شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 5 دی

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 5 دی

ادعای وزیر اطلاعات احمدی نژاد علیه آیت الله منتظری


حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات احمدی نژاد گفت: ترور فیزیکی و ترور شخصیتی یکی از اقدامات دشمن است؛ آیت الله منتظری تا قائم مقامی رهبری پیش رفت اما دشمن مهدی هاشمی را به عنوان عامل نفوذی در کنار او قرار داد و بدون تعارف عملکرد مهدی هاشمی به نتیجه رسید. دشمن با جریان‌سازی، مردم، مسئولان و نخبگان را دچار اشتباهات محاسباتی می‌کند چراکه بر اساس آیات قرآن دشمن ۱۰ اقدام را انجام می‌دهد تا دچار اشتباه شویم. مجلس ملی به جای "مجلس انقلابی" یکی از نمونه‌های نفوذ دشمن است. عربستان در قضیه برداشتن بشار اسد ۴۰ میلیارد دلار به اردن پول داد تا داعش در آن کشور آموزش ببیند./تسنیم

divider1

انتخاب بازیگران سریال "وارش" چگونه بود ؟! + عکس 

شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی، با حضور چند تن از عوامل سریال «وارش» به نقد و بررسی آن پرداخته شد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

انتقاد روزنامه دولتی از تعلل مجمع تشخیص در تصویب FATF


روزنامه ایران نوشت: مجمعی که کار چندانی جز اظهار نظر در این موارد ندارد چگونه یک سال کمی بیشتر یا کمتر، موضوع به این مهمی را معطل می‌کند و نظام بانکی و ارتباطات پولی کشور را در وضعیت گروگان قرار می‌دهد و هیچ توجهی هم به درخواست‌های دولت برای تصویب این لوایح نمی‌کند؟ برخی افراد درون ساختار رسمی قدرت، گمان می‌کنند می‌توانند حساب رفتار خود را از دیگران جدا نمایند. می‌توانند تصمیم بگیرند ولی مسئولیت نپذیرند و نتایج بد و خطرناک تصمیمات خود را به زمین دولت بیندازند و از این آب گل‌آلود ماهی خود را در انتخابات صید کنند!

divider1

۱۰۵۸ بیمار قلبی و تنفسی در  اورژانس تهران طی۲۴ ساعت اخیر

رئیس اورژانس تهران از افزایش 15 درصدی مصدومان قلبی – تنفسی در شهر تهران به دلیل آلودگی هوا در دو روز گذشته خبر داد

 

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

عده‌ بسیار زیادی ‌از دریافت یارانه معیشتی جا مانده‌اند


عباسی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس گفت: روند پرداخت بسته حمایت معیشتی در سال 99 نیازمند اصلاحات اساسی و جدی است. در حال حاضر روند پرداخت این کمک‌ها مورد قبول مجلس نیست بنابراین از دولت انتظار داریم ضمن کنار گذاشتن هرگونه تعلل نسبت به اصلاح این روند سریع‌تر اقدام کند. تعداد بسیار زیادی از مردم به جهت اصلاح قیمت بنزین از درآمدهای حاصل از اجرای این طرح ذی‌نفع بوده و جزو جامعه هدف محسوب می‌شوند. دولت برای سال آینده باید راهکارهای لازم را پیش‌بینی و اجرا کند تا شرایط اقتصادی کشور با تورم مضاعف و فشار بیشتر به زندگی مردم همراه نشود/ تسنیم

divider1

فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد + عکس 

پس از منتفی شدن حضور آندره آ استراماچونی، فرهاد مجیدی قرارداد داخلی خود را با باشگاه استقلال امضا کرد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

می‌خواهند در سکوت چند جوان عقده‌ای را وارد مجلس کنند


الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی: ببینید در آبان‌ماه چه شد؟ بنزین را بهانه قرار دهند و انباشتی از محرومیت‌ها و تحقیرها خود را نشان داد. نظارت استصوابی به یک معضل و به چالش مفصل تبدیل شده است. نظارت استصوابی یعنی چه؟ آیا لازم است یا خیر؟ نظارت استصوابی که اکنون شورای نگهبان صورت می‌دهد به طرز شدیدتر بی‌رحمانه‌تری در خود احزاب وجود دارد. ما به این چسبیده‌ایم که حتما باید ۱۲ نفر کلی پرونده را بررسی کنند. این شیوه حکومت کردن است؟ احزاب از زمان دانش آموزی بر افراد نظارت دارند اما حالا آمده‌ایم همه چیز را به شورای نگهبان محول کردیم و احزاب را کشته‌ایم. اصلاح‌طلبان مسئولند. ما نباید با ناامیدی و شلختگی با مسائل برخورد کنیم و اصلاح‌طلبی را تنها راه ممکن از بن‌بست موجود می‌دانیم.باید بررسی شود که چگونه این تغییر رویکردها را بررسی و اعمال کنیم چرا که خارجی‌ها به وسیله رسانه‌های خود و برخی از عناصر داخلی نیز می‌خواهند در سکوت چند جوان تند عقده‌ای را وارد مجلس کنند و ما شاهد بی‌تفاوت و منفعل ماجرا باشیم.

divider1

اصلاح‌طلبان هرچه ضربه می‌خورند از دولت روحانی است

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت:‌ دولت در این دو ماهی که به انتخابات مانده،‌ در جهت کارهای بیشتر و معیشت بهتر تلاش کند متاسفانه ما هر چه ضربه می خوریم از دولت روحانی است. 

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

2024، آخرین سال حضور پوتین در قدرت


اشاره‌های ولادیمیر پوتین به محدود شدن دوره‌های ریاست‌جمهوری ظن و گمان‌ها در مورد خروج او از کرملین طی سال 2024 را افزایش داد. رسانه‌های جهانی که نشست مطبوعاتی اخیر پوتین را پیگیری کرده‌اند طی تفسیرهایشان در این باره خبر دادند: وقتی از رئیس‌جمهور روسیه درباره انجام اصلاحات در قانون اسلاسی، به خصوص ممنوعیت حضور فرد به مدت بیش از 2 دوره ریاست‌جمهوری، پرسیده شد، پاسخ داد: آنچه می‌توانیم انجام دهیم این است که کلمه پیاپی را در مورد پست ریاست‌جمهوری حذف کنیم/ اعتمادآنلاین

divider1

خداحافظی با بخاری‌های مرگ ‌آفرین

 امروز با بخاری‌های نفتی در مناطقی که علمک گاز به آنجا رسیده است، خداحافظی شد اما چه زمانی جشن حذف تمام بخاری‌های نفتی و غیراستاندارد از مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود؟

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

سید احمد خاتمی: نظامی که با آتش زدن چند بانک و پمپ بنزین از بین برود اصلا اسلامی نیست


سیداحمد خاتمی: همچنین هدف از تحریم های اقتصادی سرسام آور اقتصادی را خسته کردن و خسته نشان دادن مردم دانست و ادامه داد: دشمنان تا الان موفق نشدند مردم را خسته کنند چنانکه در پی اغتشاشات اخیر، راهپیمایی های مردمی در شهرها و مناطق مختلف نشان داد نه تنها مردم خسته نخواهند شد بلکه به فضل خدا دشمنان را خسته خواهند کرد. امام جمعه موقت تهران گفت: در هر شلوغی که در کشور روی می دهد دستگاه های لجن پراکنی دشمن به دنبال القای فروپاشی نظام هستند اما نظام سیاسی که با آتش زدن چند بانک و پمپ بنزین از بین برود اصلا اسلامی نیست بلکه این همان نوع نظامی است که اروپایی ها انتظار آن را دارند و نظام اسلامی شجره طبیه و تنومندی است که به این سادگی ها آسیب نخواهد دید. خاتمی وی به بصیرت افزایی در کشور نیز اشاره و بیان کرد: آنچه از حوزه علمیه انتظار می رود تبیین مسایل برای مردم و بصیرت افزایی است و این کار از ویژگیهای ائمه معصوم (ع) بوده است که روحانیون هم باید به لطف خدا در عرصه روشنگری و بصیرت افزایی نیز به رسالت خدایی خود عمل کنند و به شبهات القایی دشمنان نیز پاسخ دهند.

divider1

حمله هواداران به فرهاد مجیدی پس از خبر حضور وی در استقلال + عکس 

اسطوره شماره هفت استقلالی‌ها با هجمه بی سابقه‌ای از سوی هواداران بعد از شایعه حضورش روی نیمکت این تیم و جانشینی استراماچونی مواجه شده است.

 

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

واکنش کدخدایی به قطع اینترنت در ناآرامی‌های آبان


عباسعلی کدخدایی: ما باید بتوانیم میان کسانی که برای معیشت‌شان اعتراض می کردند که باید به آن‌ها احترام بگذاریم، به دغدغه‌هایشان گوش دهیم و ببینیم مشکلاتشان چیست و کسانی که مرتکب اقدامات ارعاب‌گری و خراب‌کاری شدند، تمایز قائل شویم. سخنگوی شورای نگهبان در ادامه مطرح کرد که کسانی که شاهد رویدادهای ایران از خارج هستند، همیشه دقیق‌ترین درک را ندارند و «متاسفانه، تحلیلی که بیرون از ایران انجام می‌شود، همیشه تحلیل درستی نیست». کدخدایی درباره قطع شدن دسترسی به شبکه اینترنت بین‌المللی، در ایران در طی آن ناآرامی‌ها گفت: اگر یک جاده یا شاه‌راهی وجود داشته باشد و تروریست‌ها بیایند و کاری انجام دهند، اولین کاری که با آن شاه‌راه می‌کنید چیست؟ آن را می‌بندید.

divider1

تکلیف برگزاری پرسپولیس و نساجی مشخص شد + عکس 

تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران باید در دیدار معوقه هفته دوازدهم روز جمعه به مصاف هم بروند.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied