شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

تولیدی مبل راحتی و خرید مستقیم مبل

تولیدی مبل راحتی، یک عنوان مناسب برای فروشگاه مبل بهین مبل است. در ادامه با مبل راحتی و این فروشگاه بیشتر آشنا می‌شویم.

مبل راحتی، طرافداران بسیاری دارد. این سبک مبلمان، یک نوع مبل کاربردی و پراستفاده در زندگی روزمره است. برای تولید مبل راحتی روی ویژگی‌هایی همچون راحت بودن تمرکز دارند. به همین خاطر دارای اسفنج‌هایی با ضخامت بیشتر و طراحی‌های راحت‌تر است. تولیدی مبل راحتی، یک عنوان مناسب برای فروشگاه مبل بهین مبل است. در ادامه با مبل راحتی و این فروشگاه بیشتر آشنا می‌شویم.

کافی است برای خرید از بهین مبل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مبل راحتی، طرافداران بسیاری دارد. این سبک مبلمان، یک نوع مبل کاربردی و پراستفاده در زندگی روزمره است. برای تولید مبل راحتی روی ویژگی‌هایی همچون راحت بودن تمرکز دارند. به همین خاطر دارای اسفنج‌هایی با ضخامت بیشتر و طراحی‌های راحت‌تر است. تولیدی مبل راحتی، یک عنوان مناسب برای فروشگاه مبل بهین مبل است. در ادامه با مبل راحتی و این فروشگاه بیشتر آشنا می‌شویم.

 

https://file.tesmino.ir/images/2024/01/images_1705954081_65aecb2103a70.jpg

 

خرید مبل راحتی

داشتن اطلاعاتی درباره‌ تولیدی مبل راحتی، خرید مبل را برای ما آسان‌تر می‌کند. در خرید مبل راحتی، باید ابتدا این نکته را مورد توجه قرار دهید که برای چه منظوری، قصد استفاده از مبل را دارید. مبل می‌تواند برای استفاده روزمره یا برای مهمانان خریداری شود. مبلمان برای مهمان می‌تواند دارای ظاهری کلاسیک‌تر باشد. در مراجعه‌ شما به تولیدی مبل راحتی، این نکته را حتما باید مدنظر داشته باشید. مبل روزمره، می‌تواند همان مبل راحتی باشد. شما در تولیدی بهین مبل، می‌توانید با آگاهی و اطمینان کامل هدفتان را از خرید مبلمان عنوان کنید تا متخصصان شما را راهنمایی کنند.

 

اندازه و سایز مبل راحتی

در هنگام خرید از تولیدی، بهتر است به تناسب بین سایز مبل با مساحت اتاق توجه کنید. مبلمان از نظر سایز در دسته‌های متفاوتی طبقه‌بندی می‌شوند. برای یک خانه‌ کوچک، بهتر است مبل‌هایی جمع‌وجور و با پهنایی اندک خریداری شود. از این نظر مبلمان ال، برای خانه‌های کوچک بسیار مناسب است. بهترین کار این است که در تولیدی مبل راحتی، متراژ محل قرار گرفتن مبل را که از قبل مشخص کرده‌اید، در اختیار متخصصان قرار دهید. این کار برای راهنمایی بهتر شما مؤثر است.

 

اسکلت یا قاب مبل‌های راحتی

مبل‌های باکیفیت، قاب‌های باکیفیت هم دارند. یک قاب مناسب سبب می‌شود مبل شکل خودش را در طول زمان حفظ کند. قاب‌های تشکیل شده از اسکلت‌های محکم چوبی این خاصیت را دارا هستند. آن‌ها برای استفاده در مبل‌های روزمره و راحتی بسیار مناسب‌اند. به سبب همین اسکلت‌ها، مبل‌های راحتی به مرور زمان، به همین ریخته نشده و شکل خود را حفظ می‌کنند. در تولیدی مبل راحتی بهین مبل، از این اسکلت‌های محکم استفاده می‌شود.

 

https://file.tesmino.ir/images/2024/01/images_1705954081_65aecb210fa4e.jpg

 

جنس پارچه مبلی

پارچه‌های مبل راحتی، معمولا از جنس‌های سافت، مایا، چرم، اروس، ملیتا، مازراتی، پورشه، زد ایکس و ... هستند. پرکاربردترین این‌ها، سافت و مایا هستند. هر کدام از این پارچه‌ها، کیفیت و طرح‌های متفاوتی دارند. با انتخاب یک پارچه‌ مناسب برای مبلمان خود، زیبایی دکوراسیونتان چند برابر می‌شود. می‌توانید با انتخاب سبک مبل، در تولیدی مبل راحتی، پارچه‌ آن را بنا به سلیقه‌ خود تغییر دهید.

 

انتخاب فوم

فوم‌ها را به وسیله‌ حرارت مستقیم یا غیر مستقیم می‌سازند. در داخل ساختار اصلی فوم‌ها، سلول‌ها پخش می‌شوند. این سلول‌ها که تشکیل‌دهنده‌ ساختار اصلی فوم‌ها هستند، حالت‌های متفاوتی مانند باز، نیمه‌باز و بسته دارند. نوع ساختاری فوم سرد، با سلول باز است. فوم سرد خاصیت ارتجاعی بیشتری دارد. برای تولید آن نیز از حرارت غیرمستقیم و دمایی پایین استفاده می‌شود. این فوم‌ها بالای 15 سال عمر دارند. با خرید مبل راحتی تشکیل شده از فوم سرد، می‌توانید مبلی باکیفیت داشته ‌باشید.

فوم‌های گرم را در درجه‌ حرارت بالا تولید می‌کنند. این فوم، از فوم سرد، سفت‌تر است. این خاصیت سفت بودن فوم‌های گرم، به‌مرورزمان از بین می‌رود. در تولیدی مبل راحتی اصطلاحا می‌گویند فوم جا انداخته است.

 

از تولیدی مبل بخریم یا نمایشگاه؟

با خرید مستقیم مبل از تولیدی، دست واسطه‌گران از فروش کوتاه می‌شود. به همین دلیل با خرید از تولیدی مبل راحتی، در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و مبل با قیمت کمتری به دست مشتریان می‌رسد. از طرفی با خرید از تولیدی، امکان اعمال سلیقه‌ مشتری در تمام مراحل ساخت مبل وجود دارد. می‌توان در تولیدی، تعداد مبل، سایز، نوع و رنگ پارچه را بسته به سلیقه‌ مشتری تغییر داد.

در خرید مستقیم مبل از تولیدی، بهتر دقت کافی را داشته باشید. یک تولیدی مبل باید دارای تنوعی در ساخت مبلمان باشد. استفاده از متریال باکیفیت نیز یکی از مشخصه‌های یک تولیدی خوب است. تولیدی مبل راحتی بهین مبل، تمام سعی خود را بر آن داشته که محصولاتی به‌روز، استاندارد و کیفیت عالی را به مشتریان خود تحویل دهد. محصولات این شرکت از نظر اسکلت، پارچه، فوم و ... در بالاترین حد کیفیت خود قرار دارند.

 

https://file.tesmino.ir/images/2024/01/images_1705953965_65aecaadbd477.jpg

 

بهین مبل

تولیدی مبل بهین با 20 سال تجربه را در خدمت تولید مبلمان باکیفیت قرار داده است. این تولیدی تمام محصولات خود را به تمام نقاط کشور در صورت درخواست شما، ارسال می‌کند. برای جلب رضایت مشتریان نیز، تمامی محصولات این تولیدی، دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل برخوردار هستند. دوسال ضمانت بازگشت محصول، ویژگی مطلوب این تولیدی برای مشتریان است. امکان خرید آنلاین، بدون خارج شدن از منزل و حضوری در این فروشگاه فراهم است. به دلیل حذف واسطه‌ها، تمامی محصولات بهین مبل، بسیار به‌صرفه و مناسب قیمت‌گذاری شده‌اند.

 تولیدی بهین مبل در شهرک چهاردانگه است. در تولیدی مبل چهاردانگه، انواع تولیدی مبلمان و سرویس چوب، وجود دارد. مشتریان می‌توانند با هماهنگی قبلی، از تولیدی مبل چهاردانگه بازدید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied