شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی بهترین هتل‎های ایران

اگر شما قصد سفر به هر یک از شهرهای ایران را دارید با رزرو هتل ، دیگر نگرانی برای اقامت نخواهید داشت و به هر شهری که سفر می‌کنید، می‌توانید در یکی از بهترین هتل‎های ایران اقامت داشته باشید. در واقع شما بااقامت در هتل‌های ایران بهترین و خوش‌ترین لحظات را سپری خواهید کرد. برخی از این هتل‌ها امکانات اقامتی و رفاهی خاصی دارند و همین امر باعث جذب مسافران بیشتری می‎شود. اگر می‌خواهید درباره بهترین هتل‌های ایران اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

ایران یک شهر توریستی است که شگفتی‎ و مکان‌های تفریحی بسیاری دارد، به ‌همین دلیل در بسیاری از شهرهای بزرگ آن هتل‎های لوکس وجود دارد. در واقع ایرانگردی یکی از جذاب‌ترین تجربه‌هایی است که هر ایرانی باید در طول عمر خود انجام دهد. اگر شما قصد سفر به هر یک از شهرهای ایران را دارید با رزرو هتل ، دیگر نگرانی برای اقامت نخواهید داشت و به هر شهری که سفر می‌کنید، می‌توانید در یکی از بهترین هتل‎های ایران اقامت داشته باشید. در واقع شما بااقامت در هتل‌های ایران بهترین و خوش‌ترین لحظات را سپری خواهید کرد. برخی از این هتل‌ها امکانات اقامتی و رفاهی خاصی دارند و همین امر باعث جذب مسافران بیشتری می‎شود. اگر می‌خواهید درباره بهترین هتل‌های ایران اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

بهترین هتل‌های ایرانی

در هر شهری از ایران هتل‌های بسیاری وجود دارد که اقامت در آن‌ها برای مسافران بسیار لذت بخش است. شما با رزرو هتل و اقامت در آن‎ها خاطره سفر خود را شیرین‌تر و جذاب‌تر خواهید کرد. برخی از بهترین هتل‌های ایران به ‎شرح زیر است:

هتل پارسیان آزادی تهران

یکی از هتل‌های بسیار مجلل و قدیمی ایران، هتل پارسیان آزادی است. این هتل در شهر تهران واقع شده است و میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. این هتل ۲۵ طبقه زیبایی خاصی دارد و نظر مسافران را به‌ خود جلب می‌کند. شما با رزرو هتل پارسیان آزادی این امکان را خواهید داشت که از امکانات مختلف این هتل استفاده کنید که شامل رستوران‌های لوکس، مرکز تجاری، سالن‌های ورزشی، سالن تشریفات و... است.

هتل نارنجستان محمود آباد

همان‌طور که می‌دانید شهرهای شمالی ایران یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان است. هتل نارنجستان در محمود آباد مازندران واقع شده است. شما با رزرو هتل نارنجستان و اقامت در آن عاشق محل خاص این هتل می‎شوید؛ زیرا این هتل در کنار باغ‌های نارنج و در قلب سواحل دریای خزر قرار دارد. هتل نارنجستان مجهز به اتاق ماساژ و یک رستوران سنتی‌ است. اگر شما دنبال هتلی برای دور بودن از شلوغی و سروصدا هستید، انتخاب هتل نارنجستان گزینه بسیار مناسبی است.

 

 

هتل کایا تبریز

تبریز یکی از شهرهای زیبا با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار است، به‌ همین دلیل یکی از قطب‌های گردشگری ایران محسوب می‎شود. این هتل در منطقه رشدیه و در کنار کوه عینالی ساخته شده است. هتل کایا دارای ۲۲۰ اتاق و سوییت است. اگر شما قصد اقامت در این هتل را دارید بهتر است قبل از سفر اقدام به رزرو هتل کنید. از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، اینترنت وای‌فای و باشگاه بدنسازی است. انواع رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، کافه تراس و سالن‌های کنفرانس مختلف اشاره کرد. همچنین هتل کایا مجهز به یک مجتمع رفاهی و تفریحی است که امکان ورود به آن از طریق لابی وجود دارد.

 

هتل داد یزد

یزد یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران است که سالیانه مسافران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. هتل داد یکی از بهترین هتل‌های ایران است که قدمت ساختمان آن به دوره‌ قاجار برمی‌گردد. شما با رزرو هتل داد برای چند روز مثل مردم این شهر قدیمی، زندگی می‌کنید. درواقع این هتل برای افرادی که به یزد سفر می‌کنند، انتخاب بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی است. اگر برای اقامت خود هتل داد را انتخاب می‌کنید، شما نباید انتظار خدمات هتل‌های ۵ ستاره را داشته باشید. درنتیجه کسی باید به هتل داد برود که دوست دارد بادعصرگاهی، بوی خشت‌ها و آجر‌ها قدیمی به مشامش برسد.

 

هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا یکی از هتل‌های ۵ ستاره تهران است که در منطقه عباس‌آباد واقع شده است. از جاذبه‌های گردشگری که به این هتل نزدیک است باغ موزه نگارستان، باغ موزه زندان قصر، پل طبیعت و پارک طالقانی است. هتل پرشین پلازا دارای اتاق دوتخته دبل، دوتخته دبل بالکنی، سینگل، دوتخته توئین بالکنی، تریپل، دوتخته توئین، سوئیت پرزیدنت و سوئیت دوخوابه ویژه است. شما با رزرو هتل و اقامت در آن می‎توانید از خدماتی مانند صبحانه سلف‌سرویس رایگان، میز کار جادار، تلویزیون، مینی‌بار، وای‌فای پرسرعت بهره ببرید.

 

هتل عامری‎ها کاشان

همان‌طور که می‌دانید جاذبه‌های دیدنی کاشان بسیار زیاد است و این شهر زیبا هرساله میزبان مسافران بسیاری است. برخی از جاذبه‌های تفریحی این شهر شامل باغ فین، بازار سنتی، تپه سیلک، قمصر زیبا و... است که همگی برای توریست‌ها جذابیت دارند. هتل عامری‎ها یکی از خانه‌های تاریخی ایران است، که ساخت آن به دوران زندیه برمی‌گردد. این هتل دارای سوییت‌های لوکس، اتاق‌های متناسب با فرهنگ ایرانی، کافی‌شاپ، گالری، چایخانه، سالن همایش، حمام ایرانی، اینترنت وای‌فای، موزه و... است. از مکان‎های این هتل ۵ ‌ستاره شامل آینه خانه، سرداب، شاه‌نشین، هفت دری، ایوان تابستانی و زمستانی، هشتی ورودی، حوض‌خانه، دو بادگیر و بهاربند است.

 

 

هتل تاج محل تهران

هتل تاج محل تهران در لیست بهترین هتل‎های ایران قرار دارد. معماری این هتل شباهت بسیاری به کاخ‎های باشکوه دارد. شما با رزرو هتل تاج محل، اقامت لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. در رستوران گیلکی این هتل انواع غذاهای شمالی و در رستوران هندی انواع غذاهای ادویه دار هندی سرو می‎شود.

 

هتل قصر منشی

هتل قصر منشی یکی از هتل‌های زیبای شهر اصفهان است که در دل بافت تاریخی این شهر قرار دارد. ساختمان این هتل مربوط به دوره صفوی است. هتل قصر منشی به بازار معروف اصفهان، کاخ هشت‌بهشت و میدان‌نقش جهان نزدیک است و شما به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیاری است که اتاق آینه، اتاق صفوی، اتاق افشاریه، اتاق قاجار، اتاق قیصریه، اتاق زندیه و اتاق دبل استاندارد است.

 

 

رزرو بهترین هتل‎های ایران

اگر شما قصد سفر دارید باید اطلاعاتی در زمینه هتل‌های شهر موردنظر خود داشته باشید. برای سفر باید از سایت‌های معتبر اقدام به رزرو هتل‌ کنید تا نگرانی بابت اقامت خود نداشته باشید. یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو هتل، اسنپ تریپ است که امکان رزرو هتل به‎صورت راحت و سریع در این سایت وجود دارد. اسنپ تریپ دارای تیمی متخصص و حرفه‌ای است که بهترین قیمت را برای شما تضمین می‌کند. از ویژگی‌های این سایت معتبر پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته است و بیشترین تخفیف‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که نظرات کاربران را در سایت اسنپ تریپ بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای داشتن یک سفر ایده‎ال بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied