شمانیوز
شما نیوز

قانون «انتقام سخت» به دولت ابلاغ شد

رئیس مجلس شورای اسلامی قانون «انتقام سخت» را به دولت ابلاغ کرد.

قانون «انتقام سخت» به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، قانون اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا» که با عنوان طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود با تصویب در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ و تایید شورای نگهبان در همان جلسه به پیوست ابلاغ می‌شود.

طرح سه فوریتی «اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا» موسوم به «انتقام سخت» در نشست امروز مجلس تصویب و در همان نشست که با حضور اعضای شورای نگهبان برگزار شد به تایید این شورا رسید.

بر اساس این قانون، تمامی اعضای پنتاگون، شرکت‌ها و مؤسسات وابسته، فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد سلیمانی تروریست اعلام شدند و ۲۰۰ میلیون یورو برای تقویت نیروی قدس اختصاص یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied