شمانیوز
شما نیوز

بیمه رازی/

کارگروه بیمه‌های باربری سندیکا به میزبانی بیمه رازی برگزار شد

جلسه کارگروه بیمه‌های باربری سندیکا با تاکید بر تسهیل‌گری در رشته حمل و نقل به میزبانی بیمه رازی و « به ریاست سهیلا شرفی دبیر کارگروه بیمه باربری و مدیر باربری بیمه رازی» برگزار شد.

کارگروه بیمه‌های باربری سندیکا به میزبانی بیمه رازی برگزار شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، جلسه کارگروه بیمه‌های باربری سندیکای بیمه ایران به میزبانی بیمه رازی در راستای بررسی آیین نامه ۷۹ بیمه مرکزی و ایجاد وحدت رویه در صنعت بیمه در مواجه با مسائل مرتبط برگزار شد.
در این جلسه که اولویت آن به‌روزرسانی و توافقات صورت گرفته میان اعضا جهت شفاف سازی در پوشش‌ها و ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر از سوی بیمه گران فعال در رشته بیمه‌های باربری صنعت بیمه به بیمه‌گزاران بود، موارد فوق مورد بررسی قرار گرفت و خروجی‌های قابل قبولی برای اعضای کارگروه بیمه‌های باربری سندیکا در راستای ایجاد وحدت رویه، تعاملات سازمانی و ارتقاء جایگاه فنی داشت.
بر اساس این گزارش، کارگروه بیمه‌های باربری سندیکای بیمه ایران با برگزاری این جلسات در تلاش است تا حقوق بیمه‌گزاران و بیمه‌گران بیش از پیش رعایت شود تا در نهایت نارضایتی و اختلاف در بین بیمه‌گران و بیمه‌گزاران کاهش یابد.

EF56D85E-CA85-4318-B8C4-F07B76ABA088

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied