شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه خاورمیانه مطرح کرد:

بیمه خاورمیانه ، در مسیر فروش الکترونیک بیمه زندگی

بیمه خاورمیانه ، در مسیر فروش الکترونیک بیمه زندگیاخبار پولی مالی- سال گذشته 3 مشتری سازمانی بیمه زندگی داشتیم. بخشی از فروش ما امسال هم برای فروش بیمه های زندگی سازمانی طراحی شده اند.

بیمه خاورمیانه ، در مسیر فروش الکترونیک بیمه زندگی
به گزارش شمانیوز به نقل از اخبار پولی مالی : شرکت بیمه خاورمیانه اولین شرکت بیمه تخصصی زندگی در بهمن95 وارد عرصه بیمه گری کشور شد و در این مدت تلاش نمود تا با ارائه روش های نوین فروش و عرضه بیمه ، سهم بیمه زندگی را در سبد خانوارهای ایرانی افزایش دهد.
بیمه خاورمیانه ، در مسیر فروش الکترونیک بیمه زندگی
این شرکت بیمه ای که در مجموعه سهامداری خود بانک خاورمیانه و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران را همراه دارد ، در مسیر توسعه فروش بیمه های زندگی گام هایی را برداشته است . از این رهگذر فرصت را مغتنم شمردیم تا با مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه به گفتگو بپردازیم . وی دانش آموخته رشته فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ارشد بوده و دارای سوابق مدیریتی در وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی است.
پرسش آغازین ما از مدیرعامل بیمه خاورمیانه درباره برنامه های این شرکت تخصصی بیمه زندگی بود که مهندس نوروزی اینگونه پاسخ داد:
برای سال 98 تلاش کردیم بازنگری در محصولات بیمه ای داشته باشیم و در این زمینه به ارائه خدمات از طریق سرویس B&B برای نمایندگان اقدام کردیم. در این محصول نمایندگان ما از طریق موبایل می توانند ثبت پیشنهاد تا فروش بیمه نامه را به راحتی انجام دهند. اجرای این سرویس باعث افزایش سرعت و تسهیل کار نمایندگان و بیمه گذاران شد.
با توجه به این که هرم سنی جامعه به سمت بازنشستگی می روند محصول مستمری خاص تعریف شده که از طریق بسترB&B ارائه خواهد شد. اقدام دیگر گرفتن مجوز راه اندازی 30 دفتر در سراسر کشور بود که با راه اندازی این دفاتر و نصب تابلوهای معرفی بیمه خاورمیانه، یک بخشی از نگرانی ها که در مورد تبلیغات وجود داشت پوشش داده خواهد شد.
از مدیرعامل بیمه خاورمیانه درباره استارت آپ ها و ورود نوآوری به فروش بیمه های زندگی پرسیدیم که وی پاسخ داد: محصول B&B طراحی شده در بیمه خاورمیانه، صفر تا صد ثبت پیشنهاد تا صدور بیمه نامه را به صورت الکترونیکی انجام می دهد و این قابلیت را دارد که نماینده بیمه در همان زمان که در حال صحبت با بیمه گذار است ثبت درخواست وی را نیز انجام دهد و بیمه نامه برایش صادر شود و به کار سرعت دهد. ارائه این سرویس مخصوصا در زمینه بیمه عمر بسیار مفید است.
مهندس نوروزی به این پرسش که به اهداف سال 97 رسیده اید یا خیر ، پاسخ داد: در سال 97 به بیش از 50 درصد از هدف گذاری خود رسیده ایم و امسال اهداف بالاتری را برای خود در نظر گرفته ایم. مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در پاسخ به دو سوال کوتاه ما درباره فروش سازمانی بیمه زندگی و اوراق بهادار بیمه ای گفت:
سال گذشته 3 مشتری سازمانی بیمه زندگی داشتیم. بخشی از فروش ما امسال هم برای فروش بیمه های زندگی سازمانی طراحی شده اند.
بخشی از سرمایه گذاری بیمه زندگی خاورمیانه در زمینه بورس است ولی مقرر شده که در این زمینه نیز سرمایه گذاری کنیم و از همان ابتدا که افراد برای بیمه زندگی ثبت نام می کنند با موافقت خودشان می توانند صندوق مخصوص بورسی را انتخاب کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied