شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین روش برای انتخاب بهترین کوله و چمدان بچگانه

در هنگام خرید چمدان کودک یا کوله پشتی بچگانه در نظر گرفتن نکات زیر می‌تواند به شما کمک نماید تا محصول مناسبی را انتخاب کنید:

بهترین روش برای انتخاب بهترین کوله و چمدان بچگانه

وقتی حرف از مسافرت به میان می‌آید، همه اعضای خانواده به دنبال چمدان خود می‌گردند تا بتوانند لوازم شخصی و موردنیاز خود را در آن قرار دهند. اکثر خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند در هنگام سفرحتماً به یک کوله یا چمدان مسافرتی کودک نیاز پیدا خواهند کرد؛ بنابراین اگر قصد خرید یک کوله بچه گانه یا یک چمدان مخصوص کودک را دارید که هم زیبا و جادار بوده و هم از دوام و کیفیت خوبی برخوردار باشد، لازم است به چند نکته کوتاه اما مفید توجه داشته باشید.

 

نکات مهم هنگام خرید کوله و چمدان کودک

در هنگام خرید چمدان کودک یا  کوله پشتی بچگانه در نظر گرفتن نکات زیر می‌تواند به شما کمک نماید تا محصول مناسبی را انتخاب کنید:
 

  • توجه به وزن چمدان و کوله پشتی
     

در نظر داشته باشید که وزن چمدان یا کوله پشتی باید در حدی باشد که کودک بتواند آن را به‌تنهایی جابه‌ جا کرده و احساس سنگینی بیش از حد برای او نداشته باشد. خوب است بدانید که کودکان نمی‌تواند اجسام با وزن بیشتر از 15% وزن بدنشان را حمل کنند؛ بنابراین بهتر است کوله و چمدانی را برای او انتخاب و خریداری نمایید که در کل وزن مناسبی داشته باشد. همچنین دراین‌خصوص می‌توانید به سراغ کوله‌ها و چمدان‌های چرخ‌دار بروید. مدل‌های چرخ‌دار اغلب دارای دو یا چند چرخ هستند که وزن کوله یا چمدان را به طور مساوی تقسیم می‌کنند.
 

  • توجه به جنس چمدان و کوله پشتی
     

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید کوله پشتی بچه گانه و چمدان برای کودکان توجه به جنس آنها است. کوله پشتی‌های مخصوص کودکان باید از دوام بالایی برخوردار باشند و شما می‌توانید به سراغ مدل‌های چرمی، جین یا پارچه‌ای بروید که نسبتاً باکیفیت هستند. در خصوص چمدان‌های مناسب کودکان نیز می‌توان به انواع سخت (فایبرگلاس) و نرم (پارچه‌ای) اشاره نمود که انتخاب هرکدام بستگی به سلیقه و نیاز کودک شما دارد. به‌طورکلی چمدان‌های فایبرگلاس یا سخت، وزن سبکی داشته، مقاوم بوده و ایمنی بالایی دارند. چمدان‌های نرم یا پارچه‌ای سازمان‌یافته‌تر بوده، از امکان افزایش ظرفیت برخوردار هستند اما نسبت به چمدان‌های مدل فایبرگلاس ایمنی پایین و مقاومت کمتری دارند.

 

6EzNY6Dm772i

  • توجه به اندازه و ابعاد چمدان و کوله پشتی
     

در نظر گرفتن اندازه چمدان و کوله پشتی متناسب با نیاز کودک از جمله موارد مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود. کوله پشتی بچگانه باید دارای عرض و ارتفاعی در حدود 5 سانتیمتر زیر تیغه‌های شانه تا کمر کودک باشد و اندازه چمدان نیز باید به‌گونه‌ای در نظر گرفته شود که کودک بتواند تمام وسایل شخصی خود از جمله اسباب بازی‌ها، پوشاک و ... را به نحوه مطلوبی در داخل آن قرار دهد.
 

  • توجه به طرح و رنگ ‌بندی چمدان و کوله پشتی
     

اگر سری به فروشگاه‌ های عرضه کننده چمدان و کوله پشتی مخصوص کودکان بزنید، با دنیایی از طرح‌ها و مدل‌های مختلف در رنگ ‌بندی‌های متنوع روبه‌ رو خواهید شد. پس بهتر است چمدان و کوله پشتی دخترانه یا پسرانه با طرح‌ های جذاب و رنگ ‌بندی‌های شاد را برای کودکان خود انتخاب کنید تا آنها از داشتن این وسیله لذت ببرند. چمدان یا کوله بچگانه پسرانه با طرح ‌های عروسکی و کارتونی جالب می‌تواند یک انتخاب مطلوب و مناسب برای پسربچه‌های شیطون و بازیگوش باشد.
 

8ecd902a8d9330594b20a65d8616b8ad7202d1f5_600x400 - Copy

  • توجه به زیپ چمدان و کوله پشتی
     

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید کوله پشتی برای کودک خود بخرید یا چمدان، حتماً در هنگام خرید به کیفیت زیپ‌های تعبیه شده در این محصولات توجه نمایید. پس لازم است زیپ‌های چمدان یا کوله پشتی را باز و بسته کنید تا از کیفیت آنها مطلع شوید و اگر مشاهده کردید مشکل و عیبی دارد یا کیفیت آن پایین است از خرید چمدان یا کوله پشتی خودداری کنید چراکه بعد از مدتی استفاده پاره خواهد شد.
 

  • توجه به قیمت چمدان و کوله پشتی
     

قیمت چمدان کودک و همچنین قیمت کوله بچگانه هر دو بستگی به عواملی مانند مدل، جنس، کیفیت، دوام، بودجه مورد نظر شما و ... دارد که هرکدام از این موارد می‌تواند در قیمت این محصولات تأثیرگذار باشد. البته باید در نظر داشته باشید که چمدان مخصوص کودک به نسبت از کوله پشتی بچگانه قیمت بالاتری داشته و گران‌تر است. اما در هر صورت محصولات باکیفیت و مرغوب از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
 

8ecd902a8d9330594b20a65d8616b8ad7202d1f5_600x400

برای خرید اینترنتی چمدان و کوله پشتی مخصوص کودک به کدام فروشگاه اینترنتی مراجعه کنم؟
 

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی با جدیدترین و به ‌روزترین محصولات هستید تا یک چمدان کودک جذاب را برای فرزند دلبندتان سفارش دهید یا اینکه به دنبال خرید کوله فانتزی دخترانه با طرح‌های متنوع و رنگ‌ بندی‌های شاد و مهیج هستید که هم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و هم قیمت مناسبی داشته باشد، ما به شما خرید از فروشگاه sandal.ir را توصیه می‌کنیم.

 

اگر می‌خواهید یک کوله پشتی بچه گانه با برندهای ایرانی یا خارجی را برای فرزند دلبند خود خریداری نمایید که هم شکیل و جذاب باشد و هم کیفیت و دوام خوبی داشته باشد، فروشگاه صندل  بهترین نمونه‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند، پس فرصت را از دست ندهید و همین‌الان از قفسه ‌های چیده شده با انواع کوله پشتی‌های بچگانه دخترانه و پسرانه موجود در این فروشگاه دیدن فرمایید. کوله مهدکودکی نیز در فروشگاه صندل موجود بوده و اگر فرزند شما مهد کودک می‌رود، می‌توانید برای او از نمونه‌های موجود در این فروشگاه، یک کوله مناسب را خریداری نمایید.

 

چمدان کودک نیز از دیگر محصولات عرضه شده در فروشگاه Sandal.ir   است که تنوع مدل‌های چمدان مخصوص کودک این فروشگاه کودکان شما را به وجد خواهد آورد.

 

و در انتها اگر تمایل دارید در خصوص خرید کوله بچگانه و چمدان مخصوص کودک اطلاعات بیشتری کسب نمایید، خواندن مقاله 7 نکته برای خرید یک کوله پشتی بچگانه تمام عیار را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

 

حتما نظر خودتان را در مورد فروشگاه صندل با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی