعاوی خانوادگی شما با یک مجرم و یا بدهکار سر و کار ندارید، بنابراین نباید تصور این را داشته باشید که وکیل قصد دفاع از شما را دارد. هدف از تشکیل چنین پرونده‌هایی انجام امر طلاق می‌باشد. بنابراین شما به همراهی وکیلی نیاز دارید، که به خوبی با چم  و خم پرونده‌های دعاوی خانوادگی آشنایی داشته باشد.

 

بهترین وکیل طلاق

 

هزینه وکیل طلاق در تهران

استخدام و دستمزد وکیل متناسب با تجربه و تحصیلات وکیل طلاق متفاوت می‌باشد. اگر به دنبال وکیلی می‌باشید که خدمات مریوطه را به بهترین صورت به شما ارائه دهد، طبیعتا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

صرفا استخدام یک وکیل برای موفقیت در پرونده حقوقی کافی نیست. وکیل شما باید در حوزه کاری خود متخصص و با تجربه باشد. اگر از نظر مالی نمی‌توانید از پس هزینه‌های وکیل طلاق بر بیایید، به دنبال یک وکیل ارزان نباشید. در چنین شرایطی بهتر است به صورت مسمتر، از مشاوره و تخصص یک وکیل طلاق حرفه‌ای بهره‌مند شوید، تا با دانش حاصل شده بتوانید پرونده حقوقی را خودتان پیگیری کنید.

یک وکیل مجرب با موکل خود گفت‌وگو می‌کند، به صحبت‌های او گوش می‌دهد و در صورت نیاز یادداشت برداری می‌کند. وکیل شما موظف است به سوال‌هایی که برای شما پیش می‌آید پاسخ دهد، و پاسخگوی تماس تلفنی شما باشد. در صورتی که این موارد را در وکیل خود ندیده‌اید، به سراغ وکیل بهتری بروید.

 

ویژگی‌های یک وکیل طلاق در تهران

.در هنگام انتخاب وکیل طلاق در تهران دقت لازم را داشته باشید که، وکیل مورد نظر روزمه کاری موفقی در زمینه پرونده‌های دعاوی خانوادگی داشته باشد. یک وکیل طلاق باید در رابطه با پیشبرد موفقیت آمیز پرونده‌های طلاق اطلاعات، تجربه و دانش لازم را داشته باشد. هرچقدر وکیل شما پرونده‌های معتدد بیشتری را بررسی کرده باشد، تسلط بهتری بر راهکارهای حقوقی دارد.

یک وکیل مجرب موظف است شما را از آینده مشکل‌تان آگاه کند. و در صورتی که تصمیم‌ شما عواقب ناخوشایندی را به دنبال دارد، شما را از آن باخبر کند. گاهی ممکن است وکیل طلاق از عواقب و جوانبی با شما سخن بگوید که برای شما خوشایند نباشد. آگاه کردن موکل در رابطه با مشکلی که دارد از وظایف وکیل است.

باید بدانید وظیفه یک وکیل انتخاب مسیر صحیح و درست برای پیشبرد پرونده موکل می‌باشد. مدیریت بعد حقوقی دعوا نیز از وظایف مهم وکیل محسوب می‌شود. در صورتی که برای پیشبردن روند پرونده از راهکارهای اصولی و صحیح استفاده شود، امکان موفقیت پرونده شما نیز افزایش می‌یابد.

 

وکیل طلاق در تهران

 

مفهوم پیروزی پرونده طلاق

زمانی که یک پرونده طلاق به جریان می‌افتد، تنها خواسته موکل از مطرح کردن چنین پرونده‌ای برنده شدن در این دعاوی حقوقی می‌باشد. اما مفهوم موفقیت برای افراد مختلف متفاوت است. ممکن است هدف یک فرد از مطرح کردن چنین پرونده‌ای دریافت حضانت فرزندان باشد. در صورتی که فرد دیگری به دنبال دریافت حقوق مادی و معنوی خود از طلاق است.

عموما زمانی که فردی درگیر یک پرونده طلاق می‌شود، در جریان آن خواسته‌هایی که دارد تغییر پیدا می‌کند. یا به عبارتی اولویت‌های آن تغییر می‌یابد. ممکن است در ابتدای طلاق اولویت شما دریافت حقوق مادی باشد، اما با گذشت زمان موضوعات دیگری مانند حضانت فرزندان برای شما اهمیت بیشتری پیدا کند. وکیل طلاق می‌تواند شما در اولویت بندی خواسته‌ها‌ی تان یاری کند.

آگاه کردن موکل نسبت به واقعیت موضوع پرونده یکی از مهم‌ترین وظایف وکیل نسبت به موکل خود می‌باشد. لازم به ذکر است در صورتی که نسبت به مشکل خود و واقعیت‌های مربوط به آن اطلاعات لازم را داشته باشید، این توانایی را دارید که خواسته‌های خود را منطقی‌تر اولویت بندی کنید.

 

بهترین وکیل طلاق در تهران

بدون شک یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد برای به جریان انداختن پرونده حقوقی، انتخاب یک وکیل خبره و مجرب است. پیگیری پرونده‌های طلاق با توجه به حساسیت زیادی که دارند، نیازمند حضور و همراهی یک وکیل متخصص می‌باشند.

دکتر احمد زهره‌وند یکی از وکلای نام آشنا در حوزه دعاوی خانواده می‌باشد. پیگیری دلسوزانه دکتر زهره‌وند نتایج موفقیت آموزی را در پرونده‌های طلاق به دنبال داشته است. تیم متخصص و مجرب وکلای زهره‌وند سال‌های زیادی است که در حوزه پرونده‌های حقوقی و کیفری تجربه دارند.

پرونده حقوقی خود را با خیال راحت به این تیم مجرب بسپارید، بدون شک چنین اقدامی بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان خواهد داشت. دکتر زهره‌وند علاوه بر وکالت پرونده‌های کیفری و حقوقی در یکی از برجسته‌ترین اساتید دانشکده علوم حقوقی نیز می باشد.

 

کلام آخر

توصیه ما به تمام هموطنان عزیز برای داشتن جامعه‌ای سالم و به دور از فساد، افزایش سطح دانش فردی در حوزه حقوقی می‌باشد استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied