شمانیوز
شما نیوز

شربت دارچین

برای تابستان یک شربت خاص و متفاوت درست کن | طرز تهیه شربت دارچین با طعمی فوق العاده

در خبر زیر به شما طرز تهیه شربت دارچین خوشمزه و متفاوت را آموزش می دهیم.

برای تابستان یک شربت خاص و متفاوت درست کن | طرز تهیه شربت دارچین با طعمی فوق العاده

به گزارش شمانیوز : شربت دارچین، یک نوشیدنی خوشمزه و معطر است که از ترکیب دارچین طبیعی و سایر مواد افزوده شده ساخته می‌شود. شربت دارچین معمولاً به عنوان یک نوشیدنی خنک کننده در تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث تازگی و مزه خوش‌مزه در دهان می‌شود. شربت دارچین به دلیل خواص ضد التهابی و آرامش‌بخش دارچین، می‌تواند به بهبود سلامت عمومی کمک کند و به عنوان یک داروی طب سنتی تلقی شود. می‌توانید شربت دارچین را با دسرها، دسرهای فریز، نان و دیگر شیرینی‌ها یا به صورت مستقیم به عنوان نوشیدنی خنک مصرف نمایید.برای طرز تهیه شربت دارچین همراه ما باشید. 

موادلازم

• چوب دارچین: ۲ عدد
• شکر قهوه‌ای: ۱ لیوان دسته‌دار فرانسوی
• آب: ۲ لیوان دسته‌دار فرانسوی

طرز تهیه

در اولین مرحله از طرز تهیه شربت دارچین ساده، در یک قابلمه مقداری آب بریزید و روی حرارت قرار دهید. بعد از این که آب شروع به جوشیدن کرد، شکر و دارچین را به آن اضافه کنید. شکر را در آب هم بزنید تا دانه‌‌های آن حل شود.

حرارت را روی حالت ملایم تنظیم کنید و درب قابلمه را باز بگذارید. کف ایجاد شده روی شربت را بگیرید تا رنگ آن شفاف شود. حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا شربت دارچین غلیظ شود. سپس شعله را خاموش کنید. اجازه دهید شربت از دما بیفتد و سرد شود. سپس آن را صاف کنید.

در آخرین مرحله از طرز تهیه شربت دارچین، شربت سرد شده را در لیوان بریزید و روی آن را تکه‌های یخ بیندازید. می‌توانید کمی آبلیمو هم به آن اضافه کنید. شربت را بچشید و شیرینی آن را اندازه کرده و سرو کنید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied