شمانیوز
شما نیوز

سردار سلیمانی سمبل اخلاق بود/ باید پاسخ قاطعانه به اقدام آمریکایی‌ها داد

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: : سردار قاسم سلیمانی، سمبل اخلاق بود و قلب، روحیه رئوف و پاکی داشتند.

سردار سلیمانی سمبل اخلاق بود/ باید پاسخ قاطعانه به اقدام آمریکایی‌ها داد

قنبری در گفت‌وگو با شمانیوز :

داریوش قنبری، عضو شواری مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار کرد: از ویژگی‌های سردار سپهبد قاسم سلیمانی، عدم وابستگی به یک جریان یا جناح خاص سیاسی و تلاش برای دفاع از کشور و مستضعفان منطقه است.

وی افزود: سردار قاسم سلیمانی، سمبل اخلاق بوند و قلب و روحیه رئوف و پاکی داشتند که کاملاً از تواضع ایشان مشخص بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی آن استقلال خاصی که یک نیروی نظامی باید داشته باشد را داشت و تا آخر هم حفظ کرد.

قنبری با بیان اینکه رفتار و منش سردار سلیمانی با شهادتش از بین نخواهد رفت، بلکه ادامه می‌یابد، یادآور شد: او خود را یک سرباز وطن و اسلام و مجاهد فی سبیل الله می‌دانست؛ بنابراین باید همه منش و رفتار ایشان را الگور قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید انتقام اقدام وحشیانه و مذبوحانه آمریکایی‌ها را گرفت، گفت: نباید از خون این شهید بزرگوار به راحتی گذشت؛ لذا باید پاسخ منطق و به موقعی به این اقدام تروریستی داده شود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌‌سالاری ادامه داد: گرفتن انتقام، از مهمترین خواسته‌های عموم مردم است که باید مدنظر گرفته شود.

قنبری تأکید کرد: البته نباید اجازه داد که کشور وارد جنگ شود، اما باید به شکل مناسب و در زمان مناسب که نباید زمان آن خیلی طولانی شود پاسخ مناسب داده شود تا مرهمی باشد بر روی زخم مردم که آمریکایی‌ها آن را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید انتقام خود را پس دهند، افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند، اینکه یک نفر را به شکل تروریستی به شهادت می‌رسانند، دور از مردانگی است؛ چون اگر واقعاً آمریکا عرضه داشت در میدان‌های نبرد به نوعی حریف سردار سلیمانی می‌شدند، اما ترور ایشان نشان از شدت ضعف و ترس ایالات متحده برخلاف آن چیزهایی که می‌گوید، دارد.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی در جبهه‌های مختلف درس‌های سختی را به آمریکایی‌ها داده بود و اینکه ایالات متحده نتوانسته در این جبهه رودروی سردار سلیمانی قرار بگیرد، خشمگین بود و به صورت مذبوحانه و وحشیانه دست به ترور سردار سلیمانی زد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمد مرشدلو از مشهد

    سردار شهید سلیمانی قهرمانی بود که تادرون داعش میرفت و برمیگشت عاشق شهادت بود نصیبش شد خدایا شهادت رو نصیبه من هم بکن. آقا دستور حمله رو بده من آماده ام از صبح که این خبر رو شنیدم مغزم بهم ریخته خدایا خودت حساب ترامپ و همدستاشو برس انشاالله