شمانیوز
شما نیوز

تزریق ژل و چربی با بهترین متد در کلینیک زیبایی رز

شما همواره می خواهید بهترین احساس را در مورد وضعیت ظاهری خود داشته باشید اما نشانه های افزایش سن بالاخره در یک نقطه از زندگی خودشان را نمایان می کنند.

تزریق ژل و چربی با  بهترین متد در کلینیک زیبایی رز

اگر زمانی که جلوی آینه ایستاده اید احساس می کنید که چهره شما شادابی همیشگی خود را از دست داده، روش هایی مثل تزریق ژل و چربی کلینیک رز می توانند این احساس را در شما از بین ببرند و به چهره شما، جذابیت و جوانی قابل توجهی ببخشند.

 

 

تزریق چربی و تزریق ژل، تنها برای به وجود آوردن حجم مناسب پوست در چهره شما انجام می شود. این فعالیت ها می توانند به خوبی، وضعیت ظاهری سایر نقاط بدن شما را نیز تغییر بدهند. اگر می خواهید گونه هایی یا لب هایی برجسته داشته باشید،

 

 

اگر به دنبال این هستید که تاثیر چین و چروک ها را در چهره خود کم کنید و یا اگر به دنبال داشتن سینه و باسن بزرگ تر هستید، تزریق چربی و ژل کلینیک رز برای شما بسیار مفید و کارساز خواهند بود. هر کدام از این روش ها شرایط خاص خودشان را دارند و برای گروهی از افراد مناسب تر به نظر می رسند.

در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، تزریق ژل و تزریق چربی برای شما با کیفیتی مثال زدنی انجام می شود. در این کلینیک با بررسی های دقیق و نظر پزشک متخصص، بهترین و مناسب ترین فعالیت برای شما در نظر گرفته می شود و سپس با استفاده از جدید ترین ابزار روز دنیا، از چربی یا فیلر برای شما استفاده خواهد شد. این فعالیت ها می توانند شما را به ظاهر دلخواه خودتان برسانند و یک تغییر فوق العاده در چهره و یا اندام شما به وجود بیاورند.

 

 

 

تزریق چربی چیست؟

در این فعالیت زیبایی، چربی های غیرضروری از بدن خارج شده و در نقطه ای که حجم مطلوب خودش را از دست داده، قرار می گیرند. این فعالیت در سه مرحله انجام می شود.

مرحله اول برداشت چربی ها از نقاطی مثل شکم، بالای باسن یا ران ها است. امروزه به کمک دستگاه های نوین، حتی افرادی که چربی انباشته شده زیادی در بدن خود ندارند و لاغر هستند نیز می توانند این فعالیت را پشت سر بگذارند.

مرحله دوم آماده سازی چربی ها برای انجام تزریق خواهد بود. این چربی ها باید کاملا خالص شوند تا قدرتمند ترین سلول ها در موقعیت ایزوله قرار بگیرند. این خالص سازی به کمک دستگاه سانتریفیوژ انجام می شود.

مرحله سوم نیز تزریق چربی ها با استفاده از سوزن های بسیار کوچک و نازک خواهد بود. زمانی که این مرحله به پایان برسد، روند انتقال چربی نیز برای شما تمام شده است.

در کلینیک زیبایی رز، همه این مراحل با حضور پزشک متخصص و تیم پزشکی مجرب با دقت کافی و اصولی و توجه کامل به جزئیات برای شما در نظر گرفته می شود تا یک فعالیت موفقیت آمیز را پشت سر بگذارید.

 

jy

 

تزریق چربی چه مزایایی دارد؟

1-    از آن جایی که در این فعالیت چربی ها از بدن خود شما گرفته می شوند، نتایج نهایی کار کاملا طبیعی هستند.

2-    این فعالیت ریسک چندانی ندارد و خطر بروز واکنش آلرژیک نیز در آن وجود نخواهد داشت. امکان ابتلا به انواع عفونت ها در این فرآیند زیبایی نیز بسیار پایین به نظر می رسد.

3-    ماندگاری تزریق چربی نسبت به روش هایی مثل تزریق ژل، بالاتر است. این چربی های تزریق شده می توانند چند سال در نقطه جدید در بدن شما دوام بیاورند.

4-    شما می توانید از انتقال چربی در نقاط بسیار مختلف و متفاوتی از بدن خود استفاده کنید.

5-    این فرآیند عارضه های جانبی چندانی برای شما به وجود نمی آورد و ظهور نتایج نهایی در آن به سرعت اتفاق می افتد.

6-    سلول های بنیادی موجود در سلول های چربی در دراز مدت موجب بهبود کیفیت پوست می شوند.

 

 

تزریق ژل چیست؟

ژل ها نمونه هایی سنتزی از مولکول های کاملا طبیعی هستند. فیلر ها پس از تزریق، شادابی و طراوت را در چهره شما به اوج می رسانند و چین و چروک ها را برای مدتی از بین می برند. فیلر ها انواع متفاوتی دارند و بر اساس ترکیب اولیه خود، از کارایی های مختلفی نیز برخوردار هستند.

 

 

شما می توانید فیلر های تزریقی را برای نقاط متفاوتی در بدن خود مورد استفاده قرار دهید. در این فیلر ها از مواد شیمیایی و حیوانی استفاده نمی شود و ماده اولیه ساخت بسیاری از آن ها، به صورت طبیعی در بدن افراد نیز وجود دارد.

 

 

در کلینیک زیبایی رز، تزریق کردن ژل یکی از فعالیت های زیبایی پرطرفدار به شمار می رود. این فرآیند در کلینیک رز زیر نظر پزشک متخصص، در زمانی بسیار کوتاه صورت می گیرد و نتایجی شگفت انگیز برای شما به همراه دارد.

 

gr

 

تزریق ژل چه مزایایی دارد؟

1-    نتایج حاصل از تزریق فیلر ها برگشت پذیر است. اگر شما به هر دلیلی از شکل نهایی ظاهر خود راضی نبودید، به راحتی می توانید این فیلر ها را از منطقه انجام تزریق خارج کنید.

2-    تزریق ژل، شادابی قابل توجهی به چهره شما می بخشد و نشانه های پیری را کمرنگ می کند.

3-    از آن جایی که تزریق فیلر نسبت به چربی مراحل کم تری دارد، در زمان کوتاه تری نیز به پایان می رسد.

4-    دوران ریکاوری تزریق فیلر بسیار کوتاه است. شما در تزریق فیلر زودتر از انتقال چربی دوران ریکاوری خود را پشت سر می گذارد.

 5-    این فعالیت ریسک بالایی ندارد و عوارض جانبی خاصی را نیز برای شما به وجود نمی آورد.

6-    پس از پایان تزریق ژل، اثری از این فعالیت روی بدن شما باقی نخواهد ماند.

 

 

تزریق ژل و چربی با استاندارد های روز دنیا

فعالیت هایی نظیر تزریق فیلر و انتقال چربی، از سال ها قبل مورد استفاده افراد قرار می گیرند اما به مرور زمان، روش های انجام آن ها شکل مطلوب تری پیدا کرده است.

 

 

در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، با استفاده از بهترین تجهیزات و ارائه جدید ترین متد ها برای این فعالیت، تزریق ژل و چربی با کم ترین عارضه های جانبی و بهترین نتایج برای شما انجام می شود.

 

 

شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که چگونه می توانید بهترین و ایده آل ترین روش را از بین انتقال چربی و یا تزریق فیلر برای خود در نظر بگیرید. حقیقت آن است که این موضوع در درجه اول به انتظارات شما از نتایج نهایی فعالیت و پس از آن، به شرایط اولیه شما بستگی خواهد داشت.

در کلینیک زیبایی رز، پزشک متخصص با انجام بررسی های لازم و اصولی بهترین روش ممکن را به شما توصیه می کند تا در مسیر رسیدن به نتایج ایده آل و دلخواه قرار بگیرید.

 

 

هزینه تزریق چربی و ژل

در مقایسه هزینه های این دو فعالیت، باید به دو موضوع مهم توجه کرد. اول اینکه انتقال چربی به دلیل بیشتر بودن مراحل، هزینه بیشتری نسبت به تزریق فیلر به همراه دارد و دوم اینکه ماندگاری انتقال چربی به مراتب بیشتری است. یعنی شما در اولین جلسه برای تزریق ژل هزینه کم تری پرداخت می کنید اما زودتر از فعالیت مشابه، به جلسه دوم تزریق نیاز خواهید داشت.

 

 

هزینه ای که برای انجام این فعالیت ها در کلینیک پوست و مو رز از شما دریافت می شود، کاملا معقول و منطقی خواهد بود. با وجود دریافت هزینه های نه چندان سنگین، این فعالیت به بهترین شکل ممکن برای شما صورت خواهد گرفت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied