شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کدام سایت ها وام بدون ضامن ارائه می‌دهند؟

کدام سایت ها وام بدون ضامن ارائه می‌دهند؟

 

امروزه، موسسات مالی، بانک‌ها و صندوق‌های اعتباری بسیاری به ارائه وام آنلاین می‌پردازند؛ اما، روند دریافت وام از بسیاری از آن‌ها سخت و در مواردی برای بسیاری از افراد، ناممکن است.

همین باعث شده است تا سایت‌های زیادی به ارائه وام آنلاین با شرایط بسیار مطلوب‌تر از وام‌های بانکی بپردازند. روند ثبت‌نام در این پلتفرم‌ها ساده‌تر بوده و مدارک زیادی نیز از شما طلب نمی‌کنند؛ همچنین، مراحل اعتبارسنجی نیز به‌صورت آنلاین انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

عمده این سایت‌ها بسیار شناخته‌شده هستند و چندسالی می‌شود که در این حوزه فعالیت می‌کنند؛ به‌همین‌جهت، می‌توان گفت که از اعتبار خوبی برخوردار بوده و انواع وام‌ها نیز با پشتوانه قابل‌قبولی ارائه می‌شوند.

بنابراین، درصورتی که از بودجه کافی برای خرید کالایی برخوردار نیستید، می‌توانید نسبت به دریافت وام با چک شخصی بدون ضامن از این سایت‌ها اقدام نموده و خرید قسطی کالاهای مورد نظر خود از تهران را در دستور کار خود قرار دهید.

در این مقاله، برخی از بهترین و معتبرترین سایت‌هایی که وام بدون ضامن ارائه داده و امکان خرید قسطی در تهران را مهیا می‌سازند، معرفی خواهیم کرد.

 

معتبرترین سایت‌های ارائه‌دهنده وام بدون ضامن

بانک‌ها و سیستم‌های اداری سنتی معمولاً پیش از اعطای وام، شما را ملزم به معرفی شخصی به‌عنوان ضامن می‌کنند. یافتن چنین فردی که هم از صلاحیت کافی نزد بانک برخوردار بوده و هم حاضر به قبول این مسئولیت شود، می‌تواند کار دشواری باشد؛ ازهمین‌رو، پلتفرم‌های ارائه‌دهنده وام آنلاین، امکان دریافت وام بدون ضامن را فراهم آورده‌اند. شما فقط کافی است یک برگه چک صیادی یا سفته را به‌عنوان ضمانت ارائه دهید.

در ادامه مقاله، به معرفی برخی از سایت‌های ارائه‌دهنده وام با چک شخصی بدون ضامن خواهیم پرداخت.

 

دیجی شهر

از دیگر پلتفرم‌های اعطاکننده وام بدون ضامن می‌توان به دیجی شهر اشاره کرد که بیشترین سقف اعتبار و طولانی‌ترین مدت بازپرداخت را ارائه می‌دهد؛ ازهمین‌رو، محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است.

دریافت وام از دیجی شهر بدون نیاز به معرفی ضامن، امکان‌پذیر بوده و تنها با یک فقره چک، قادر خواهید بود تا نسبت به دریافت وام 120میلیون تومانی اقدام کرده و از مزایای خرید قسطی در تهران بهره‌مند شوید.

درصورتی که از سابقه بانکی و رتبه اعتباری خوبی برخوردار باشید، امکان دریافت وام تا سقف 200 میلیون تومان نیز وجود دارد که مدت بازپرداخت آن 60 ماه است.

 

دیجی پی

امروزه، کمتر کسی است که تاکنون از دیجی کالا خرید نکرده باشد. دیجی پی، یک سرویس ارائه‌دهنده خدمات مالی است که زیرمجموعه دیجی کالا به شمار می‌رود.

این پلتفرم، امکان پرداخت آنلاین در فروشگاه دیجی کالا، انتقال وجه، پرداخت قبض و مواردی از این دست را ارائه می‌دهد؛ اما، مهم‌ترین ویژگی این سایت را می‌توان اعطای وام آنلاین بدون ضامن به متقاضیان دانست.

کف و سقف مبلغ قابل دریافت از دیجی پی، 750 هزار تومان و 30 میلیون تومان است که دریافت آن تنها با ارائه چک صیادی یا سفته امکان‌پذیر بوده و نیازی به معرفی شخصی به‌عنوان ضامن نیست.

لازم به ذکر است که وام‌های تا سقف 7 میلیون تومان، مشمول سود سالانه نمی‌شوند؛ اما، نرخ بهره 23درصدی برای وام‌های با مبلغ بالاتر لحاظ خواهد شد؛ همچنین، تعداد و مبلغ اقساط ماهیانه نیز بسته به وام دریافتی متغیر است و به‌طورکلی، وام‌های با مبالغ بالا را در 3 الی 12 قسط می‌توان تسویه کرد.

 

قسطا

قسطا، یکی دیگر از ارائه‌دهندگان وام بدون ضامن است که امروزه، محبوبیت زیادی نزد کاربران آنلاین پیدا کرده و با شعار «الان بخر، بعداً بپرداز» در حوزه ارائه خدمات مالی متعددی فعالیت می‌کند.

قسطا با پشتوانه بانک آینده شروع به کار کرده و وام خرید اقساطی را در قالب یک کارت فیزیکی به‌نام «قسطا کارت» که ظاهری مشابه با کارت‌های بانکی دارد، به متقاضیان ارائه می‌دهد.

شما قادر خواهید بود تا نسبت به دریافت وام 3 تا 20میلیون‌تومانی اقدام نموده و حداکثر تا 12 ماه، آن را بازپرداخت نمایید؛ اما، توجه داشته باشید که شما ملزم هستید تا در همان ابتدا، مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازید.

همان‌طور که گفته شد، دریافت وام از قسطا بدون نیاز به معرفی ضامن، امکان‌پذیر بوده و چک یا سفته به‌عنوان ضمانت مورد پذیرش است. تمام مراحل اعتبارسنجی نیز آنلاین بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

لندو

لندو، از دیگر پلتفرم‌هایی است که امکان دریافت وام به‌ساده‌ترین روش ممکن را فراهم ساخته و شما را قادر می‌سازد تا کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های آنلاین به‌صورت قسطی خریداری نمایید.

شما برای دریافت وام، نیازی به معرفی ضامن ندارید؛ بلکه، تنها کافی است یک حساب در بانک آینده داشته باشید و به‌عنوان ضمانت نیز سفته ارائه دهید.

میزان وامی که از لندو می‌توانید دریافت کنید، از 5 تا 20 میلیون تومان، متغیر بوده و به‌صورت 3، 6 و 12ماهه قابل بازپرداخت است. نرخ بهره 23درصدی نیز به مبلغ وام دریافتی تعلق می‌گیرد.

 

جمع‌بندی

امروزه، با گسترش تجارت الکترونیک، سایت‌های بسیار زیادی به‌وجود آمده‌اند که امکان دریافت وام با چک شخصی بدون ضامن و خرید قسطی در تهران را مهیا ساخته‌اند.

شما می‌توانید متناسب با نیازهای خود، شرایط هریک از این سایت‌ها را درنظر گرفته و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی