شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی:

کانون های بازنشستگی مسائل مستمری بگیران را انعکاس دهند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: نشست ها و جلسات با بازنشستگان، کارگروهی تخصصی برای حل و فصل مشکلات آنها است .

کانون های بازنشستگی مسائل مستمری بگیران را انعکاس دهند

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بی نظیر جلالی در همایش منطقه ای روسا و مسئولان کانون های کارگری بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی جنوب غرب کشور در شیراز افزود: از کانون‌های بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی می خواهیم برای حل مسائل همت کنند و با انعکاس مشکلات مشارکت ویژه داشته باشند.

وی برآورده شدن مطالبات به حق بازنشستگان تامین اجتماعی را منوط به داشتن برنامه های مستند به آسیب شناسی انجام شده دانست و گفت:برگزاری هر همایشی می‌تواند گره‌های بسیاری را بگشاید و تا پایان سال ۳ همایش مشابه برای پیگیری مطالبات به حق بازنشستگان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی فارس در این همایش گفت: دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش خدمات این سازمان هستند که از این میان ۲۰۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر ماهیانه بالغ بر سیصد و سی و هفت میلیارد تومان مستمری دریافت می کند.

ابراهیم کشاورز افزود: ۳۴ شعبه، ۲۵ شعبه اقماری و  ۱۵ شعبه کارگزاری تامین اجتماعی در استان فارس خدمات به بیمه شدگان ارائه می کنند .

وی افزود: برابر سیاست های جاری و رویکرد اصلی سازمان تامین اجتماعی با هدف کاهش اتلاف وقت بیمه‌شدگان، خدمات غیر حضوری نیز توسعه می یابد.

کشاورز گفت: تعامل خوبی بین سازمان تامین اجتماعی و کانون های بازنشستگان این سازمان در جهت حل و فصل مشکلات برقرار و این ارتباطات مثمر ثمر بوده است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس نیز در این همایش گفت: در سال گذشته بالغ بر ۷ میلیون و ۲۱۰ هزار نفر مراجعه کننده از جنوب کشور به مراکز درمانی فارس مراجعه کرده اند.

دکتر امیری فعالیت های کانون های کارگری و بازنشستگی را جان مایه اصلی سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: تامین اجتماعی یک سازمان بین النسلی است و باید استقلالش برای آیندگان حفظ شود.

علی راستگو،رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس نیز در این همایش بیمه تکمیلی، ارتقای خدمات درمانی و همسان سازی حقوق بازنشستگان را از مهمترین خواسته های بازنشستگان برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied