شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

جلب رضایت مخاطبین بزرگترین هدف سازمان تامین اجتماعی است

با حضور مدیرکل و معاون بیمه ای تامین اجتماعی گیلان ، مراسم اتمام طرح پرونده الکترونیک در شعبه آستانه اشرفیه برگزار شد .

جلب رضایت مخاطبین بزرگترین هدف سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مراسم اتمام پرونده الکترونیک در شعبه آستانه اشرفیه، عملکرد شعبه در این بخش را امیدبخش و دلگرم کننده برشمرد و جلب رضایت مخاطبین سازمان را بزرگترین هدف تمامی اقدامات و برنامه ها دانست .

جمیل حق پرست مدیریت خوب و مشارکتی و همدلی نیروها و همت تیمی را لازمه کسب نتایج خوب قلمداد و اظهار امیدواری کرد تا این حرکت نیز به مثابه گامی بلند برای خدمت به خلق و کسب رضایت جامعه هدف راهگشایی ارزنده در تحقق آرمانهای سازمانی باشد .

صادق پردل رئیس شعبه تامین اجتماعی آستانه اشرفیه در این مراسم با اشاره به اینکه علیرغم تاخیر یک ماهه بدلیل جابجایی مکانی ساختمان شعبه در ورود به طرح پرونده الکترونیک ، موفق شدیم با همت و تلاش جمعی کارکنان بعنوان دومین واحد در بین شعب تامین اجتماعی تیپ سه استان ، طرح مذکور را به اتمام برسانیم .

وی اذعان داشت : کسب رتبه 19 کشوری در بین شعب تیپ سه ، دستاورد تلاش همکاران این شعبه در سالجاری بوده است .

پردل ، ثبت 1200 خدمت غیرحضوری برای مخاطبین و 1928 رکورد در طرح سیماک ( استعلام های بین دستگاهی ) که منجر به کسب رتبه اول در شهرستان شد را از مهمترین افتخارات شعبه  تامین اجتماعی آستانه اشرفیه در ماههای اخیر قلمداد کرد .

شایان ذکر است، در ادامه مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان از قسمتهای مختلف شعبه آستانه اشرفیه بازدید و با همکاران دیدار کرد . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied