شمانیوز
شما نیوز

گزافه‌گویی وزیر خارجه امریکا علیه ایران در سرزمین‌های اشغالی

وزیر خارجه آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است در اظهاراتی ادعایی بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را به ایجاد ارعاب در سراسر جهان متهم کرد.

گزافه‌گویی وزیر خارجه امریکا علیه ایران در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران : مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در گزافه‌گویی‌های تازه خود بار دیگر ایران را به ایجاد وحشت در سراسر جهان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا متهم کرد.

وزیر خارجه آمریکا که در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، در اظهاراتی ادعایی گفت علی‌رغم تشدید بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در خاورمیانه، ایران همچنان از منابع خود برای ایجاد وحشت و ارعاب در سراسر جهان بهره می‌گیرد.

پیشتر نیز پمپئو در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی وعده داد واشنگتن به طور مداوم از تل‌آویو برای دفاع از «حقوق» خود حمایت می‌کند.

پمپئو ساعتی پیش برای دیدار با نتانیاهو و بنی گانتس، رهبر حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد. وزیر امور خارجه آمریکا پس از ورود به سرزمین‌های اشغالی در پیامی توئیتری گفت موضوعاتی که به آن‌ها خواهد پرداخت بر محور شیوع جهانی کرونا و تنش‌های مرتبط با ایران در مناطق اشغال شده به دست رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied