شمانیوز
شما نیوز

قرنطینه یک شهر جدید در چین

«سویی فونخه» یک شهر کوچک بدون حتی یک بیمارستان پیشرفته با تجهیزات لازم برای مقابله با کرونا است و افزایش شمار بیماران می تواند شرایط را دشوارتر کند.

قرنطینه یک شهر جدید در چین

به گزارش شمانیوز و به نقل از فرارو: همزمان با پایان دوران قرنطینه و آزادی تردد شهروندان شهر ووهان کانون شیوع ویروس کرونا در چین پس از ۷۶ روز، یک شهر در شمال شرق این کشور با تدابیر جدید قرنطینه و محدود کننده مواجه شده است.

به گزارش ایرنا از رسانه های چین، مقامات شهر «سویی فونخه» در استان «خه لونگ جیانگ» واقع در شمال شرق چین امروز چهارشنبه اعلام کردند محدودیت هایی را برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا برای مردم در نظر گرفته اتد.

به مردم این شهر اعلام شده است در مجتمع های مسکونی خود بمانند و فقط یکی از اعضای خانواده هر سه روز یکبار می تواند برای خرید مایحتاج از مجتمع مسکونی خارج شود.

تلویزیون چین گزارش کرده است این مورد، تازه ترین مورد قرنطینه در یک شهر چین در شرایطی است که محدودیت های رفت و آمد در کانون شیوع بیماری برداشته شده است.

این اتفاق پس از آن می افتد که استان «خه لونگ جیانگ» چین اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا به ۲۵ نفر رسیده است که احتمال می رود به ترددهای مرزی مربوط باشد زیرا این استان با روسیه هم مرز است.

تقریبا همه شهرهای چین از کرونا پاک شده اند این موضوع خوشنودی مردم را به دنبال داشته است و بسیاری از مردم این ایام را روزهای عبور از سختی ها می دانند اما وضعیت در استان خه لونگ جیانگ چین کماکان نگران کننده است.

«سویی فونخه» یک شهر کوچک بدون حتی یک بیمارستان پیشرفته با تجهیزات لازم برای مقابله با کرونا است و افزایش شمار بیماران می تواند شرایط را دشوارتر کند.

از شهر ووهان هم خبر می رسد که نزدیک به ۵۵ هزار نفر امروز با قطار از شهر خارج شده و ۱۰ هزار نفر هم با هواپیما جابجا شده اند با این حال پروازهای ووهان به پکن و کشورهای دیگر باز نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied