شمانیوز
شما نیوز

سیاوش اسد در گفتگو با شمانیوز//

اینفلوئنسری که برای رسیدن به محبوبیت انسانیت را زیر پا گذاشت

مجموعه سه‌گانه 19 به کارگردانی سیاوش اسد در حال ساخت می باشد.

اینفلوئنسری که برای رسیدن به محبوبیت انسانیت را زیر پا گذاشت

سیاوش اسد در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تولید و ساخت مجموعه سه‌گانه 19 هستم که سلام سینما زحمت پخش قسمت اول این مجموعه را کشیده است و همچنین در سایر پلتفرم‌ها هم به نمایش درآمده است.

وی گفت: در سه‌گانه 19 معضلات اجتماعی شهر تهران و آسیب‌هایی که کرونا با خود برای پایتخت به همراه داشته، به نمایش درآورده است. قسمت نخست این مجموعه در خصوص عدم استفاده صحیح از ماسک است که مردم بعد از استفاده از ماسک به‌جای اینکه آن را معدوم کنند، بر زمین می‌اندازند و این ماسک ممکن است مورد سوءاستفاده برخی سودجویان و یا موجب گسترش ویروس کرونا شود.  

نویسنده و کارگردان  سینما و تاتر  کشورمان در خصوص قسمت دوم مجموعه 19 این‌چنین بیان داشت: قسمت دوم درمورد واکسنهای تقلبی در ناصرخسرو است . قصه این داستان مربوط به یک پارک‌بانی است که فرزند او نیاز به پیوند ریه دارد و   پارک‌بان برای اینکه کودک خود به کرونا مبتلا نشود، در گوشه‌ای از بازار ناصرخسرو می‌ایستد و با اتفاقات عجیبی مواجه می‌شود. او با چشمان خود می‌بیند که برخی از بلاگرها و اینفلوئنسرها برای خرید واکسن به ناصرخسرو آمده‌اند و برای خرید واکسن کرونای قاچاق میلیون‌ها تومان هزینه می‌کنند و برخی هم برای اینکه پدر یا نزدیکان خود را برای به دست آوردن ارث و میراث از بین ببرند، برای خرید واکسن به ناصرخسرو رفت و آمد دراند . قسمت سوم این مجموعه هم در خصوص زندگی  قاچاقچیهای واکسن است که  با مغضلات اجتماعی درشهر دست و پنجه نرم میکنند 

اسد افزود: قصه مجموعه سه‌گانه 19 کاملاً براساس یک فرآیند تحقیقی نوشته شده و مبتنی بر واقعیتها روز اجتماعی با کمی تخیل نویسنده  .  این اثر اصلاً مجوعه مستند نیست. من تلاش کرده‌ام واقعیت جامعه را به تصویر بکشم .وقتی در  یک جامعه ، شلوغ و بهم ریخته  زندگی میکنی و در همان جامعه

کودکانی در حال رشد و زندگی   هستند  بدون اینکه از آینده مبهمشان اطلاعی داشته باشند جوانها نگران و پیرها بدون هیچ انگیزه ای

تقابل فکری نسل ها همیشه دغدغه جامعه های انسانی بوده و هست و انسانهایی که سمبلیک هستند  بی خبر از زجرهایی که باید از دست جامعه متحمل شوند در آنجا که جامعه تو را  تسلیم سرنوشتی میکند   که هرگز فکرش را نمیکردی آنهم فقط بخاطر یک لقمه نان، اینجاست که نقطه تراژیک ساخته میشود.

و  تحت فشار و سختیها دچار جنون آنی میشوی و  دست به انجام هر کاری می‌زنی قتل پسر و دختر به دست والدینشان. .واکسنهای تقلبی... و ... هزاران مورد دیگر

او با بیان اینکه کرونا شرایط کار را برای اهالی سینما و تلویزیون بسیار مشکل کرده است، گفت: بعضی از عوامل یا سر کار نمی‌آیند یا اینکه اگر در محل کار حضور می‌یابند، به خاطر بیماری خانواده و خطر کرونا خیلی سریع ترک کار می‌کنند و می‌روند و همین مسئله سبب شده تا نهایی شدن پروژ‌ه‌ها به تعویق بیفتد.

این کارگردان جوان کشورمان گلایه‌مند کمبود بودجه به سازندگان فیلم است و در این رابطه بیان داشت: بسیاری از فیلم‌سازان از بودجه شخصی برای ساخت فیلم استفاده می‌کنند، بدون اینکه خروجی مالی قابل توجهی برای آنها به همراه داشته باشد.

اسد گفت که پیش‌نویس فیلم بلند دلارام را انجام داده‌ایم که این فیلم در خصوص سایت‌های شرط‌بندی است و می‌خواهم بعد از اتمام سه‌گانه 19، ساخت این فیلم را شروع کنم.  همچنین علاقه دارم بار دیگر به تئاتر بازگردم و تله موش سه را بر روی صحنه ببرم .

WhatsApp Image 2021-07-19 at 14.32.10

WhatsApp Image 2021-07-19 at 14.23.29 (1)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی