شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی:

سفر خارجی با تور کوالالامپور یا تور سنگاپور؟

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی و سنگاپور هم پایتخت سنگاپور است. هر دو این شهرها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. از جاذبه‌های گردشگری تا خوراکی‌های خوشمزه که هرکدام روزها زمان نیاز دارد تا بتوانید آن را تجربه کنید.

سفر خارجی با تور کوالالامپور یا تور سنگاپور؟

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی و سنگاپور هم پایتخت سنگاپور است. هر دو این شهرها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. از جاذبه‌های گردشگری تا خوراکی‌های خوشمزه که هرکدام روزها زمان نیاز دارد تا بتوانید آن را تجربه کنید. ازآنجایی‌که شاید برای سفرهای برون‌مرزی خودبین این دو منطقه توریستی مردد باشید. در ادامه قرار است به‌صورت مختصر ابتدا به معرفی آن‌ها و سپس در مورد موقعیت جغرافیایی و مراکز توریستی‌اش با شما بگویم. پس اگر قصد انتخاب دارید این مقاله برای یک تصمیم‌گیری درست به‌قصد انتخاب تور کوالالامپور و تور سنگاپور شمارا یاری خواهد کرد همراه ما باشید.

با کوالالامپور آشنا شویم

کسانی که تمایل به گشت‌وگذار در کوالالامپور رادارند باید بدانند که این کلان‌شهر مملو از فرصت‌ها و فرهنگ‌های متمایز است. چراکه مردمان این منطقه عموماً مالایی، هندی و چینی هستند. پس آشنایی با جاذبه‌های گردشگری آن برای انتخاب تور کوالالامپور دور از لطف نیست همراه ما باشید.

برج‌های دوقلوی پتروناس

این برج دوقلو که از ۸۸ طبقه تشکیل‌شده است از طبقه ۴۲ با یک پل دو ساختمان به یک دیگر وصل شده‌اند و از قسمت همکف هم یک مرکز تجاری بزرگ این دو را به هم وصل کرده است. برای تماشای این سازه فولادی که تمامی نمای آن شیشه‌ای است بدون شک نیاز است با تور کوالالامپور سفری داشته باشید. هرروز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب برای بازدید و خرید از این برج می‌توانید به آن سری بزنید.

پارک KLCC

درست در نزدیکی همان دو برج دوقلو بزرگ‌ترین پارک با زیربنای در حدود ۵۰ هکتار بناشده است که بیش از ۲۰۰۰۰ گونه از نخل و فلور بومی را می‌توانید در آن مشاهده کنید. در این میان می‌توانید به مجسمه‌های سنگی، آبشارهای مصنوعی و باغ پرندگان هم گوشه چشمی داشته باشیم. البته که دریاچه‌ای عظیم با پل ۴۳ متری در کنار یک مسیر پیاده‌روی و فواره‌های که تا ۱۸۰ متر آب آن به سمت آسمان پرتاب می‌شود هم قابل مشاهده است.

آکواریوم Aquaria KLCC

آکواریوم Aquaria KLCC

این آکواریوم بزرگ‌ترین زیست‌گاه دریایی در جنوب شرق آسیا محسوب می‌شوند. چراکه بیش از ۱۵۰ مار دریایی، ماهی مرجانی و اسب آبی در آن نگهداری می‌شود. بخش جواهرات آکواریوم هم‌محل زندگی خزندگان، دوزیستان و حشرات است که تماشای مار سبز و رتیل را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است. شما با قدم زدن در زیرآب می‌توانید دنیای متفاوتی را در پیش روی چشم فرزندان خود به تصویر بکشید.

گردشگری در سنگاپور

در کنار آثار تاریخی بسیار مهم در سنگاپور شما به‌راحتی می‌توانید از بازارها و مراکز خرید مهم آن برای انتخاب یک سوغاتی عالی بهره بگیرید. هیجان این سفر زمانی بیشتر می‌شود که بدانید سیر گسترده‌ای از گردشگران تنها به‌قصد خرید راهی این منطقه زیبا گردشگری می‌شوند پس برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید.

موزه و کلیسای چانگی

ازآنجایی‌که سنگاپور گرفتار جنگ جهانی دوم بود تعداد بسیار زیادی از زنان و مردان اسیر جنگ شدند و همین امر سبب شد تا موزه‌ای این روایت خانه‌مان سوز را به تصویر بکشد. به شکلی که شما در این موزه می‌توانید از نامه‌ها تا نقاشی‌های که زجر و شکنجه ۵۰ هزار فرد بی‌گناه نظامی را به تصویر کشیده را مشاهده کنید.

مارینا بی سندز

کسانی که حساس هستند و روح شکننده‌ای دارند بهتر است به ساختمان بی سندز که یکی از زیباترین جاهای دیدنی تور سنگاپور برای خوش‌گذرانی است سری بزنند. در این منطقه ساختمان غول‌پیکر و مراکز لوکس آخرین مد به تصویر کشیده شده است شما می‌توانید خاص‌ترین‌ها را از آن خود کنید یا حتی با قدم زدن حس و حال یک زندگی لوکس را شاهد باشید.

باغ‌های کنار خلیج

باغ‌های کنار خلیج

در نزدیکی خلیج سنگاپور باغ‌های وجود دارد که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. این باغ‌ها از ۱۸ باغ عمودی تشکیل‌شده‌اند که هرکدام ارتفاع ۱۶ متری را به تصویر کشیده‌اند. در کنار این باغ زیبا شما می‌توانید بناهای مدرنی بانام سوپرتری گروو را مشاهده کنید. برنامه رقص نور و آتش‌بازی هر شب از ساعت ۷ شب به بعد برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. تور سنگاپور قطعاً برای تماشای این باغ زیبا برنامه‌ریزی‌های را برای شما خواهد داشت.

باغ‌های گیاه‌شناسی بوتانیک

اگر تمایل دارید یک گردشگری در دل باغی پر از گل را تجربه کنید. باید بگویم در سال ۱۸۵۹ این باغ با گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متنوع تأسیس‌شده است. این باغ تقریباً ۶۰ هزار نوع گیاه و جانوری ر ا برای شما به تصویر کشیده است که برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. چراکه بخشی تنها برای کودکتان طراحی‌شده است و همین امر سبب شده است تا نام این باغ گیاه‌شناسی در آثار جهانی به ثبت برسد.

کلام آخر در مورد سفر به سنگاپور و کوالالامپور

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید از بناهای تاریخی تا پارک‌های هیجان‌انگیزی که به دست بشر ساخته‌شده است. در کنار رستوران‌های کوچک و بزرگ و غذاهای خوشمزه برای پذیرایی از شما در مناطق گردشگری مهم دنیا فراهم‌شده است. شما می‌توانید باغ‌وحش، باغ پرندگان و گیاهان بروید و سفر خود را خاص‌تر از هر زمان دیگری به پایان برسانید. کافی است شما تعین مقصد کنید و سپس بر اساس سلیقه و نیاز خانواده چمدان خود را به سمت پایتخت دلخواه ببندید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی