شمانیوز
شما نیوز

اعلام مخفیگاه‌های اصلی داعش در عراق

یک فرمانده الحشد الشعبی گفت که تروریست‌های داعش در عراق، در چندین منطقه پر پیچ و خم و ناهموار در استان‌های صلاح‌الدین، دیالی و کرکوک متمرکز شده‌اند.

اعلام مخفیگاه‌های اصلی داعش در عراق

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس: «علی الحسینی» مسئول هماهنگی الحشد الشعبی در محور شمال از نقاط تمرکز تروریست‌های داعش در عراق، در سه استان صلاح‌الدین، دیالی و کرکوک پرده برداشت.

او به وبسایت المعلومه گفت که عمده فعالیت تروریست‌ها در مناطق «المطیبیجة»، «تلال عباس»، و کوه‌های منطقه «الحویجه» و رشته کوه «حمرین» صورت می‌گیرد که این مناطق همزمان سه استان صلاح‌الدین، دیالی و کرکوک را تحت‌الشعاع امنیتی قرار داده است.

به گفته وی این «مناطق سیاه» به علت دارا بودن عوارض جغرافیایی پیچیده، مراکز فعالیت داعش محسوب می‌شود؛ مناطقی که در مدت اخیر فعالیت‌ها در آن‌ها افزایش یافته و تروریست‌ها تلاش می‌کنند به نیروهای امنیتی حمله کنند.

او همچنین خبر داد که تروریست‌ها از جایی حمایت می‌شوند و این موضوع در پی حمله به مقرهای آنان در این مناطق و کشف سلاح‌ها و مهمات مختلف، مسجل شده است.

الحسینی سپس گفت که تروریست‌های داعش کماکان از رویارویی با نیروهای الحشد الشعبی و دیگر نیروهای امنیتی فرار می‌کنند و به سمت استفاده از تک تیراندازها و کاشت مین و حملات خمپاره‌ای روی آورده‌اند.

این مقام الحشد الشعبی در پایان گفت که میزان امنیت در مناطق حضور الحشد الشعبی بسیار بالاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied