شمانیوز
شما نیوز

سخنان جنجالی همسر حداد عادل + فیلم

طیبه ماهروزاده استاد دانشگاه الزهرا و همسر غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان ادب فارسی:«مدرسه غیرانتفاعی تاسیس کردیم چون وقتی پسرم به سن دبیرستان رسید و می خواست به رشته علوم انسانی برود، مدرسه مناسبی برایش وجود نداشت»

به گزارش خبرنگار شمانیوز: طیبه ماهروزاده استاد دانشگاه الزهرا و همسر غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان ادب فارسی که یکی از مهمانان برنامه جدید زاویه شبکه ۴ درباره عدالت آموزشی بوده، در بخشی از حرف‌هایش با تاکید بر اینکه مخالف جدی مدارس غیر انتفاعی بوده، گفته است: «مدرسه غیرانتفاعی تاسیس کردیم چون وقتی پسرم به سن دبیرستان رسید و می خواست به رشته علوم انسانی برود، مدرسه مناسبی برایش وجود نداشت»

 

خبر داغ و جنجالی : 

سوتی وحشتناک و منشوری داریوش ارجمند بازیگر ستایش در برنامه زنده علی ضیا + فیلم

 

 

 

این گفته های ماهروزاده بحث های بسیاری را در شبکه های اجتماعی راه انداخته است. غلامعلی حداد عادل در چند دهه گذشته از چهره های اثرگذار حوزه آموزش کشور بوده که گفته شده اقلا در نگارش سی کتاب درسی دانش آموزان نقش داشته است

 

 
 

 

 

* توضیحات طیبه ماهروزاده درباره برداشت‌های نادرست از صحبت‌هایش در برنامه «زاویه»

همسر غلامعلی حداد عادل:تاسیس دبیرستان فرهنگ  بعداز فراغت فریدالدین از دوره دبیرستان صورت گرفته و وی در این دبیرستان تحصیل نکرده است.

اشاره به تحصیل وی صرفا به منظور بیان وضعیت نامطلوب رشته علوم انسانی در آن زمان بوده و این مطلب با دقت در صحبت اینجانب به روشنی قابل اثبات است.

در برنامه به صراحت گفته شد که مدارس دولتی فرهنگ (که تعداد آنها در حال حاضر در حدود یکصد مدرسه تخمین زده می‌شود و باعث توسعه علوم انسانی شده است) هیچ ارتباطی با موسسه غیرانتفاعی فرهنگ ندارد.

 

finds-ir-2017082670024612

 

بیوگرافی فرید الدین حداد عادل:

فریدالدین حدادعادل (زادهٔ ۱۳۵۰ در تهران) رئیس شورای سیاست‌گذاری نشریهٔ همشهری جوان و مدرس گروه فلسفهٔ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تهران) است. وی پسر غلامعلی حداد عادل است.

در سال ۱۳۸۷، زمانی که شهرام گیل‌آبادی از مدیریت رادیو جوان صدای جمهوری اسلامی ایران ایران استعفا داد، برخی گمانه‌زنی‌های غیررسمی از مطرح بودن فریدالدین حدادعادل به عنوان جایگزین وی خبر می‌داد. فریدالدین حدادعادل همچنین از اعضای شورای سیاست‌گذاری نشریهٔ «پنجره» است که مدیرمسئول آن علیرضا زاکانی است. حدادعادل مدیریت مدرسه فرهنگ را بر عهده دارد.

غلامعلی حدادعادل در اولین سال دهه پنجاه شمسی صاحب فرزند پسری شد که که او به یاد عارف بزرگ خراسان "فرید الدین عطار نیشابوری"، فریدالدین نام نهاد، حداد پدر در آن سالهای آرام معلم فلسفه بود و شیفته دکتر سیدحسین نصر و آیت الله مطهری، لابد سرشت و سرنوشتی چون عطار برای نوزاد سیاه موی خود می خواست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied