شمانیوز
شما نیوز

انگلیسی صحبت کردن شاهرخ استخری با دخترش غوغا به پاکرد + فیلم

در این ویدئو انگلیسی حرف زدن شاهرخ استخری با دخترش را می بینید.

انگلیسی صحبت کردن شاهرخ استخری با دخترش غوغا به پاکرد + فیلم

شاهرخ استخری بازیگر معروف ایرانی است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است و دو دختر ناز دارد. در ادامه در شمانیوز می خواهیم ویدئویی برای شما قرار دهیم که در آن انگلیسی حرف زدن شاهرخ استخری را با دخترش پناه نشان می دهد.


 

 

شاهرخ استخری در 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. او فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. 

 

21980151_274141449764651_6878713715970015232_n

  • نام:شاهرخ
  • نام خانوادگی:استخری
  • تاریخ تولد:1359/7/14
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات:  فارغ التحصیل مهندسی صنایع
  • تاهل:متاهل
  • فرزندان:دو دختر به نام پناه و نبات

 

 

همسر شاهرخ استخری ؛ سپیده بزمی پور


سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به مناسبت سالروز تولد همسرش عکسی منتشر کرد که هم طرفداران خودش در فضای مجازی و هم طرفداران شاهرخ را سوپرایز کرد و آن چیزی نبود جز عکس چهار نفره خانوادگی خودشان …

 

 
 
همسر شاهرخ استخری ، سپیده بزمی پور ؛ در صفحه ی شخصی اش نوشت :
 
تولدت مبارک مرد من … خدارو هزار مرتبه شکر که به دنیا اومدى تا یار و همدم من بشى و خیلى روزارو با هم پشت سر بذاریم … چه خوب … چه بد … چه سخت … چه اسون … تو پستى بلندیهاى زندگى هواى همو داشته باشیم … دست و همو بگیریم … یاد هم بندازیم که خدا اون بالا نشسته … مگه میشه بنده ى خودشو فراموش کنه … حتمااا حکمتى هست … شک نکن … بعد بازم تلاش کنیم … تو بخشى از وجود منى … من و تویى دیگه نیست … شدیم ما … ما و دو تا دخترى که خدا سرمون منت گذاشت و بهمون هدیه داد …

چقدر شکرش میکنم که شماهارو دارم …چقدر پناه و نبات خوشبختن که تورو دارن … تو قهرمان زندگیشونى و عشق زندگى من … مرسى براى تمام زحمتایى که براى ما میکشى … من میدونم … میفهمم … تو خیلى مهربونى … شاید خیلیها اینو ندونن … اما تو بنده ى خوب خدایى … . براتون با تمام وجودم بهتریناى زندگى رو ارزو میکنم … ارزو میکنم عشقتون همیشه تا اخر عمرتون پایدار باشه … اگه هنوز پیداش نکردین اینو بدونین که به وقتش خدا بهترینشو براتون رقم میزنه … اگه از عشقتون دلگیرین با هم حرف بزنید و بیشتر از این دلتنگى نکشید … . امیدوارم امشب صداتون به اون بالابالاهااااا برسه و دلتون غرق شادى و ارامش بشه … . ارزوهاتون دونه دونه براورده بشه … . تنتون سلامت باشه … . انتظارا هم تموم بشه و یه دنیا خوشحالى جاشو بگیره … . خدایا شکرت … . دوستون دارم مهربوناى من …

 

 

شاهرخ در مصاحبه ایی درباره ازدواجش با سپیده گفت :


ازدواج برای من در حدود ۳۱ سالگی اتفاق افتاد و به نظرم اتفاقی است که نمی‌شود دقیقا آن را پیش بینی کرد. تقدیر و سرنوشت دراین موضوع خیلی دخیل است. همه چیز در ازدواجم خیلی سریع اتفاق افتاد و هم خانواده من و هم خانواده همسرم هیچ مشکلی ایجاد نکردند. مقوله‌هایی مثل مهریه، جهاز و مراسم عروسی آن قدر ساده بود که شاید باور نکنید.

او همچنین چندی پیش درباره ی علت منتشر نکردن عکس همسرش در مصاحبه ایی گفته بود : در برهه‌ای که هر چند وقت یک بار عکسی منتشر می‌شد که می‌گفتند این همسر شاهرخ استخری است که همه دروغ بود. عمده دلیل موضوع این است که دوست ندارم همسرم هم وارد حواشی این حرفه شود و خودمان به اندازه کافی درگیر این مساله هستیم.

شاهرخ درباره ی بازیگری و پیچ و تاب های آن ، درامد و توقعات همسرش گفت : همسرم مثل خودم از خانواده متوسطی است و به قول معروف به لحاظ اجتماعی هم طبقه بودیم. آن چه قرار بود در زندگی اتفاق بیافتد چیز خیلی متفاوتی از زندگی قبلی‌امان نبود. همسرم از کودکی در ایران زندگی نمی‌کرد و از ۱۶ سالگی کار کرده و این را با افتخار می‌گویم، چون فاکتور مهمی برای من بوده است. برایمان اتفاق عجیب و غریبی نبود اگر من در بازیگری بیکار بودم؛ چون هر دو نفرمان می‌توانستیم و برویم کار کنیم و در آمد داشته باشیم. همسرم اصلا آدم متوقعی نبوده و نیست.

 

 

شاهرخ استخری و همسرش در جمع بچه های سنجاق به مناسبت سالروز تولدش


شاهرخ استخری هم در این میان عکسی از همکارانش در سنجاق منتشر کرد و نوشت : سپاس از تبریک های قشنگتون ( عکس با بچه های سنجاق ) – طلافروشی سنجاق متعلق به شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است که چند شعبه در تهران و چند شهر دیگر دارد و چند سالی که در زمینه ساخت و ساز و فروش طلا و جواهر کار می کند .

 

 

 

مصاحبه کوتاه با شاهرخ استخری: 

 

 از یک رزومه شروع کنیم:


- اولین کارم در عرصه ی بازیگری یک نقش کوچکی بود در تئاتر اسب های اقای محمد رحمانیان که سال 81-82 بازی کردم بعد یک دوره ی بازیگری هم دیدم زیر نظر خانم نصیرپور و اقای پیام دهکردی و اقای هدایت هاشمی که هم در دوره ی مقدماتی و هم در دوره ی پیشرفته شرکت کردم و 5 تا کار کوتاه هم بازی کردم که بعضی هاشون برای جشنواره ها بود و زیاد هم مهم نبودند ولی اولین کار بلند تصویری ام هم تلخون بود که نقش اصلی رو بازی میکردیم با سیاوش خیرابی و مجید سالم که دوست دارم اسمش رو ببرم و امیدوارم موفق تر بشه و بعد از اون هم خود اقای امینی من رو به اقای مقدم برای فیلم پریدخت معرفی کردند

 

رشته ی تحصیلی ات چیه؟


-مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل داده ها و سیستم ورودی 78

 

مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل داده ها وسیستم چه ربطی داره به بازیگری؟


-هیچ ربطی نداره……تقریبا سال اخر دانشگاه بودم که کار تئاتر اسب ها رو بازی کردم

 

از قبل علاقه داشتی؟


-از بچگی ولی یادمه روم نمیشد بروم جلوی دوربین

 

اقای امینی چی توی شما دیدند که برای اولین حضورتون یکی از نقشهای اصلی رو بهتون پیشنهاد دادند؟
 

-اقای امینی یک شخصیه که واقعا دغدغه ی معرفی بازیگر داره من میتوانم یک لیست بلند بالا از بازیگر تا عوامل پشت صحنه نام ببرم که اقای امینی برای  اولین بار معرفی شون کرده.

 

اولین جرقه برای بازیگر کی در ذهنتون زده شد؟
 

به دلیل حساسیت خانواده ام به تحصیل سال اخر بود که چند اموزشگاه رفتم برای ثبت نام بازیگری و حداقل کاری که میتونستم انجام بدهم این بود که یک دوره ی اموزشی ببینم و اینکه با یک سری جوون در یک موسسه باشی و بین اون همه جوون مستعد بازی کنی و با اونها تمرین میکنی

 

چرا از بین اون همه جوون شاهرخ استخری شد؟
 

خیلی ها هم شدند ولی خیلی هایی که نشدند امیدوارم بشوند چون ما دیدیم که چه استعدادهایی دارند ولی خودم واقعا نمیدونم شاید خدا خواسته من تو این زمان وارد این عرصه بشوم نه شش سال قبل و چقدر خوب

 

اگه پدرتون به درس خواندنتون علاقه داشت چرا نرفتید دنبال تحصیلات رشته ی هنر؟


-اتفاقا رفتم برای فوق لیسانس رشته ی هنر رو امتحان دادم ولی رتبه ام شد 400 و نتونستم چون نخواندم.

 

 

زندگینامه:

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ بازیگر معروف سینمای ایران در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های شبکه خانگی نقش آفرینی کرده است. او متاهل است و دو دختر دارد. شاهرخ استخری فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. وی اکنون یکی از چهره های شناخته شده تلویزیون و سینما می باشد.

 

زندگینامه شاهرخ استخری

 

 

ازدواج و زندگی شخصی شاهرخ استخری :

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او متاهل بوده و نام همسرش سپیده بزمى پور است.  وی در سال ۱۳۹۰ با سپیده بزمی پور ازدواج کرد و دو سال بعد صاحب فرزند شد. اولین دخترشان پناه ۵ سال دارد و دومین دخترشان نبات، آبان ۹۷ به دنیا آمد.

وی درباره زندگی اش گفت : در زندگی ام مشکلات زیادی داشته ام اما خداروشکر که توکلم به خداست .بعد از بچه دار شدند به فکر کار با ثبات افتادم زندگی منو همسرم با پستی بلندی ها میگذرد اما وقتی پای فرزند پیش می آید همه چیز فرق میکند و سپس فکر کاری با درامد خوب و ثبات خوب افتادم.

 

8e0d002f-f4a1-4027-8919-3d358add375f

 

نمی‌خواهم عکس همسرم منتشر شود!

شاهرخ استخری علاقه ای به پخش تصاویر وی با همسرش ندارد. خبر ازدواج شاهرخ استخری توسط علی ضیا در یک برنامه رادیویی ( اینجا شب نیست رادیو جوان ) اطلاع رسانی شد و علی ضیا در این برنامه به شاهرخ استخری تبریک گفت. سرانجام شاهرخ استخری برای اولین بار عکس همسر خود را به مناسبت تولدش منتشر کرد.

 

عکس همسر شاهرخ استخری

6

 

ناراحتی از علی ضیا :

او در مصاحبه ای در پاسخ به سوال آیا بخاطر منتشر شدن خبر ازدواجت توسط علی ضیا از او ناراحتی ؟ استخری پاسخ داد : من علی ضیاء را از زمانی که «گزینه جوان» را اجرا می کرد دوست داشتم. وقتی این ماجرا اتفاق افتاد و مطلع شدم علی در برنامه اعلام کرده، ناراحتی ام از این نبود که چرا علی تبریک گفته، از این ناراحت بودم که وقتی من راجع به مسئله ای که در زندگی شخصی ام اتفاق افتاده صحبت نکرده ام شاید به این معناست که نمی خواهم آن را رسانه ای کنم و یا حداقل ترجیح می دادم این موضوع در جای درست خودش و از طریق خودم اطلاع رسانی شود. ناراحتی من فقط همین بود و مشکل و کدورتی بین ما نبوده و نیست و آن مسئله هم خیلی زود حل شد.

 

 

خانواده شاهرخ استخری :

شاهرخ استخری یک خانواده ی ۵ نفره با دو خواهر کوچکتر از خود را داراست. مادرش خانه دار بوده و پدرش کارمند پتروشیمی است. آنها در تهران زندگی می کنند اما اصالتشان به شهر باستانی استخر استان فارس بر می گردد. آقای استخری هیج علاقه ای به بازگو کردن مسائل شخصی زندگی اش ندارد و هرگز هیچگونه عکسی از همسرش در فضای مجازی منتشر نکرد. این بازیگر در مصاحبه ای در مورد همسرش گفت که او از ۱۶ سالگی کارگری کرده و همیشه روی پای خودش ایستاده است.

 

عکس جدید شاهرخ استخری و پدرش

61489082

 

سابقه فعالیت شاهرخ استخری :

شاهرخ استخری بازیگر جوان و مستعد کشورمان از نوجوانی به بازیگری و فعالیت در عرصه هنر علاقه داشت اما خانواده اش اصرار داشتند که وی تحصیلات آکادمیک در رشته مهندسی داشته باشد بنابراین در رشته مهندسی صنایع درس خواند اما پس از فارغ التحصیلی سال ۱۳۸۱ به سراغ علاقه اش رفت و به صورت اتفاقی با تیم نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان آشنا شد. اجرای تئاتر اسب ها اولین تجربه بازیگری وی است و پس از آن به طور جدی این حرفه را دنیال کرد.

شاهرخ استخری دوره های آموزش بازیگری آموزشگاه کارنامه را زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند و پس از آن سال ۱۳۸۴ با نقش آفرینی در فیلمی به نام ” یک شب همین طوری کنارم باش ” ساخته علی همراز مقابل دوربین رفت و پس از آن سال ۱۳۸۶ با بازی در سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم از قاب تلویزیون دیده شد. وی در این سریال همبازی علی مصفا و لیلا حاتمی بود .

نقشی که شاهرخ استخری را به شهرت رساند نقش بهزاد در سریال دلنوازان می باشد. سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده یکی از سریال های پرمخاطب سال ۱۳۸۸ است که سحر قریشی، سمانه پاکدل، سیاوش خیرابی، فریبا کوثری و شاهرخ استخری نقش آفرینان این سریال بوده اند.
 

سابقه فعالیت شاهرخ استخری

 

 

صفحه اینستاگرام شاهرخ استخری :

شاهرخ استخری با آیدی shahrokh_estakhri در اینستاگرام فعالیت دارد.

 

صفحه اینستاگرام شاهرخ استخری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهراسا ات

    این خانواده خیلی خوبن