شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چگونه بهترین قیمت تور استانبول را پیدا کنیم ؟

یکی از مقاصد پر طرفدار برای تفریح و گردشگری ایرانیان سفر به استانبول می باشد. استانبول شهری تاریخی و جادویی است که زیبایی های خیره کننده ای دارد و آثار تاریخی غنی آن، گردشگران را به اعماق تاریخ می برد و منظره های طبیعی بکر این شهر، هوش از سر گردشگران می برد. جاذبه های گردشگری در استانبول بی شمار و بی همتاست. سواحل طلایی با آب های نیلگون و شفاف امکان شنا، آبتنی، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن در ساحل را برای گردشگران علاقمند به تفریحات آبی فراهم می کند.

یکی از مقاصد پر طرفدار برای تفریح و گردشگری ایرانیان سفر به استانبول می باشد. استانبول شهری تاریخی و جادویی است که زیبایی های خیره کننده ای دارد و آثار تاریخی غنی آن، گردشگران را به اعماق تاریخ می برد و منظره های طبیعی بکر این شهر، هوش از سر گردشگران می برد. جاذبه های گردشگری در استانبول بی شمار و بی همتاست. سواحل طلایی با آب های نیلگون و شفاف امکان شنا، آبتنی، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن در ساحل را برای گردشگران علاقمند به تفریحات آبی فراهم می کند.

همچنین مراکز خرید مدرن و حراجی های استثنایی امکان خرید گسترده و مقرون به صرفه را در اختیار مسافران قرار می دهد. رستوران ها و کافه های شیک و متعدد استانبول، انواع غذاهای محلی ترکی و غذاهای بین المللی را به گردشگران ارائه می دهد و شکم گردی را به یکی از جاذبه های جذاب و پر طرفدار استانبول مبدل ساخته است. استانبول شهری است که دارای تمدن ترکیبی از آسیا و اروپا است. این شهر تنها شهر اوراسیایی جهان است که بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در اروپا قرار گرفته و توسط تنگه بسفر از یکدیگر جدا می شود.

تور استانبول لحظه آخری

اگر می خواهید به شهر استانبول سفر کنید باید اطلاعات جامع و مفیدی درباره جاذبه های شهر استانبول، زمان برگزاری فستیوال ها و جشنواره های استانبول، بهترین زمان خرید تور و قیمت تور بدست بیاورید. آژانس مسافرتی و گردشگری رویای زندگی می تواند در زمینه انتخاب بهترین و مناسب ترین تور استانبول با قیمت و خدمات عالی به شما یاری رساند. کارشناسان مجرب رویای زندگی به شما مشاوره رایگان می دهند و بهترین تور گردشگری به مقصد استانبول را برای شما رزرو می کنند.

از جمله خدماتی که این آژانس گردشگری به مسافران خود ارائه می دهد، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با قیمت و خدمات عالی، بیمه مسافرتی با پوشش خدمات درمانی مناسب، تور لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی در استانبول و گشت شهری همراه با ناهار به صورت اختیاری است. رویای زندگی انواع آفر ویژه تور استانبول را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد می دهد. شما به راحتی می توانید با این آژانس به تور 7 روزه استانبول با قیمت و کیفیت خدمات مناسب بروید و از این سفر رویایی لذت ببرید.

تور لحظه آخری استانبول از تهران

بهترین قیمت تور استانبول

برای آن که بهترین قیمت تور استانبول را بدست آورید باید عوامل و شرایط مختلفی را مد نظر بگیرید. یکی از عواملی که بر روی قیمت این تور تاثیرگذار است، نوع هتل محل اقامت است. هتل های شهر استانبول از تنوع و فراوانی گسترده ای برخوردار هستند ولی کیفیت و خدمات تمام این هتل ها یکسان نیستند. هزینه اقامت در این هتل ها بر اساس درجه و تعداد ستاره هتل و خدماتی که به گردشگران ارائه می دهند متفاوت است. مسلم است که قیمت اقامت یک شب در هتل 5 ستاره لوکس از اقامت در هتل 3 ستاره معمولی بسیار گران تر است.

همچنین محل قرارگیری هتل بر روی قیمت آن موثر است. هر چه هتل به مرکز شهر نزدیک تر باشد، قیمت بالاتری دارد و هرچه از مرکز شهر و مراکز گردشگری و جاذبه های توریستی فاصله بیشتری داشته باشد، ارزان تر است.

دومین عامل موثر روی قیمت و هزینه سفر به استانبول، زمان سفر به این شهر است. در ایام پر تقاضا برای گردشگری در استانبول مانند فصل بهار و فصل تابستان، قیمت خدمات گردشگری در استانبول سیر صعودی می گیرد. به این ایام که گردشگران زیادی قصد سفر به استانبول می کنند، ایام "های سیزن" گفته می شود.

تور استانبول ارزان

همچنین در ایامی که از میزان تقاضای گردشگران برای سفر به استانبول کاسته می شود، قیمت خدمات گردشگری از قبیل اقامت در هتل به طرز محسوس و چشمگیری کاهش می یابد و دربرخی اوقات به نصف ایام های سیزن می رسد. به این ایام، "لو سیزن" گفته می شود و فصول پاییز و زمستان را شامل می شود. البته باید ایام کریسمس، بلک فرایدی و تعطیلات سال نوی میلادی را که با استقبال گردشگران خارجی مواجه می شود، از آن جدا کرد.

یکی از عوامل موثر بر قیمت سفر به استانبول، انتخاب نوع وسیله نقلیه است. سفر زمینی به استانبول به مراتب از سفر هوایی به استانبول ارزان تر است. همچنین قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های ایرانی از ایرلاین های خارجی مناسب تر است. نوع بلیط پرواز بر اساس فرست کلاس، بیزینس و اکونومی نیز قیمت های متفاوتی دارند. حتی قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های ایرانی بر اساس کیفیت و خدمات پرواز آن ها متفاوت است. معمولا کیفیت این شرکت های هواپیمایی ایرانی از بیشترین به کمترین، ماهان، ایران ایر تور، قشم ایر، معراج و آتا است و هر چه کیفیت خدمات پرواز پایین تر باشد قیمت ارزان تری خواهد داشت.

عامل دیگری که می تواند بر روی قیمت تور گردشگری به استانبول تاثیرگذار باشد، اول یا آخر هفته بودن زمان پرواز به استانبول است. معمولا پروازهای اول هفته در روزهای شنبه و یکشنبه به دلیل تعطیلی ترکیه، ارزان تر از پرواز در روزهای آخر هفته است. همچنین به دلیل تراکم و استقبال گردشگران از پروازهای آخر هفته، معمولا این پروازها قیمت بالاتری خواهند داشت.

تور استانبول

مدت زمان سفر به استانبول و اقامت در این شهر زیبا نیز بر روی قیمت تور تاثیر گذار است. مسلما قیمت تور 5 روزه استانبول از تور 8 روزه استانبول ارزان تر است. هر چه تعداد روزهای اقامت در استانبول کاهش یابد، از قیمت این تور کاسته می شود. و هر چه روزهای بیشتری در استانبول بمانید، به دلیل افزایش خدمات گردشگری در استانبول، بر قیمت تور نیز افزوده می شود.

یکی از بهترین تورهای استانبول از نظر قیمت و همچنین خدمات، تور لحظه آخری استانبول است. این تور ارزان به دلیل خالی ماندن ظرفیت تور در چند ساعت مانده به برگزاری تور با قیمت ارزان تری ارائه می شود تا آژانس گردشگری با صندلی خالی به استانبول نرود و بتواند بخشی از هزینه های هتل و پرواز را جبران کند. خدمات ارائه شده در تور لحظه آخری با خدمات تور اصلی هیچ تفاوتی نمی کند و تنها قیمت آن ارزان تر است. یکی از بهترین تورهای گردشگری استانبول از نظر قیمت، تور لحظه آخری به شمار می رود.

حرف آخر

در صورتی که می خواهید به تور لحظه آخری استانبول از تهران بروید، با کارشناسان رویای زندگی تماس بگیرید. کارشناسان حرفه ای رویای زندگی بهترین تورهای استانبول با بهترین قیمت و خدمات منحصر به فرد را به گردشگران خود ارائه می دهند. انواع آفر ویژه تور استانبول، برگزاری تور لوکس استانبول، تورهای لحظه آخری و تور استانبول ارزان از جمله خدمات ارائه شده توسط این آژانس گردشگری است. برای رزرو تور با رویای زندگی تماس بگیرید یا به شعب تهران و کرج آن مراجعه کنید.

تور های استانبول

سوالات متداول

آیا تور استانبول نیاز به ویزا دارد؟

خیر. با توجه به توافق دولت ایران و دولت ترکیه، تور استانبول و سایر شهرهای ترکیه برای ایرانیان نیاز به ویزا ندارد. به همراه داشتن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار و یک صفحه خالی برای درج مهرهای ورود و خروج کفایت می کند.

پول رسمی ترکیه چه نام دارد و برای سفر به استانبول چه میزان پول به همراه ببریم؟

واحد پول رسمی ترکیه لیر ترکیه است. برای سفر به استانبول با توجه به نوسانات قیمت دلار، بیشتر پول خود را به دلار و مقداری لیر ترکیه به همراه ببرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied