شمانیوز
شما نیوز

همه چیز در مورد لایو وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی اعلام کرد: امشب ساعت 8 یک لایو جذاب در اینستاگرام خواهیم داشت، چند مهمان خاص و ویژه هم حضور پیدا می کنند. حسابی جنجالی خواهد بود! حواشی و جنجال های پیرامون این لایو را در این صفحه بخوانید .

همه چیز در مورد لایو وزیر ارتباطات

به گزارش شمانیوز به نقل از موج، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی اعلام کرد:

امشب ساعت 8 یک لایو جذاب در اینستاگرام خواهیم داشت، چند مهمان خاص و ویژه هم حضور پیدا می کنند. حسابی جنجالی خواهد بود!

 

حتما ببینید! منتظرتون هستم.

خانم زرآبادی هم دعوت می کنم در لایو شرکت کنند و درباره تهمت هایی که فرمودند کمی صحبت کنیم! مگر نمی گویند ادعاها شون درسته؟

 

توئیت آذری جهرمی

 

وزیر ارتباطات در لایو اینستاگرام: 13 هزار میلیارد تومان از جیب مردم برای «وس» خرج شد

 

وزیر ارتباطات در لایو اینستاگرام: 13 هزار میلیارد تومان از جیب مردم برای «وس» خرج شد

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که شرکت‌های خدمات ارزش افزوده در این‌مدت به ادعای خودشان ۱۳ هزار میلیارد تومان درآمد داشتند، گفت:

اپراتورها و درآمدشان برای مردم شناخته‌شده هستند، اما این شرکت‌ها و خدمات برای مردم شناخته‌شده نیستند.



ما باید پیگیری کنیم این پولی که به‌صورت ناصحیح از جیب مردم رفته، برگردد و دیگر این‌که این روند ناصحیح ادامه پیدا نکند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی اعلام کرده بود، قصد دارد در لایو اینستاگرام حضور یابد. مهم‌ترین بخش این ویدیو، به موضوع خدمات ارزش افزوده اختصاص داشت.

آذری جهرمی اظهار کرد: امشب می‌خواهم درباره وَس صحبت کنم.

دو سال است که ما درباره مسائل ارزش افزوده صحبت می‌کنیم، این‌که یک جریان ناسالم اقتصادی در کشور شکل گرفته است.



اگرچه مردم در ابتدا تفاوتی بین خدمات ارزش افزوده و مالیات بر ارزش افزوده قائل نبودند و زمانی که ما کلاهبرداری‌ها را مطرح کردیم، مردم تصور می‌کردند موضوع مالیات بر ارزش افزوده است و این فضای ناآگاهی باعث سوءاستفاده شده است.

 

سال گذشته شرکتی را شناسایی کردیم که بیش از هزار اپلیکیشن درست و در فضای مجازی منتشر کرده و باعث شده بود تعداد زیادی از مردم عضو شوند. گزارش آن را به پلیس و دادستانی دادیم.

 

سلطان قربانیان وس، شایان از کرمانشاه است که ۱۲.۵ میلیون تومان بابت خدمات ارزش افزوده پرداخت کرده است.



برای نمایندگان احترام ویژه‌ای قائلیم. ضمن ارادت به این نماینده محترم، پاسخ می‌دهم. از دوستانی دعوت کردم توضیحاتی را ارائه دهند. فضاسازی زیادی شد. اگر دنبال کسی می‌گردید باید در گروه مخالفان ما دنبال او بگردید زیرا برای تخریب ما این مطالب منتشر شده است.

 

تهدید جدی اذری جهرمی بعد از لایو پرحاشیه 

گام بعدی برایشان تلخ‌تر از #6*800*خواهد بود!

 

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در حساب توییتری خود نوشت:

«‌امشب حدود ۱۰۰ هزار نفر لایو را دیدند، جای بعضی‌ها خالی بود. مدرکی نداشتند ولی ما با خیلی از مدارک (به دادگاه هم خواهیم داد!) ثابت کردیم که تهمت‌های ناروایی زدند. از سایت‌های راه‌دانا، نماینده، نسیم آنلاین و... هم ممنونم بابت تخریب‌ها! خدا قوت برادران!

‌این هم بگویم که عزت دست خداست، من هم چیز پنهانی با مردم ندارم. دروغگو فرار می‌کند اما بنده با ‎شفافیت⁩ پاسخ دادم. هرچه دوست دارید به من وخانواده‌ام تهمت بزنید اما دست از مبارزه برای ‎حق‌الناس⁩ و حفاظت از مردم بر نمی‌دارم. گام بعدی برایشان تلخ‌تر از #6*800*خواهد بود!// جماران 

 

سلطان پرداخت هزینه «وس» پیدا شد /دریافت ۱۲ میلیون تومان بدون اطلاع مشترک از یک شهروند کرمانشاهی

وزیر ارتباطات ساعاتی پیش در پخش زنده اینستاگرام اعلام کرد: یک کارگر ساختمانی با نام شایان طی مدت سه سال بیش از ۱۲ میلیون تومان هزینه خدمات ارزش افزوده پرداخت کرده است.

 

محمدجواد آذری جهرمی گفت: در پاسخ پیامکی فردی با درخواست کد دستوری   #۶*۸۰۰* رقم ۱۲ میلیون تومان به او اعلام شده است.

در تماس تلفنی این فرد که از اهالی استان کرمانشاه شهرستان جوانرود است، خود را به عنوان اپراتور دستگاه بتن ریزی معرفی کرد. وی گفت هرگز برای استفاده از این خدمات درخواستی ارسال نکرده است.

 

گفتنی است طی چند روز گذشته وزیر ارتباطات با معرفی کد #۶*۸۰۰* از مردم و مشترکین تلفن همراه خواست تا با استفاده از این کد دستوری از هزینه هایی که تاکنون بابت خدمات ارزش افزوده پرداخت کرده و از آن بی اطلاع بودند مطلع شوند.

 

جهرمی در ادامه گفت: در این اقدام بیش از ۳.۵ میلیون نفر استعلام گرفته و نزدیک به ۵۰۰ هزار شکایت برای ارقامی که برای خدمات ارزش افزوده از انها دریافت شده شکایت کرده اند.

 

وی افزود: ما تلاش می کنیم و درخواست می کنیم تا همه مردم ازاین کد استفاده کرده و از میزان پرداختی های بابت خدمات ارزش افزوده خارج از اراده مشترکین مطلع  شده و از با ارسال پیامک به شماره ۸۰۰۷ شکایت خود را مطرح کنند.

 

وزیر ارتباطات ادامه داد: در راستای ساماندهی این فضا و پایان بخشیدن به این کلاهبرداری ها مصوباتی آماده شده و طی یکی دو هفته آینده بعد از به نتیجه رسیدن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

جهرمی در ادامه این برنامه زنده اینستاگرامی اظهار کرد: این شرکت ها بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان از جیب مشترکین تلفن همراه و بدون اطلاع آنها درآمد داشته اند در حالی که پیش تر خود آنها اظهار کرده بودند نزدیک به ۲۵۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته اند.

 

وی تاکید کرد: شرکتی مانند رایتل با ۸۰ میلیون تومان درآمد در سال را همه مردم می شناسند اما هیچ یک از این شرکت های خدمات ارزش افزوده را مردم نمی شناسند. این شرکت ها با این درآمدهای پنهان بدون پرداخت مالیات در حال کسب درآمد هستند و نه برای اقتصاد کشور فایده ای دارند و نه برای مردم. چرا که هیچ محتوای فاخری نیز تولید نمی کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied