شمانیوز
شما نیوز

اعتراف جنجالی داور عصرجدید درباره احسان علیخانی + فیلم دیده نشده

آریا عظیمی نژاد در گفتگو با سامان احتشامی: از علیخانی خوشم نمیومد ! آریا عظیمی نژاد نوازنده سه تار و آهنگساز قطعه میم مث مادر می باشد که به تازگی در برنامه عصر جدید به عنوان داور مشغول به فعالیت می باشد.

اعتراف جنجالی داور عصرجدید درباره احسان علیخانی + فیلم دیده نشده

آریا عظیمی نژاد در گفتگو با سامان احتشامی: از احسان علیخانی خوشم نمیومد ! آریا عظیمی نژاد نوازنده سه تار و آهنگساز قطعه میم مث مادر می باشد که به تازگی در برنامه عصر جدید به عنوان داور مشغول به فعالیت می باشد.

 

 

8fJTV0MsIeMl

کودکی آریا عظیمی نژاد

در این بخش بیوگرافی آریا عظیمی نژاد آهنگساز و خواننده مشهور را مرور مکنیم ، آریا عظیمی نژاد بیشتر بخاطر موزیک سازی های مشهور خود و همچنین داوری برای مسابقه عصر جدید شهرت دارد.

 

a6CWsUdtRYBk

مشهور ترین کارهای آریا عظیمی نژاد

از مشهور ترین کارهای او می توانیم: آهنگسازی مجموعه پایتخت و فیلم سینمایی میم مثل مادر را نام ببریم.

 

در کارنامه کاری عظیمی نژاد،آهنگسازی برای شش تئاتر،30 سریال تلویزیونی و بیش از 20 فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه دیده می شود. از جمله معروف ترین سریال هایی کـه موزیک آن نیز اقبال عمومی بسیاری یافت، سریال پایتخت بـه کارگردانی سیروس مقدم بودکه عظیمی نژاد توانست با بهره گیری از موسیقی فولکلور شمال و بعد ها در قسمت دوم فولکور جنوب کار او را در دید مخاطبان بسیار ارزشمند کرد.

 

خانواده هنری آریا عظیمی نژاد

 آریا عظیمی نژاد فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده هنری به دنیا آمد پدرش سال ها فعالیت خود را در زمینه نوجوانان و کودکان ادامه داده و محبوبیت وی با برنامه خانه عروسک ها که در سالهای ابتدایی انقلاب از تلویزیون پخش میشد به چشم آمد.

 

InVfM2QMSjTA

آریا عظیمی نژاد نوازنده سه تار

 همانطور که پیش از این اشاره شد آریا در خانواده ای هنر ای متولد شده است وی نوازندگی سه تار را به کمک پدرش آغاز کرد و در ادامه در 16 سالگی که به سال 1366 برمیگردد در کلاسهای اساتیدی همچون محمود تاجبخش و جلال ذوالفنون حضور پیدا کرد تا مهارت خود را بالا ببرد.

 

از آریا عظیمی نژاد داور مسابقه عصر جدید بیشتر بدانید

 جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال 83 و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

 

npnfKHGp0XTw

موفقیت او در بریتانیا با رشته فولکلور بین المللی با تکنوازی سه تار درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی وی با پیانو نواز و آهنگساز معروف بریتانیایی جاسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری شان در چند پروژه نیز ختم شد و توانست موفق به ساخت چندین قطعه برای فیلم های خارجی شود.

 

مهم ترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده و گویا و فاخری میباشد که وی در موسیقی هایش به کار میبرد آریا شخص بسیار ساکت و صبوری در زندگی شخصی خود است.

 

برادر آریا عظیمی نژاد

 نیما برادر آریا عظیمی نژاد نیز در عرصه نوازندگی فعالیت دارد و صدابردار و نوازنده سه تار می باشد وی نیز همچون آریا در وهله اول موسیقی را تحت نظر پدر و برادرش شروع کرد و بعد ها از راهنمایی ها و آموزشهای اساتیدی همچون کیوان میرهادی ، محمدرضا لطفی ، فرهاد فخرالدینی و پشنگ کامکار بهره مند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied