شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قیمت فرش 1200 شانه 9 متری کاشان به چه عواملی بستگی دارد؟

با کمک مشاوره کارشناسان فروش قالی کاشان می‌توانید مناسب ترین فرش 1200 شانه را چه در سایز 9 متری و چه در ابعاد استاندارد و سفارشی دیگر برای دکوراسیون اتاق پذیرایی ، اتاق خواب یا هر کاربرد دیگری خرید کنید.

فرش 1200 شانه 9 متری یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی کاشان است. اطلاع از قیمت فرش کاشان در هنگام خرید این نوع فرش و دیگر انواع فرش ماشینی ، دغدغه اصلی بسیاری از خریداران است. این که چه عواملی بر روی قیمت فرش کاشان موثر است و با هزینه ای که پرداخت می‌کنید چگونه یک فرش ارزان و درعین حال با کیفیت را خرید کنید موضوعی است که ما را برآن داشت تا این مقاله را برای شما عزیزان گردآوری کنیم. در این مقاله این عوامل تاثیرگذار را بیان خواهیم کرد و ویژگی های فرش 1200 شانه به‌خصوص فرش 9 متری 1200 شانه را برای شما برمی‌شماریم.

 

فرش 1200 شانه کاشان

فرش 1200 شانه کاشان از با کیفیت ترین و زیبا ترین انواع فرش ماشینی کاشان و ایران است. این نوع فرش همانطور که از نامش پیداست دارای 1200 گره در یک متر عرض فرش می‌باشد. برای بررسی این موضوع می‌توانید تعداد گره ها را بشمارید تا مطمئن شوید حدود 120 گره در 10 سانتی متر از عرض فرش ماشینی شما وجود دارد.

فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 بافته می‌شود. به این معنی که در 1 متر از طول آن نیز 1200 گره وجود دارد و بنابراین چون به ازای هر گره 3 پود استفاده می‌شود 3600 پود در 1 متر آن بکار می‌رود که به آن تراکم پودی فرش نیز می‌گویند.

فرش 1200 شانه کاشان اغلب با الیاف بسیار با کیفیت و نخ 100% اکریلیک بافته می‌شود که البته قیمت آن نسبت به ورجین و پلی استر گران تر است و بیشترین دوام و ماندگاری را از میان جنس های نخ خاب فرش کاشان به خود اختصاص می‌دهد.

همین کیفیت بالای نخ بکاررفته در خاب فرش که حجم زیادی از مواد اولیه بافت فرش ماشینی را به خود اختصاص داده است، باعث میشود که این نوع فرش نسبت به فرش هایی که با نخ پلی استر ، پلی اوژن ، پلی پروپیلن و ورجین (ویرجین یا ورژن) بافت میشوند قیمت و نیز عمر بالاتری داشته باشند.

فرش 1200 شانه کاشان یک فرش ریزبافت و ظریف با کیفیت است که در رنگ بندی و مدل های مختلف مثل فرش طلاکوب ، فرش وینتیج ، فرش کلاسیک و فرش مدرن بافته می‌شود. از جدیدترین و شیک ترین رنگ های فرش 1200 شانه کاشان می‌توان به فرش طوسی ، فرش کرم صدفی ، فرش زغالی و فرش دودی اشاره کرد.

 

 

فرش 9 متری دارای چه ویژگی هایی است؟

فرش 1200 شانه کاشان در انواع ابعاد استاندارد ازجمله 12 متری ، فرش 9 متری ، 6 متری و انواع قالیچه با سایز های مختلف از چهار متری تا پادری بافته شده و به فروش می‌رسد. در این میان فرش 9 متری پرفروش ترین اندازه فرش ماشینی است. دلیل پرطرفداربودن این سایز فرش بیشتر به نوع رایج استفاده از فرش بخصوص در اتاق پذیرایی و اتاق خواب برمی‌گردد.

در دکوراسیون های امروزی بیشتر رایج است که مبلمان در اطراف فرش قرارگیرد و ازآن‌جایی‌که ابعاد اتاق های ایرانی براساس فرش 12 متری اندازه‌گیری و ساخته می‌شود و مقداری از اطراف اتاق پذیرایی را مبلمان به خود اختصاص میدهد، برای فضای باقیمانده فرش 9 متری بیشترین تناسب را دارد.

به‌علاوه در فضاهای کوچک و آپارتمانی و اتاق خواب اندازه فرش 9 متری با حذف کمدها و مبلمان رایج ترین اندازه فرش ماشینی است. حتی در فضاهای بزرگ ، مبلمان در اطراف فرش 9 متری جلوه زیباتری دارد و مهمانان بیشتر به‌هم نزدیک خواهندبود.

 

 

قیمت فرش 9 متری کاشان

قیمت فرش 1200 شانه 9 متری کاشان مثل همه سایز های فرش براساس متراژ و مساحت فرش محاسبه می‌شود. با این تفاوت که به دلیل هدررفت ظرفیت بافت دستگاه در فرش 9 متری ، اندکی به این قیمت اضافه می‌شود که به اصطلاح به آن محاسبه هزینه پرتی یا هزینه ضایعات گفته می‌شود. اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چه عواملی برروی قیمت فرش کاشان موثر است؟

از مهمترین این عوامل ، جنس نخ خاب ، ارتفاع نخ خاب ، شانه و تراکم و طرح فرش است. همانطور که پیشتر گفتیم ازمیان جنس های نخ خاب در فرش ماشینی کاشان قیمت فرش اکریلیک از فرش ورجین ، پلی استر و bcf گران تر است و البته دوام بیشتری دارد. هرچه ارتفاع نخ خاب در فرش بیشتر باشد ، میزان نخ استفاده شده در آن بیشتر و وزن فرش بالاتر است. بنابراین قیمت فرش بالاتر می‌رود.

چنانچه طرح فرش خاص یا قدیمی را بخواهید به دلیل سفارشی شدن قیمت تمام شده آن در کارخانه فرش کاشان گران تر میشود. با توجه به اینکه قیمت فرش 9 متری 1200 شانه هم به تبعیت از قیمت فرش ماشینی تغییر می‌کند و در حال حاضر ثباتی در قیمت ها وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم با تماس با کارشناسان فروش قالی کاشان به آدرس https://ghaliekashan.com/ از قیمت روز تمامی انواع فرش ماشینی اطلاع کسب کنید و با دید بازتر اقدام به خرید فرش ماشینی کاشان نمایید.

 

تاثیر شانه و تراکم در قیمت فرش 1200 شانه کاشان

فرش با کیفیت کاشان ازجمله فرش 1200 شانه اگر از یک فروشگاه معتبر و دارای ضمانت خریداری شود، دارای جنس نخ 100% اکریلیک است بنابراین شانه و تراکم فرش ماشینی بیشترین تاثیر را در قیمت فرش کاشان با کیفیت دارد. هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر شود، همه سایز های فرش ازجمله فرش 9 متری ریزبافت تر و ظریف تر و قیمت آن گران تر می‌شود.

فرش 1200 شانه و 1500 شانه بسیار ریزبافت و به اصطلاح دستباف گونه هستند. ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که تراکم فرش در دستگاه بافندگی قابل تغییر است. بنابراین با بررسی فرش ماشینی از صحت اطلاعات مندرج در شناسنامه آن اطمینان حاصل فرمایید و یا این کار را به کارشناسان خبره و با تجربه قالی کاشان واگذار کنید.

 البته ارتفاع نخ خاب در فرش با شانه و تراکم بالاتر ، کمتر است و بنابراین میزان نرمی در زیر پای شما کمتر احساس خواهد شد. بنابراین فرش تراکم بالاتر همیشه بهترین گزینه برای خرید یک فرش خوب و متناسب با نیاز شما نیست. بلکه لازم است که در این زمینه نیز از نظر کارشناس استفاده کنید.

 

خرید فرش 1200 شانه کاشان

همانطور که در بالا گفته شد، فرش 1200 شانه نسبت به فرش 700 شانه ریزبافت تر و نسبت به فرش 1500 شانه دارای ارتفاع نخ خاب بیشتر است. قیمت این نوع فرش کاشان نسبت به فرش 1500 شانه ارزان تر است ولی تقریبا دارای همان ظرافت و بسیار دستباف گونه است.

بهترین روش برای خرید ارزان قیمت فرش 1200 شانه 9 متری کاشان خرید مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه است. از طریق فروشگاه فرش کاشان https://ghaliekashan.com/ میتوانید جدیدترین مدل های فرش ماشینی را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خرید کنید. دلیل این امر حذف واسطه های فروش فرش کاشان است.

به‌علاوه کارشناسان مجموعه قالی کاشان با اطلاع کامل از طرح و رنگ ها و شناخت انواع مدل فرش موجود در بازار ، با همفکری هم می‌کوشند هنگام خرید فرش بهترین و مناسب ترین فرش ماشینی مطابق با سلیقه و نیاز شما را معرفی نمایند.

با کمک مشاوره کارشناسان فروش قالی کاشان می‌توانید مناسب ترین فرش 1200 شانه را چه در سایز 9 متری و چه در ابعاد استاندارد و سفارشی دیگر برای دکوراسیون اتاق پذیرایی ، اتاق خواب یا هر کاربرد دیگری خرید کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied