شمانیوز
شما نیوز

توضیحات سردار حاجی‌زاده در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی + فیلم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موقعی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق افتاده واقعا آرزوی مرگ برای خود کردم که ای کاش می‌مردم و چنین حادثه‌ای را شاهد نبودم.

توضیحات سردار  حاجی‌زاده در خصوص  سقوط هواپیمای اوکراینی + فیلم

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری به منظور تشریح ابعاد حادثه هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری شرکت اوکراینی، اظهار داشت: حادثه دلخراش سرنگونی هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین را بنده در غرب کشور بعد از اجرای عملیات ضربات موشکی بر علیه پایگاه های آمریکا شنیدم و موقعی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق افتاده واقعا آرزوی مرگ برای خود کردم که ای کاش می‌مردم و چنین حادثه‌ای را شاهد نبودم.

 

وی افزود: ما یک عمر خود را پیشمرگ مردم کردیم و امروز هم آبروی مان را با خداوند متعال معامله می کنیم و در این شرایط سخت حاضر شدیم تا توضیح دهیم.

 

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: در ابتدا عرض می کنم که بررسی و ارزیابی های این حادثه توسط ستادهای بالاتر و مجموعه قوه قضائیه انجام خواهد شد و اطلاعات تکمیل می‌شود، و همین ابتدای صحبت عرض می‌کنم که ما گردنمان از مو باریک‌تر است و همه مسئولیت این کار را می‌پذیریم و هرگونه تصمیمی که مسئولین بگیرند، مطیع به اجرای آن هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied