شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون/

«اینشورتاک» به مرحله نهایی رفت

دبیر اجرایی رویداد اینشورتاک از انتخاب ۱۳ برگزیده نهایی این مسابقه خبر داد و گفت: مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه به مرحله فینال رسیده است.

«اینشورتاک» به مرحله نهایی رفت

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، دبیر اجرایی رویداد اینشورتاک در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که جلسات ارزیابی آثار شرکت کنندگان در مسابقه اینشورتاک به صورت مستمر برگزار شده و به نتیجه نهایی رسیده است،‌ اظهار کرد: فیلم های ارسالی در مرحله اولیه توسط تیم سه نفره بازبینی و آثار برگزیده از میان آنها انتخاب شد.

در حاشیه جلسه ارزیابی آثار، یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به عنوان حامی این رویداد، استقبال گسترده از این مسابقه را باعث دلگرمی برگزار کنندگان دانست و با تاکید بر این که شبکه فروش صنعت بیمه باید بتواند در معرفی محصول خود بسیار قوی عمل کند، افزود: خوشبختانه آثار رسیده نشان داد که استعدادهای بسیار خوبی در این صنعت وجود دارد و امیدواریم احیای این پتانسیل ها بیش از پیش قوت بگیرد.

محمد باباکردی سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون به عنوان عضو کمیته ارزیابی آثار نیز کیفیت اجراهای رسیده به دبیرخانه مسابقه را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: هم کارکنان شرکت های بیمه و هم نمایندگان آثار خود را ارسال کرده بودند و این نشان دهنده سطح بالای استقبال از رویداد بود.

محمد حسین یوسفی، سرپرست بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون نیز با تاکید بر این که سطح تصویرسازی ها در صنعت بیمه تغییر و از حالت سنتی عبور کرده است، از دریافت آثار با کیفیت به دبیرخانه مسابقه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم این مسابقه در سال های بعد نیز با قوت ادامه پیدا کند.

فرشته ایران نژاد از داوران این مسابقه نیز با بیان این بسیاری از سخنرانی های رسیده به مسابقه، اصولی و غیر کلیشه ای بود، گفت: اجرای حرفه ای فعالان صنعت بیمه نشان داد که بیمه گران در این حوزه رو به پیشرفت هستند.

فربد طهرانی دیگر داور مسابقه نیز با قدردانی از تیم برگزاری و اجرا کنندگان آثار، گفت: نحوه سخنرانی کردن در نتیجه مذاکره بسیار موثر است و حقیقتا انتظار نمی رفت که این سطح از توانایی در صنعت بیمه وجود داشته باشد.

حمید عبیری نیز به عنوان داور این مسابقه تاکید کرد که به دلیل حجم بالای اجراهای باکیفیت،‌ داوری کردن بسیار مشکل بوده است و اظهار امیدواری کرد این توانایی به همه بدنه صنعت بیمه سرایت کند.

گفتنی است فینال مسابقه در تاریخ پیش بینی شده در پنجم آذرماه به صورت حضوری و با شرکت مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار و در آن سخنرانان برتر سال صنعت بیمه معرفی می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied