شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد:

تهیه سند نظام جامع آماری سازمان بیمه سلامت ایران و استقرار سریع‌ آن در استان‌ها

مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران از تهیه سند نظام جامع آماری این سازمان خبر داد و گفت: قصد داریم در سریع‌ترین زمان ممکن این نظام را در تمامی سطوح ستادی و استانی مستقر کنیم.

تهیه سند نظام جامع آماری سازمان بیمه سلامت ایران و استقرار سریع‌ آن در استان‌ها

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، مهندس امیر حسین حبیبیان بیان کرد: به منظور بهره‌گیری از دانش نهفته در داده‌های فراوان بیمه سلامت موجود در پایگاه‌های اطلاعاتی سازمان و استفاده بهینه از این داده‌ها و تاثیر شگرف آن بر افزایش بهره‌وری در تمامی سطوح سازمانی، معاونت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران با همکاری اساتید پژوهشکده مرکز آمار ایران، سند نظام جامع آماری سازمان بیمه سلامت ایران را تهیه کرده است.

 

مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای ماده 10 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و بند ت ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه کشور و منطبق بر استانداردهای تدوین نظام‌های آماری مرکز آمار ایران است.

 

وی گفت: استقرار نظام جامع آماری یک گام بلند و مهم در تحقق سازمان الکترونیک هوشمند در حوزه آمار و اطلاعات به موازات اجرای پروژه نسخه الکترونیک و رسیدگی الکترونیکی اسناد بستری خواهد بود.

 

حبیبیان بیان کرد: امید است با استقرار این نظام علاوه بر اثربخشی و بهبود فرآیندهای تصمیم‌سازی در مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران، نتایج آن به عنوان یک الگوی موفق مورد استفاده و بهره‌برداری سایر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی