شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

تأثیر جالب هدایای تبلیغاتی درشناخت برند شما

امروزه جایگاه اعطای هدیه در بین شرکتهای مختلف رواج عجیبی داشته است. کاری به ظاهر نمادین اما جذاب از نظر بخش مارکتینگ و پیش بردن تبلیغات شرکتها در بین یکدیگر و حتی مشتریان خود در قالب یک یادگاری کوچک است. از جمله هدایای تبلیغاتی می‌توان به سررسید، دفترچه یادداشت، خودکار، فلش مموری و…. اشاره کرد. با این حال، برای اینکه هدایای تبلیغاتی موثر باشند، باید یکسری ویژگی داشته باشند که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

تأثیر جالب هدایای تبلیغاتی درشناخت برند شما

امروزه جایگاه اعطای هدیه در بین شرکتهای مختلف رواج عجیبی داشته است. کاری به ظاهر نمادین اما جذاب از نظر بخش مارکتینگ و پیش بردن تبلیغات شرکتها در بین یکدیگر و حتی مشتریان خود در قالب یک یادگاری کوچک است. از جمله هدایای تبلیغاتی می‌توان به سررسید، دفترچه یادداشت، خودکار، فلش مموری و…. اشاره کرد. با این حال، برای اینکه هدایای تبلیغاتی موثر باشند، باید یکسری ویژگی داشته باشند که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

 

ویژگی‌ هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های مهم برای افزایش شناخت برند و جذب مشتریان جدید است. بر همین اساس، اکثر ادارات و شرکتها؛ از این محصولات به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی استفاده کرده اند.

هدف مشخص : برای استفاده موثر از هدایای تبلیغاتی ، باید هدف خود را با دقت مشخص کنید. آیا می‌خواهید شناخت برند خود را افزایش دهید و مشتریان جدید جذب کنید یا به دنبال حفظ مشتریان قبلی خود هستید؟

مخاطب : توجه به نوع و شناخت دقیق نیازها و علایق مخاطب، باعث انتخاب یک هدیه مناسب و جذابتر برای آن‌ها خواهد شد.

قابل استفاده : هدایای قابل استفاده، برای مخاطبین جذاب تر هستند. هدایای تبلیغاتی کاربردی و قابل استفاده، به عنوان یک چارچوب خوب برای ترویج برند شما عمل می‌کنند.

اصالت : هدایای تبلیغاتی باید با نام و لوگو شما چاپ شده باشند. این اصالت به مخاطبان نشان می‌دهد که این هدیه از شماست و شما برای آنها ارزش زیادی قائل هستید.

 

هدایای تبلیغاتی پارسیانوین

 

روش‌های موثر استفاده از هدایای تبلیغاتی

افزایش شناخت برند : این محصولات می‌توانند به عنوان یک ابزار برای افزایش شناخت برند و جذب مشتریان جدید استفاده شوند. با اهدای یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان، برند مجموعه شما در ذهن آن‌ها بیشتر به خاطر مانده و باعث توجه بیشتر مشتریان به برند خواهد شد.

حفظ مشتریان : محصولات تبلیغاتی به عنوان یک ابزار برای حفظ مشتریان استفاده می شوند. با اهدای کادو به مشتریان قدیمی، بی شک برند شما، حمایت بیشتری برای خرید محصولات خود در آینده دریافت خواهد کرد.

ترویج محصولات جدید : با اهدای هدیه مرتبط با محصولات جدید، برند مورد نظر، مشتریان خود را با ویژگی‌های جدید محصولات خود آشنا می‌کند و باعث ترغیب آنها به خرید محصولات جدیدتر می‌شود. یکی از محصولاتی که روی آن می توان به خوبی مانور داد، ماگ تبلیغاتی است که دارای تنوع زیادی است.

ارتقای ارتباط با مشتریان : با اهدای هدیه به مشتریان، برند نشان می‌دهد که به مشتریان خود اهمیت داده و در نتیجه، ارتباط قوی‌تری با آن‌ها برقرار کند.

 

بهترین راهکارها برای انتخاب هدایای تبلیغاتی کدامند؟

۱. بر اساس نوع کسب ‌وکار خود، هدایایی را انتخاب کنید که مرتبط با کسب و کار مربوطه باشد.

۲. به یاد داشته باشید که هدیه شما باید منحصر به فرد و جذاب باشد. به عنوان مثال، محصولات سفارشی شده با لوگو و شعار شما، هدیه خوبی برای تبلیغ هستند.

۳. محصولات قابل استفاده و کاربردی، مانند دستمال کاغذی، خودکار و فلش مموری، همیشه گزینه‌های خوبی برای تبلیغات هستند.

۴. از هدایایی که به طور مستقیم با کسب ‌وکار شما در ارتباط هستند، استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت فناوری هستید، یک فلش‌ مموری با لوگو و نام شما، گزینه خوبی است.

۵. نحوه ارائه هدیه نیز بسیار مهم است. تلاش کنید هدایای خود را به صورت زیبا و جذاب بسته‌بندی کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشند.

 

 

۶. در نهایت، به یاد داشته باشید که هدف شما جذب مخاطبین و حفظ مشتریان قدیمی است. بنابراین، هدیه شما باید به طور مستقیم با نیازها و سلایق مخاطبین شما سازگار باشد.

 

چگونه هدایای تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان خود انتخاب کنیم؟

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای مخاطبان هدف نیاز به بررسی دقیق دارد. در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما در انتخاب درست کمک می کند :

مخاطبان خود را درک کنید : با جمع آوری داده ها در مورد جمعیت، علایق و ترجیحات مخاطب هدف خود شروع کنید. این موضوع هدیه شما را نزد مشتری مفیدتر خواهد کرد.

با برند خود هماهنگ شوید : هدایای تبلیغاتی شما باید تصویر و ارزش های برند شما را منعکس کند. پیامی را که می خواهید منتقل کنید در نظر بگیرید و هدایایی را انتخاب کنید که مطابق با هویت شرکت شما باشد.

تمرکز بر کیفیت : یک هدیه با کیفیت در مورد برند شما صحبت می کند. روی هدایایی سرمایه گذاری کنید که بادوام، خوش ساخت هستند و کیفیتی که کسب و کار شما نشان می دهد را به نمایش می گذارد.

کاربردی بودن را در نظر بگیرید : هدایای کاربردی بیشتر مورد استفاده و قدردانی مشتریان شما هستند. به این فکر کنید که چه چیزی در زندگی روزمره آنها مفید است و هدایایی را انتخاب کنید که در خدمت هدف هستند.

 

 

در انتها اینکه فراموش نکنید هدایای تبلیغاتی و اثرات آن، یک عامل جدا نشدنی بین برند شما و ذهن مخاطبان و مشتریان شماست !

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied