شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان

فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان

فرش 700 شانه بادوام ترین فرش ماشینی در بازار به حساب می آید که میتوانید خیال شمارا برای سالیان سال از خرید فرش راحت کنید برای اطلاع از قیمت و خرید فرش 700 شانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

اگر فرش‌های ضخیم را دوست دارید و بین این همه طرح در بازار سردرگم شده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین فرش ارزان قیمت کاشان را به شما معرفی کنیم.

فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان از جمله فرشهایی است که همیشه در بازار محبوب بوده است. دو دلیل اصلی باعث این امر شده است: ضخامت و ارتفاع نخ خاب بالا نسبت به فرش های 1200 و 1500 شانه و همچنین قیمت مناسب و به صرفه.

شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین، بهترین فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان را تهیه کنید. مجموعه فرش محتشم با سابقه ای طولانی و اصالتی دیرینه، به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان

اما چرا از بین این همه فرش، فرش‌های 700 شانه تا این اندازه محبوبیت دارند؟ حتماً برایتان سؤال است که دلیل اقبال عمومی به فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان چیست؟

  • قیمت ارزان، خرید با بودجه محدود: هر چقدر شانه و تراکم فرش پایین‌تر باشد، قیمت آن نیز ارزان‌تر است. فرش‌های 700 شانه معمولا در بازار با تراکم های 2100 و یا 2550 عرضه می شوند و به دلیل به کار رفتن الیاف کمتر در آنها نسبت به فرش های 1200 یا 1500 شانه، قیمت ارزان تری نیز دارند.
  • تنوع در طرح و رنگ نسبت به 500 شانه ها: فرش محتشم کاشان 700 شانه ارزان قیمت دارای تنوعی از طرح و رنگ است. از رنگ های روشنی چون کرم و طوسی گرفته تا رنگ های گرم و تیره چون لاکی و سرمه ای.
  • مقاومت بالا در مقایسه با فرش‌های پلاستیک: فرش‌های 700 شانه با وجود تراکم پایین، مقاومت بالایی در برابر سایش و فرسودگی دارند.
  • نگهداری آسان در مقایسه با دیگر فرش‌ها: از آنجا که الیاف این فرش‌ها مصنوعی است، نگهداری از آنها نیز آسان‌تر است و به‌راحتی تمیز می‌شوند.

فرش 700 شانه ارزان قیمت 12 متری

فرش 700 شانه ارزان قیمت 12 متری

اگر اتاق پذیرایی بزرگی دارید و نمی‌دانید باید آن را به چه صورت پر کنید، بهتر است به سراغ فرش 12 متری بروید. شاید در ابتدا گمان کنید با خرید فرش 9 متری می‌توانید فضا را بزرگ‌تر نشان دهید و مبل‌ها را روی زمین بگذارید، اما مطمئن باشید فرش ماشینی 12 متری برایتان انتخاب بسیار بهتری است. با تهیه قالی طرح افشان با این ابعاد، می‌توانید سبک خانه‌تان را به سمت مدرنیته سوق دهید.

همچنین، برای خرید فرش ماشینی 12 متری، باید به کیفیت و جنس فرش نیز توجه کنید. فرش ماشینی با کیفیت بالا باعث افزایش عمر آن می‌شود و به طور کلی زیبایی فضا را افزایش می‌دهد. در نهایت، برای خرید فرش ماشینی 12 متری، از سایت فرش محتشم خرید کنید تا از کیفیت و اصالت فرش مطمئن شوید.

قیمت فرش 700 شانه 9 متری

به گزارش خبرگزاری ایسنا: قیمت فرش ماشینی به عوامل زیادی بستگی دارد. ازجمله جنس نخ خاب، وزن فرش، تعداد رنگ و برند کارخانه. شانه و تراکم فرش از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت فرش ماشینی هستند. بافرض‌این‌که دیگر عوامل در دو فرش یکسان باشند، قیمت فرش ۵۰۰ شانه حدود ۲۰ درصد کمتر از قیمت فرش ۷۰۰ شانه است. قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه حدود ۱۵ درصد از فرش ۷۰۰ شانه بیشتر است. قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه حدود ۳۰ درصد و قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه حدود ۸۰ درصد از فرش ۷۰۰ شانه بیشتر است.

البته درنظرداشته‌باشید که قیمت فرش ۷۰۰ شانه که در عوامل دیگر بی کیفیت است، می‌تواند از فرش ۵۰۰ شانه هم کمتر باشد اما باتوجه به مقایسه قیمت بین فرش های مختلف، فرش ۷۰۰ شانه انتخابی نسبتا ارزان است. در خرید فرش باید درنظرداشته‌باشید که آیا فرش ۷۰۰ شانه انتظارات شما را از فرش موردنظرتان برآورده می‌کند یا خیر.

در تمامی کارخانه ها قیمت هر متر از فرش 700 شانه 9 متری نسبت به سایر ابعاد بیشتر است. چرا که نوع چینش آن در دستگاه به صورتی است که نیاز به کناره کار داشته و بازار فروش فرش های کناره نیز به سختی پیدا می شود.

فرش 700 شانه ارزان برای جهیزیه

ویژگی های فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان

  • قیمت: فرش 700 شانه انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که هم به دنبال فرشی با کیفیت و ماندگار هستند و هم قیمت برایشان مهم است. از آنجا که الیاف کمتری برای این فرش ها استفاده شده است، قیمت آنها نیز مناسب و اقتصادی است.
  • طرح و رنگ: تنوع طرح و رنگ بین فرش‌های 700 شانه بسیار زیاد است و شما می توانید با توجه به رنگ چیدمان منزلتان، بهترین رنگ را انتخاب کنید.
  • دوام و استحکام: اگر فرش‌های 700 شانه با الیاف صد در صد اکریلیک بافته شده باشند، دوام و استحکامشان بسیار بالا بوده و سال های سال در منزل شما خواهند درخشید.

فرش 700 شانه ارزان برای جهیزیه

اگر به‌تازگی ازدواج کرده‌اید و هنوز تجربه خرید فرش نداشته‌اید، حتماً برایتان این موضوع چالش‌برانگیز خواهد بود. اما با کمی بررسی حتماً این امکان را خواهید داشت که انتخابی درست داشته باشید. اما قبل از خرید فرش برای جهیزیه چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

  • تعیین بودجه: میزان مبلغی که برای فرش کنار گذاشته‌اید چقدر است؟ اگر بودجه‌تان محدود است می‌توانید فرش 700 شانه ارزان تهیه کنید، اما اگر میزان بیشتری بودجه دارید، فرش 700 شانه نفیس و یا انواع فرش های 1200 و 1500 شانه برای شما مناسب خواهند بود.
  • معیارها و انتظارات: از فرش انتظار دوام و استحکام دارید یا زیبایی و مدرن بودن؟ اولویت‌هایتان را مشخص کنید تا هنگام انتخاب بهتر تصمیم بگیرید.
  • نوع الیاف و نخ: فرش‌های 700 شانه در بازار با انواع الیاف تولید می شوند، از انواع الیاف مصنوعی مثل پلی استر، بی سی اف، اکرولیک گرفته تا الیاف ویسکوز و بامبو.
  • انتخاب رنگ: برای دکوراسیون منزلتان رنگ‌های گرم را می‌پسندید یا سرد؟ رنگ‌های خنثی را دوست دارید یا فقط برایتان ترند بودن آن رنگ مهم است؟ در هر صورت اطمینان پیدا کنید که آن رنگ با دکوراسیون شما هماهنگ است.
  • نوع طرح: شما می‌توانید تنوعی از طرح‌ها مانند انواع طرح مدرن، افشان، خشتی، سنتی و لچک ترنج را انتخاب کنید. اما قبل از هر چیز بررسی کنید که نوع طرح با فضای منزلتان هماهنگ است یا خیر.
  • ابعاد و اندازه: قبل از خرید، ابعاد دقیق فضا را اندازه بگیرید و مطمئن شوید فرشی که می‌خواهید تهیه کنید برای آن محل مناسب است یا نه.
  • محل خرید: اگر سری به بازار یا مراکز خرید بزرگ بزنید، مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد که به طور خاص به فروش فرش 700 شانه ارزان قیمت مشغول هستند، اما با خرید از برندهای معتبر و اصیل مثل فرش محتشم اطمینان بیشتر و دغدغه کمتری خواهید داشت.
  • نحوه خرید: اگر در منطقه‌ای ساکن هستید که دسترسی آسان به مراکز فروش فرش یا شعب و نمایندگی‌های فرش محتشم ندارید، می‌توانید به‌صورت آنلاین و اینترنتی به مراجعه به این لینک https://mohtashamcarpet.com/ نیز ثبت سفارش کنید.

فرش 700 شانه کاشان

جمع بندی

فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه، تنوع در طرح و رنگ، و دوام بالا در برابر سایش و فرسودگی، گزینه‌ای محبوب در بازار است. این فرش‌ها با تراکم پایین‌تر ، نسبت به فرش‌های با شانه‌های بالاتر، ارزان‌تر هستند و به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی، نگهداری آن‌ها آسان‌تر می‌باشد. فرش‌های 12 متری 700 شانه به دلیل ابعاد بزرگ‌تر، برای فضاهای وسیع مانند سالن‌ها و هتل‌ها مناسب هستند. در نهایت، خرید این نوع فرش از برندهای معتبر مانند محتشم، اطمینان بیشتری را به خریداران می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی