شمانیوز
شما نیوز

روحانی رحلت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

رییس‌جمهور در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله ابراهیم امینی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: این فقیه انقلابی و یار دیرین امام و انقلاب با روش و منش اعتدالی و وحدت بخش در عمر پر برکت خود کارنامه ارزشمند و پرافتخاری برجاگذاشتند که یقینا در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

روحانی رحلت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت
 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا :  در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» آمده است: رحلت عالم پارسا و مجاهد حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

وی افزود: این فقیه انقلابی و یار دیرین امام و انقلاب با روش و منش اعتدالی و وحدت‌بخش، در عمر پربرکت خود علاوه بر تالیفات ارزشمند، مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی مهمی همچون عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده‌دار شدند و کارنامه ارزشمند و پرافتخاری برجا گذاشتند که یقینا در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

ریس‌جمهور در این پیام خاطرنشان کرده است: اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، شاگردان و دوستداران و به ویژه بیت مکرم آن عالم وارسته تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن مرحوم علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

آیت‌الله ابراهیم امینی شامگاه دیروز دارفانی را وداع گفت. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied