شمانیوز
شما نیوز

بیمه زندگی؛ یک بیمه استراتژیک

داداش زاده، نماینده شعبه رشت بیمه تعاون از بیمه زندگی، به عنوان یک محصول استراتژیک در صنعت بیمه یاد کرد.

بیمه زندگی؛ یک بیمه استراتژیک

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نساء داداش زاده، نماینده شعبه رشت بیمه تعاون، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت IT، فعالیت خود در صنعت بیمه را از سال 1398 و در بیمه پاسارگاد شروع کرد؛ او در بیمه پاسارگاد به صورت تخصصی در رشته بیمه های زندگی فعالیت کرده و پس از آن از سال 1399 به عنوان نماینده جنرال و با تمرکز بر رشته بیمه های زندگی به بیمه تعاون پیوست.
با داداش زاده به خاطر قرارگرفتن در فهرست 3 نماینده برتر فروش بیمه های زندگی گفتگویی صورت گرفته که در ادامه می آید.
او مطرح می کند که بر روی بیمه های ارجاعی تمرکز ویژه ای داشته و این مهم عاملی اثرگذار برای فروش مطلوب بیمه های زندگی بوده است.
داداش زاده همچنین استراتژی سپرده گذاری را از دیگر مواردی که منجر به فروش مطلوب نمایندگی او شده مطرح کرده و می گوید: در 9 ماه آینده سال 1400 با تقویت ارتباطات و تیم سازی، تلاش خواهیم کرد که فروش بیمه های زندگی را تقویت کنیم.
نماینده شعبه رشت بیمه تعاون همچنین با اشاره به ویژگی بیمه های زندگی مطرح کرد: بیمه زندگی، یک محصول استراتژیک و نیاز هر شخصی بر روی کره زمین است.
او پیشنهاد کرد: با توجه به قابلیت های ارزنده بیمه های زندگی بیمه تعاون پیشنهاد می شود تا نسبت به بازنگری ضریب پوشش های از کارافتادگی و نقص عضو؛ امکان افزایش سرمایه فوت بدون آزمایش پزشکی و افزایش تعرفه دندانپزشکی بررسی و اقداماتی صورت گیرد تا روند استقبال از این بیمه نامه همواره بیشتر شود.
داداش زاده همچنین اظهار داشت: اگر در زمینه سپرده گذاری نیز تمهیداتی اتخاذ شود، انگیزه بیشتری برای افتتاح حساب بیمه های زندگی از سوی مشتریان ایجاد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied