شمانیوز
شما نیوز

بازدید سرپرست معاونت اعتبارات بانک مهر اقتصاد از شرکت فولاد مبارکه

سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره امور شعب استان اصفهان از شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

 بازدید سرپرست معاونت اعتبارات بانک مهر اقتصاد از شرکت فولاد مبارکه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، مجتبی جمشیدپور – سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل - در این بازدید با تشریح خدمات و فعالیت های بانک، بیان داشت: حمایت از تولید و صنعت ضامن تحقق اقتصاد مقاومتی است لذا این بانک با حمایت های آگاهانه خود، تلاش دارد تا به سهم خود نقش بسزایی در بهبود فضای سرمایه گذاری و رونق تولید و صنعت ایفا کند.

 

وی افزود: بانک مهر اقتصاد آمادگی لازم برای مرتفع کردن دغدغه های تولید کنندگان در حوزه سرمایه در گردش را دارد و تاکنون تعاملات خوبی با مجتمع فولاد مبارکه داشته و در صدد توسعه تعاملات و گسترش همکاری های دو جانبه می باشد.

 

جمشید پور تصریح کرد: کمک به تولید و صنایع داخلی علاوه بر تقویت اشتغال و سرمایه گذاری در کشور موجب جلوگیری از ورود کالاهای خارجی، بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی می شود. 

 

وی با تقدیر از فعالیتهای شرکت فولاد مبارکه، ابراز داشت: استان اصفهان قطب صنعتی و شرکت فولاد مبارکه، مادر صنعت فولاد کشور می باشد از اینرو بانک مهر اقتصاد با توجه به این ظرفیتها و در جهت کمک به رونق تولید، توانست بخشی از اعتبار مورد نیاز این شرکت را تامین کند.

 

در ادامه، جوانبخت - معاون اداری و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان - ضمن تشکر از حمایت های بانک مهر اقتصاد از صنعت فولاد و سایر صنایع داخلی، بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد در کشور و منطقه خاورمیانه است که نقش مهمی در خودکفایی این صنعت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied