شمانیوز
شما نیوز

یک برنامه خطرناک آمریکایی برای فروپاشی عراق به واسطه کرونا

یادداشت وارده/توفیق علائی، نویسنده و روزنامه نگار

یک برنامه خطرناک آمریکایی برای فروپاشی عراق به واسطه کرونا

من اطلاعاتی دریافت کرده ام آمریکایی‌ها پس از آنکه به این نتیجه رسیدند که از طریق نظامی قادر به مواجهه با مقاومت اسلامی در عراق را ندارد، چهره واقعی و خبیث خود را نشان داده و با کمک مزدوران خود، عراق را به طرز بسیار خطرناکی در معرض خطر همه گیر کرونا قرار بدهد.

واشنگتن به گروه تروریستی جوکر دستور داد که با تحریک احساسات مردم، اقدام به تنظیم تظاهرات و تجمعات اعتراضی، در سطح شهرهای خصوصا شیعه نشین مانند نجف، کربلا و... بزنند و به بهانه مشکلات اقتصادی مردم قرنطینه را شکسته و به خیابان ها بریزند، که این امر باعث به خطر انداختن جان هزاران عراقی را در پی خواهد داشت.

در مرحله اول واشنگتن با پخش شایعاتی دروغ مبنی بر وجود هزاران مورد مبتلا به کرونا در عراق که به طور رسمی هم اعلام نشده است، اذهان عمومی را آماده پذیرش هر گونه شیوع ناگهانی این بیماری همه گیر کند.

همچنین مزدورانی که برای سفارت ایالات متحده کار می کنند، طی دو روز گذشته شروع به پخش شایعات بی اساس وجود کرونا در داخل زندان هایی که حاوی هزاران تروریست خطرناک است، نموده تا زندانیان را تحریک و آنان را به شورش وا دارند. دقیقا مشابه اتفاقی که زندان های سوریه افتاد که منجر به فرار تعداد زیادی از خطرناک ترین تروریست ها شد.

همچنین ارتش سایبری سفارت آمریکا در بغداد فعالیتهای خود را با هدف قرار دادن بخش بهداشت و سلامت جامعه و به چالش کشیدن تلاشها و تجربیات کادرهای زحمتکش درمانی، در فضای مجازی به تحریک جامعه و تشویق مردم به حمله به بیمارستانها را آغاز کرده اند، همانطور که در چند شهر جنوبی کشور رخ داد.

تمام این فعالیت ها به طور انحصاری در شهرهای شیعه نشین عراق متمرکز شده است، گویی این ادامه سلسله تظاهراتی است که هنوز واشنگتن و سازمان ملل با وجود اینکه قرنطینه تقریبا در همه کشورهای جهان اجرا می شود، به دولت عراق فشار می آورد تا مانع تظاهرات و تجمعات مردم در سطح شهر نشوند.

آری، این است چهره خبیث و واقعی استکبار جهانی و صهیونیسم است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied