شمانیوز
شما نیوز

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران :

بیمه آسیا در جلب اعتماد عمومی در سطح کشور و مردم، خوب عمل کرده است

بزرگ ترین سرمایه، برند و ارزش یک شرکت بیمه ای، اعتماد مردم است و جای خرسندی است که بیمه آسیا موفق شد اعتماد عمومی خوبی را در سطح کشور و مردم جلب کند.

بیمه آسیا در جلب اعتماد عمومی در سطح کشور و مردم، خوب عمل کرده است

 به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، به مناسبت 62 سالگی بیمه آسیا دکتر سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کرد. 

 بر اساس این گزارش، در حاشیه این دیدار، دکتر سلیمانی در مصاحبه ای اختصاصی با واحد خبر روابط عمومی بیمه آسیا، شصت و دومین سالگرد تأسیس این شرکت بیمه آسیا را تبریک گفت و از تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل، مدیران، کارکنان و شبکه فروش این شرکت تقدیر کرد.

 رییس کل بیمه مرکزی عملکرد بیمه آسیا را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بزرگ ترین سرمایه، برند و ارزش یک شرکت بیمه ای، اعتماد مردم است و جای خرسندی است که بیمه آسیا موفق شد اعتماد عمومی خوبی را در سطح کشور و مردم جلب کند.

 دکتر سلیمانی، پرتفوی بیمه آسیا را از مجموع پرتفوی کل صنعت بیمه در سال 1399، خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود که این روند افزایشی در سال های آتی در بیمه آسیا و هم کل بازار بیمه کشور، ادامه یابد.

 وی روند حرکت صنعت بیمه در سال های گذشته را قابل قبول توصیف نمود و گفت: با افزایش تعداد شرکت های بیمه ای، سطح پرتفوی بیمه ای در کشور افزایش یافته است که موجب بهبود رقابت در صنعت بیمه و همچنین رشد بهره وری و کارآیی و پایداری شرکت های بیمه ای شده است.

 رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به رشد ضریب نفوذ بیمه ای در جهان، گفت: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه ای در کشور نیاز به حرکتی جهشی است و به عبارت دیگر، ما باید همانگونه که در بخش اقتصاد، جهش تولید داریم در بخش بیمه ای نیز جهش خدمات بیمه ای داشته باشیم. بخشی از جهش خدمات بیمه ای شامل افزایش پرتفوی به خصوص در بخش بیمه های زندگی و درمان تکمیلی است.

 دکتر سلیمانی با اشاره به رشد تعرفه ها و هزینه های درمانی و افزایش نیاز مردم به بیمه های درمان تکمیلی، عملکرد بیمه آسیا را در این زمینه بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود با ارتقای فعالیت های بیمه آسیا در بخش صدور بیمه نامه های درمان تکمیلی، نحوه خدمات رسانی در بخش پرداخت خسارت و الکترونیکی کردن پرداخت خسارت، این روند بیش از پیش ادامه داشته باشد.

 دکتر سلیمانی با اعلام حذف ویزیت کاغذی و الکترونیکی شدن خدمات مطب ها و داروخانه ها از ابتدای دی ماه سال 1400 اظهار امیدواری نمود که بیمه آسیا نیز با آماده سازی زیرساخت های لازم در راستای صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت الکترونیکی، در این زمینه پیشرو و پیشتاز شرکت های بیمه کشور باشد.

 رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران افزایش جذابیت شرکت های بیمه برای سهامداران را از اتفاقات بسیار مهم در صنعت بیمه ذکر کرد و اظهار داشت: رشد بازدهی شرکت های بیمه در سال های اخیر در عملیات بیمه گری و بازار سرمایه و همچنین پیوستن صنعت بیمه به بازار سرمایه ازسال 1397، موجب علاقه در ایجاد شرکت های بیمه ای جدید شده است.

 دکتر سلیمانی آینده صنعت بیمه را خوب و خوشبینانه خواند و اظهار داشت: شرکت هایی که با آماده سازی زیرساخت ها، سامانه های مختلف الکترونیکی، ایجاد رضایتمندی، گسترش مناسب نمایندگی ها، کارگزاری ها و بازاریابان، برنامه ریزی می کنند شاهد سهم بیشتری از جغرافیای بزرگ صنعت بیمه در کشور در سال های آتی خواهند بود و در این میان، بیمه آسیا نیز به عنوان شرکتی معتبر و مطرح، باید در راستای طرح و اجرای برنامه ای نوآورانه در بخش های مختلف، گام بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied