شمانیوز
شما نیوز

با حمایت بیمه تعاون:

هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی ایران برگزار خواهد شد

هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی ایران، 19 تا 21 مردادماه 1400 به صورت مجازی و با حمایت شرکت بیمه تعاون برگزار خواهد شد.

هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی ایران برگزار خواهد شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی، با محوریت «بیمه‌های پارامتریک و مبتنی بر شاخص»، «اکچوئری بیمه‌های زندگی و غیرزندگی»، «مشتقات و اوراق بهادار مالی و بیمه‌ای»، «بورس، فرابورس، مدیریت سبد سرمایه و ثروت»، «طراحی ابزارهای مدیریت ریسک‌های فاجعه‌بار»، «روش‌های کمی برای مدیریت ریسک در مؤسسات مالی»، «کاربرد فناوری‌های نوین (فین تک، اینشورتک، زنجیره بلوکی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، و غیره)»، از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه ( 19 تا 21 مرداد 1400) به صورت آنلاین و در بستر نرم‌افزاری Zoom برگزار خواهد شد.
قابل توجه است که شرکت بیمه تعاون نیز با هدف اعتلای دانش اکچوئری (بیم‌سنجی)، مدیریت ریسک و مهندسی مالی و تعامل بیش از پیش فضای دانشگاه با صنعت به عنوان حامی اصلی و تنها حامی بیمه‌ای هفتمین کنفرانس مالی و بیم سنجی حضور خواهد داشت.
همچنین حمید کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه؛ یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون و هیربد آسا، استاد مدرسه بازرگانی کنت انگلستان اعضای شورای سیاستگذاری هفتمین کنفرانس مالی و بیم سنجی را تشکیل داده و سید محمد مهدی کاظمی، استاد دانشگاه خوارزمی؛ مریم سلماسی، مدیر ریسک بیمه تعاون و محسن راهپیما، معاون اجرایی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی اعضای کمیته اجرایی این کنفرانس هستند.
شایان ذکر است که این رویداد پیش از این چهار پیش رویداد داشته است که به ترتیب، موضوعات «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» با مدیریت دکتر هیربد آسا، «اکچوئری، بیمه های زندگی و غیرزندگی» با مدیریت دکتر امیرتیمور پاینده، «بیمه های پارامتریک و بیمه‌های مبتنی بر شاخص» با مدیریت دکتر یونس مظلومی و «مشتقات و اوراق بهادار مرتبط با بیمه» با مدیریت مریم یاراحمدی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
گفتنی است با توجه به مجازی بودن این رویداد، صدور هر نوع گواهی‌نامه‌ منوط به حضور بیش از ۶۰ درصدی در سخنرانی‌ها که به دو زبان فارسی و انگلیسی و در بستر اپلیکیشن زوم برگزار می شود، می باشد و علاقه مندان می توانند از طریق این لینک نسبت به تکمیل اطلاعات و فرایند ثبت‌نام خود اقدام کنند.
همچنین برنامه کامل زمانبندی و چکیده مقالات هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی ایران از اینجا قابل دریافت است:

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied