شمانیوز
شما نیوز

روح اله خدارحمی :

بررسی های علمی مبنای بسیاری از تصمیم گیری های هیأت مدیره در بانک کشاورزی است

پژوهش ها و بررسی های علمی مبنای بسیاری از تصمیم گیری های هیأت مدیره در بانک کشاورزی است. روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک با بیان این مطلب به سابقه پژوهش و انجام فعالیت های مبتنی بر بررسی های کارشناسی در بانک کشاورزی اشاره کرد و مرکز پژوهش های این بانک را به تلاش بیشتر برای ترغیب همکاران برای پژوهش و تحقیق بیشتر فراخواند.

بررسی های علمی مبنای بسیاری از تصمیم گیری های هیأت مدیره در بانک کشاورزی است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی صبح روز چهارشنبه 27آذرماه سال جاری در نشستی با عنوان«نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی در ایجاد مزیت رقابتی»که به مناسبت هفته پژوهش در این بانک برگزار شد، با اعلام مطلب فوق گفت:انتظار می رود مرکز پژوهش ها، پویاتر و فعال تر از گذشته حرکت و با توجه به تحولات دنیا و نیازهای امروز بانک کشاورزی برای دستیابی به اهداف سازمانی،کمک به تسهیل امور، کارآمد شدن فعالیت ها و اثربخشی بیشتر راه های جدیدی را پیدا کند.

 

مدیرعامل بانک کشاورزی با تأکید بر مشارکت علمی کارکنان سراسر کشور در فعالیت های پژوهشی و بررسی های علمی مرتبط با فعالیت های این بانک، ابراز امیدواری کرد: استفاد از پژوهش ها و یافته های تحقیقی همکاران در تصمیم گیری ها روز به روز افزایش یابد.

 

بر اساس این گزارش،نشست«نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی در ایجاد مزیت رقابتی» به مناسبت هفته پژوهش با حضور مدیرعامل،اعضای هیأت مدیره،مدیران امور، و جمعی از دیگر از مدیران و کارشناسان بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied