شمانیوز
شما نیوز

معاون حقوقی بانک:

کنترل و نظارت، از اصول مدیریت مطالبات است

همایش روسای شعب، مدیران و وکلای اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی با حضور معاون حقوقی برگزار شد.

کنترل و نظارت، از اصول مدیریت مطالبات است

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی، علی رضا چهره – معاون حقوقی بانک - در این همایش برنامه ریزی های علمی و اجرایی در بخش وصول مطالبات در ساختار شبکه بانکی را زمینه‌ ساز کنترل و کاهش معوقات عنوان کرد.

 

وی با مقایسه عملکرد استان در حوزه مطالبات در سال های اخیر، گفت: کاهش 20 درصدی مطالبات آذربایجان شرقی در سال 97 نشان از برنامه ریزی و مدیریت مدبرانه و حاصل کار گروهی است و حرکت مستمر استان در این مسیر موجب رشد تمامی شاخصهای عملکردی خواهد بود.

 

معاون حقوقی بانک، کنترل جریان ورودی پرونده ها به مطالبات غیرجاری، تمرکز بر پرونده های کلان مطالبات غیر جاری و ارتقاء و بهبود و نظارت برفرآیند وصول مطالبات را از نکات برجسته و موثر در مدیریت مطالبات در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد.

 

امیر بهبودی - رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی – نیز در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان و با تجلیل از تلاش های همکاران خود به ویژه در حوزه مدیریت مطالبات در سال 97، گفت: تیم مدیریتی استان با اولویت قراردادن جلسات مطالبات کلان، تقسیم کار، نظارت و استفاده از تمامی ابزارهای تعریف شده ای چون نسیم مهر و آموزش کارکنان توانست در سال گذشته نتایج مطلوبی بدست آورد.

 

گفتنی است در پایان این همایش مراسم تکریم و معارفه معاون اداری، مالی و معاون اجرائی استان نیز برگزار شد و از 3 رئیس شعبه برگزیده و مدیر حقوقی استان تقدیر به عمل آمد.

 

همچنین همزمان با این نشست، همایش وکلای شعب بانک نیز با هدف بررسی عملکرد و حل و فصل مسائل و مشکلات وکلا با حضور معاون حقوقی و رئیس اداره دعاوی برگزار شد که موارد و موضوعات مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و 3 نفر از وکلای برتر استان هم تجلیل شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied