شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با شمانیوز:

شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد ادعای دوستی آمریکا با ملت ایران دروغ است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام وحشیانه و تروریستی آمریکا نشان داد، ادعای دوستی آنها با ملت ایران یک ادعای دروغ است و نباید فریب این ادعاها را خورد.

شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد ادعای دوستی آمریکا با ملت ایران دروغ است

عباس گودرزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره مرام و شخصیت حاج قاسم سلیمانی که سحرگاه روز جمعه به شهادت رسید، اظهار کرد: حمله آمریکا به سردار رشید اسلام و به شهادت رساندن آن بزرگوار این حقیقت را نشان می‌دهد که ایالات متحده دغدغه انتقام از کسانی را دارد که داعش را زمین‌گیر کرده‌اند و زیر پا گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا امروز به انتقام‌گیری از فرزندان جبهه مقاومت، فرزندان ملت ایران و سرداران ما مبادرت ورزیده است.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر سردارانی مانند سردار سپهبد قاسم سلیمانی نبودند، امروز داعش همچون بلایی در دامن اسلام بود و هیچ‌کدام از ملت‌های مسلمان امنیت نداشتند و در ناامنی به سر می‌بردند.

گودرزی ادامه داد: اقدام وحشیانه و تروریستی آمریکا نشان داد، ادعای دوستی آنها با ملت ایران یک ادعای دروغ است و نباید فریب این ادعاها را خورد.

 

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی محبوب ملت ایران بود، یکی از محبوب‌ترین چهره‌هایی بود که حتی افراد زاویه‌دار با نظام و انقلاب مرید او بودند، اما حرکت ذلیلانه آمریکا نشان داد که هیچ پیوندی میان ملت بزرگ ایران با آمریکا وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک بار دیگر بر همگان ثابت شد تنها راه مقابله با آمریکا، مقاومت است، یادآور شد: در واقع آمریکا شیطان بزرگی است که سازش با او خطایی جبران‌ناپذیر است.

 

گودرزی با اشاره به این مطلب که ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان عالم انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهند گرفت؛ گفت: چراکه امروز بسیاری خون‌خواه شهید حاج قاسم سلیمانی هستند؛ چون سردار سلیمانی تنها متعلق به ایرانی‌ها نبود، بلکه او متعلق به همه مستضعفان جهان، آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان است.

 

وی تصریح کرد: قطعاً ریخته شدن خون دو سردار بزرگ ایرانی و عراقی منشأ خنثی‌سازی توطئه و فتنه‌های بزرگتر بعدی آمریکا خواهد بود. مشاهده کردیم که بعد از اعلام خبر شهادت این دو سردار بزرگ، میان ملت ایران و عراق، وحدت قابل تأملی شکل گرفت؛ بنابراین برنامه‌های شیطانی آمریکا نقش بر آب شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied