شمانیوز
شما نیوز

با حمایت‌های بانک صنعت و معدن به انجام می‌رسد

مسیرهای ارزش‌آفرین گروه شرکت‌های صنعتی امید

گروه صنعتی امید شامل شرکت های امید فنر، آلیاژفنر امید، ایران، سپهر، نویان طب، امید فولاد هیراد است که اولین مقصد بازدید دوره‌ای خبرنگاران از طرف بانک صنعت و معدن بود. در این بازدید بنیان‌گذار گروه شرکت‌های امید در این بازدید از میزان حمایت‌های بانک صنعت و معدن و تاسیس شرکت‌های این گروه سخن گفت.

مسیرهای ارزش‌آفرین گروه شرکت‌های صنعتی امید

به گزارش شمانیوز، بازدید خبرنگاران از گروه شرکت‌های امید که به همت بانک صنعت و معدن برگزار شد، حاوی نکات جالب و ارزنده‌ای از جمله میزان سرمایه‌گذاری و دریافت سرمایه شرکت‌های این گروه از بانک صنعت و معدن را به همراه داشت که در این مطلب آورده‌ایم.

شرکت صنعتی امید فنر از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی امید به مدیرعامل غلامرضا محمدی‌پور و با میزان اشتغال ۲۳۵ در زمینه فنر مارپیچ ،(لول فنر پیچشی فنر سوپاپ ،خودرو فنر کلاچ خودرو برای صنایع خودرو سازی فعالیت می‌کند.

بانک صنعت و معدن از این مجموعه با اعطای تسهیلات حمایت‌های خود را در مسیر تامین منابع مالی موردنیاز تولیدکنندگان و حمایت از تولید داخل به انجام رسانیده است. مجموع تسهیلات سرمایه ثابت دریافتی شرکت صنعتی امیدفنر از بانک صنعت و معدن ۲۶۹,۰۰۰ میلیون ریال، مجموع تسهیلات سرمایه در گردش دریافتی از بانک صنعت و معدن ۱,۸۳۶,۹۷۸میلیون ریال و مجموع کل تسهیلات دریافتی از بانک صنعت و معدن ۲,۱۰۵,۹۷۸میلیون ریال در گزارش منتشر شده از طرف این بانک درج گردیده است.

گروه شرکت‌های امید، اولین مقصد از تور بازدید اصحاب رسانه بود که امروز از طرف بانک صنعت و معدن انجام گرفت. غلامرضا محمدی‌پور، بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه صنعتی امید در جمع خبرنگاران ضمن تشکر و قدردانی از بانک صنعت و معدن برای حمایت‌های مالی در مسیر تامین‌های مورد نیاز این گروه، اظهار داشت: من یکی از مشتری های قدیمی بانک صنعت و معدن هستم که در ابتدای تاسیس اولین واحد صنعتی خود، اولین مراجعه را به بانک صنعت و معدن داشتم.

مدیر گروه شرکت‌های صنعتی امید، افزود: با حمایت بانک صنعت و معدن اولین واحد را در جاده اصفهان و به مرور زمان شرکت امید فنر را تاسیس کردیم. در حال حاضر سهم ۸۰ درصدی از بازار فنر را به لطف خدا در این گروه داریم. امیدفنر یکی از واحدهای خوب و مطمئن است و شاید در سطح دنیا بتوان از آن به عنوان یکی از واحدهای فنرسازی خوب نام برد.

وی ادامه داد:‌ با داشتن سهم ۸۰ درصدی بازار داخلی، بنا به دلایلی مسئله صادرات فنر تولیدی این شرکت صورت نگرفت و امیدواریم بتوانیم در آینده به این مرحله نیز دست پیدا کنیم.

محمدی‌پور از دیگر استراتژی‌های دنبال شده در این شرکت را تاسیس کارخانه آریافنر عنوان کرد و اظهار داشت:‌ در این کارخانه مواد اولیه مورد نیاز صنعت فنرسازی تولید و تامین می‌شود. تولید انواع مفتول‌های استنلس استیل در سال جاری نیز به انجام رسید که تاکنون در ایران تولید نشده بود.

وی تاسیس شرکت‌های ایران، سپهر در زمینه تولید دستگاه ها و قطعات تصفیه آب خانگی، رویان طب در حوزه ایمپلنت دندان و دهان، شرکت صنعتگران امید در زمینه تجهیزات ورزشی و آخرین شرکت اینتر امید مستقر در دبی را از مجموعه‌های گروه صنعتی امید عنوان کرد که در مسیر ارزش‌آفرینی تولید، سهم بازار، تامین نیاز داخل، واردات و صادرات حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

بنیان‌گذار گروه صنعتی امید در پایان بیان کرد: برخلاف نظرهای عام، شهر قم تنها یک شهر مذهبی نیست بلکه درحال تبدیل شدن به یک قطب صنعتی کامل است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied