شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چگونه در کمتر از 1 ساعت پاورپوینت کلاس آنلاین را آماده کنیم؟

آخرین باری که پاورپوینت درست کرید یادتان است؟ چقدر وقت صرف کردید؟ آیا از نتیجه کارتان راضی بودید؟ اصلا فکر درست کردن پاورپوینت به شما اجازه داد تا محتوای باکیفیت (که مهمتره) جمع‌آوری کنید؟ فرقی نمیکنه که شما استاد یا معلم و دانشجو یا دانش‌آموز باشید! جزو هر دسته‌ای که باشید حتما با ارائه سروکار خواهید داشت و با مجازی شدن آموزش، ارائه بدون پاورپوینت سخت و بی‌معناست. ما در این مقاله راهکاری سریع و راحت برای آماده کردن پاورپوینت ارائه به شما پیشنهاد می‌کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه در کمتر از 1 ساعت پاورپوینت کلاس آنلاین را آماده کنیم؟

اهمیت پاورپوینت در کلاس آنلاین

در سال 98 با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مدرسه، دانشگاه و آموزشگاه‌های مختلف، لزوم استفاده از ابزارهای آموزش آنلاین همچون پاورپوینت بیش از پیش احساس شد. در یک ارائه حضوری، نحوه ارائه و زبان بدن شما بسیار اهمیت دارد. اما در یک ارائه آنلاین، به دلیل مجازی بودن و دیدن نشدن شخص ارائه دهنده، پاورپوینت ارائه به عنوان تنها چیزی که مخاطب از شما می‌بیند، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

پاورپوینت که احتمالا شما با آن آشنا هستید، بهترین و کاربردی‌ترین ابزار ارائه (چه آنلاین و چه غیر آنلاین!) است. به کمک این نرم افزار شما به راحتی می‌توانید محتواهای مختلف همچون نوشته، عکس، ویدئو، نمودار، جدول و ... را به شکلی زیبا و قابل فهم ارائه دهید. برای استفاده از پاورپوینت شما باید یک قالب پاورپوینت با تم هماهنگ با موضوع ارائه بسازید. اما طراحی یک تم پاورپوینت از صفر بسیار زمانبر و مشکل است. راهکار سریع و آسان ما استفاده از قالب‌های آماده پاورپوینت است.

قالب پاورپوینت آماده را از چه سایتی دانلود کنیم؟

تم‌های پاورپوینت آماده را در هر سایت ایرانی و خارجی می‌توان یافت. ما تلاش کردیم یکی از بهترین سایت‌های ارائه دهنده تمپلیت پاورپوینت که در کنار محتوای باکیفیت و پشتیبانی قوی، ایرانی نیز باشد را شناسایی و به شما معرفی کنیم، نتیجه این جستجو، وبسایت gam98.ir است.

تم‌های پاورپوینت گام98؛ پاورپوینت‌هایی برای همه سلایق

شما ممکن است با هر کلاس و رشته و درسی که دارید به قالب پاورپوینت نیاز پیدا کنید. به همین دلیل نیز گام98 پاورپوینت‌های خود را براساس نیاز جامعه علمی و رشته‌های درسی مختلف (همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید) طراحی و دسته‌بندی کرده است. برای دسترسی به این مجموعه بزرگ و متنوع پاورپوینت بر روی قالب پاورپوینت برای تدریس کلیک کنید.

6a114621-0303-42bf-9470-006b2e9c64d4

به عنوان مثال اگر شما یک معلم دینی، یا استاد الهیات و یا دانش‌آموز و دانشجویی باشید که ارائه‌ای دینی در پیش داشته باشید، قطعا نیاز به یک قالب پاورپوینت مذهبی دارید که دارای نقش و نگار اسلیمی و مذهبی باشد. برای دسترسی مستقیم به این تمپلیت‌های پاورپوینت، بر روی تم پاورپوینت مذهبی کلیک کنید. سپس یک قالب مذهبی پاورپوینت مطابق سلیقه خود از بین 10ها پاورپوینت آماده مذهبی انتخاب و دانلود نمایید. حال می‌توانید در کمتر از یک ساعت محتوای نوشتاری و تصویری خود را به این تم پاورپوینت منتقل کنید. تبریک! قالب پاورپوینت ارائه شما آماده شد.

94d7cef4-de69-441b-9377-cf18d23f3ceb

چگونه از قالب‌های پاورپوینت گام98 استفاده کنیم؟

دسته‌بندی پاورپوینت‌های گام98 مسیر شما را در انتخاب تمپلیت پاورپوینت دلخواه خود آسان کرده است. برای استفاده از قالب‌های پاورپوینت گام98، وارد دسته موردنظر شده، پاورپوینت دلخواه خود را انتخاب و دانلود نمایید. این پاورپوینت‌ها کامل هستند، یعنی اسلایدهایی برای قرار دادن نوشته‌ها، تصاویر، ویدئوها، جدول، نمودار و اینفوگرافی دارند. فونت‌ها بر روی آن‌ها ذخیره شده است و به طور کلی کاملا قابل ویرایش و شخصی‌سازی هستند. در مسیر آماده‌سازی پاورپوینت نیز هرکجا مشکلی پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته این وبسایت از طریق تماس و یا شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید.

پاورپوینت‌های پایان نامه گام98؛ بزرگترین مجموعه پاورپوینت پایان نامه

مهمترین ارائه‌هایی که در دوران آموزش آنلاین درحال برگزاریست، جلسات دفاع از پایان نامه است. در این جلسه شما باید نتایج ماه‌ها تلاش خود را ارائه دهید. پس باید همه قسمت‌های ارائه عالی و بی نقص باشد. همانطور که پیشتر گفته شد، در این جلسات مجازی، پاورپوینت جلسه دفاع بسیار اهمیت دارد. یکی از بزرگترین دسته‌های پاورپوینت گام98، دسته پایان نامه است. شما در این دسته می‌توانید قالب‌های پاورپوینت پایان نامه متنوعی مخصوص مقاطع تحصیلی مختلف (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانلود نمایید. برای دسترسی به این مجموعه جذاب بر روی قالب پاورپوینت پایان نامه کلیک کنید.

46f6fbf4-ff1d-45b5-a235-33c9009dfb61

سخن پایانی

همانطور که پیشتر گفته شد در ارائه آنلاین، پاورپوینت ارائه مهمترین و تاثیرگذارترین چیز است. برای آماده‌سازی پاورپوینت سعی کنید از قالب‌های آماده پاورپوینت استفاده کنید. زیرا

  • این قالب‌های آماده توسط طراحان حرفه‌ای برای هر موضوعی ساخته شده‌اند.
  • شما می‌توانید بجای صرف وقت برای ساخت پاورپوینت، زمان خود را صرف جمع‌آوری محتوای باکیفیت کنید.

در این مقاله gam98.ir به عنوان یکی از بهترین سایت‌های دانلود تم پاورپوینت معرفی شد. تنوع محصولات (برای هر رشته و سلیقه) در کنار پشتیبانی 24 ساعته، از ویژگی‌های بارز خدمات گام98 است. شما برای دسترسی راحت‌تر به محصولات این وبسایت از لینک‌های دسترسی درون متن استفاده کنید و یا قالب پاورپوینت گام98 را در اینترنت جستجو کنید. شما نیز اگر سایت مرجع دیگری برای دانلود قالب پاورپوینت می‌شناسید در پایین همه مقاله با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی