شمانیوز
شما نیوز

نارضایتی مردم از وام سهام عدالت

وام سهام عدالت صدای سهامداران را درآورد .

نارضایتی مردم از وام سهام عدالت

به گزارش شمانیوز : سهام عدالت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است . وام سهام عدالت سوالات زیادی نیز برای سهامداران ایجاد کرده . برخی به شدت به کارت اعتباری سهام عدالت نقد داشتند . آن ها معتقدند با این کارت اعتباری باید اجناس را با سود بیشتری تهیه کنند . در ادامه به بررسی مشکلات کارت اعتباری سهام عدالت می پردازیم . 

 

 

 

مشکل جدید کارت وام سهام عدالت / فروش گران مواد غذایی به سهامداران

برخی از سهامداران سهام عدالت پس از گذشت چندین روز هنوز نتوانسته‌اند کارت اعتباری خودشان را دریافت کنند، همچنین برخی دیگر نیز به این مسئله انتقاد دارند که مجبور هستند مواد غذایی گران را با سود ۱۸ درصد دریافت کنند.

سهامدارانی که متقاضیان دریافت کارت اعتباری یا وام سهام عدالت هستند به مشکلاتی برخورده‌اند که موجب انتقاد و اعتراض آنها شده است. مسئولان در خصوص جزئیات این کارت‌های اعتباری گفته‌اند که پول نقد نیست و متقاضیان برای استفاده از آن باید به فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک مراجعه کنند.

برخی از سهامداران به تجارت‌نیوز می‌گویند درخواست کارت اعتباری سهام عدالت را داده‌اند و قرار بوده بانک چند روزه تحویل دهد اما پس از گذشت بیش از یک هفته هتوز نتوانسته‌اند این وام را بگیرند:

«الان دوهفته گذشته ولی هنوز توی نشان اعتباری کارت صادر نشده که بتونم خرید کنم قرار بود ۳روز بدن الان ۱۴روز گذشته»

«من از ۲۱فروردین ایوا ثبت نام کردم هنوز خبری از کارت اعتباری نیست پیگیر هم میشیم میگن سه روز دیگه. یه هفته دیگه ده روز دیگه دو هفته دیگه در نهایت صبر کنید معلوم نیست کی کارت صادر بشه.»

مواد غذایی با سود ۱۸ درصد

اما نکته‌ای که سهامداران به آن اشاره می‌کنند سود ۱۸ درصد این وام است. متقاضیان فقط می‌توانند این وام را برای خرید کالا هزینه کنند درواقع کالاها از جمله مواد غذایی که تا بالاترین حد خود گران شده‌اند را با سود ۱۸ درصد می‌خرند.

«من به امید ۷میلیون ثبت نام کردم اما الان مثل سگ پشیمان هستم چون ۲میلیون فعال شده بعد باید بریم گرونترین جای ممکن خرید کنیم مواد غذایی ب خودی خود گرون هستن شما دیگه ۱۸ درصد گرونش نکن با این نوع وام»

«میخوان وام کالابدن گران حساب کنن جنس بنجول بدن ۱۸درصدم سودبگیرن عجب بی…. هایی هستن»

«به جای اینکه گره کار مردمو باز کنید بفکر کسب درامدو سود واسه خودتون هستین وام ۱۸ درصد؟»

«این چجور وامی ست که نقدی نمیشه دریافت کرد وام گیرنده اختیار خرج کردن وام رو نداره بعد پرداخت این وام رو باید ماهیانه با سود ۱۸درصد نقدی پرداخت کنی»

«شما میخوایید وام بدید خب پولش رو بدید حتما باید ما بریم فروشگاه خرید کنیم خب شاید اکثرا پول لازم داشته باشند در ضمن سود ۱۸ درصد به ملت رحم نمیکنید»

 

 

* اخبار داغ سهام عدالت را در صفحه  بورس شمانیوز دنبال کنید ..... 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied