شمانیوز
شما نیوز

تامین سرمایه تمدن

واریز سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

سود سرمایه گذاران صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره بهمن ماه 1402واریز شد.

واریز سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

تامین سرمایه تمدن ، سود روزشمار منتهی به دوره بهمن ماه 1402 صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل 23.5درصد با نرخ سود موثر سالانه معادل 26.2درصد امروز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

سود باکیفت صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

با توجه به  آغاز به کار صندوق اندوخته توسعه آرمانی از بهمن ماه سال 1394، محاسبه سودآوری کلی این صندوق نشان می دهد طی 8سال گذشته به طور میانگین 23درصد بازده اسمی سالانه این صندوق بوده است که این عدد نمایانگر تداوم سودآوری این صندوق در حین شرایط اقتصادی متفاوت کشور است.

در حال حاضر ارزش دارایی‌های صندوق اندوخته توسعه آرمانی بیش از 12همت است و با این میزان دارایی‌ تحت مدیریت ، صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی توانسته است درمیان 10 صندوق برتر با درآمد ثابت کشور قرار گیرد. این صندوق به عنوان دومین صندوق بزرگ تامین سرمایه تمدن ( با درآمد ثابت ) بعد از صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر قرار دارد.

مهمترین مزیت این صندوق، ضمانت نقدشوندگی به وسیله بانک توسعه صادرات ایران که یک بانک دولتی بوده و وجود این ضمانت خود دلیلی بر امنیت سرمایه گذاری است.

سرمایه‌گذاری در این صندوق به صورت آنلاین و از طریق اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور به آدرس www.ibshop.ir واز طریق شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن امکان پذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied